top icon
Αγώνες

F1: GP Ισπανίας-Ανέγγιχτος ο Webber σε ένα δραματικό αγώνα

Ο Mark Webber, με μια άψογη εμφάνιση, διατηρήθηκε επικεφαλής καθ’ όλη τη διάρκεια του δραματικού Ισπανικού GP και κατέκτησε την πρώτη φετινή προσωπική του νίκη και δεύτερη για την Red Bull.

Ο Mark Webber, με μια άψογη εμφάνιση, διατηρήθηκε επικεφαλής καθ’ όλη τη διάρκεια του Ισπανικού GP και κατέκτησε την πρώτη φετινή προσωπική του νίκη και δεύτερη για την Red Bull. Ο Αυστραλός έγινε ο 4ος διαφορετικός νικητής στα 5 GP που έχουν διεξαχθεί στη σεζόν μέχρι στιγμής. Ο αγώνας επεφύλασσε ένα δραματικό φινάλε, με τον Sebastian Vettel να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα φρένα της Red Bull του και να αναγκάζεται να κόψει το ρυθμό του και τον Lewis Hamilton να εγκαταλείπει από αστοχία ελαστικού στον προτελευταίο γύρο. Τα συμβάντα αυτά ευνόησαν τον τοπικό ήρωα, Fernando Alonso, ο οποίος τερμάτισε 2ος εντέλει με τη Ferrari, ενώ ο Sebastian Vettel διαφύλαξε την 3η θέση, συμπληρώνοντας το βάθρο.
 
Ο Michael Schumacher σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμά του από την επιστροφή του στη Formula 1, τερματίζοντας 4ος με τη Mercedes, έχοντας υπερασπιστεί με σθένος τη θέση του από τη McLaren του Jenson Button, ο οποίος με τη σειρά του αναγκάστηκε να αμυνθεί στην επίθεση του άλλου ferrarista, Felipe Massa στους τελευταίους γύρους. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Adrian Sutil (Force India), Robert Kubica (Renault) -που έχασε αρκετές θέσεις στην εκκίνηση, έπειτα από μια επαφή με μια Sauber-, Rubens Barrichello (Williams) -που είχε εκκινήσει από την 17η θέση και Jaime Alguersuari που κατάφερε να πάρει τον τελευταίο βαθμό στον αγώνα της πατρίδας του.
 
Ο Mark Webber δεν έκανε την καλύτερη δυνατή εκκίνηση και αναγκάστηκε να βουτήξει στην εσωτερική για να αποτρέψει την επανάληψη του προσπεράσματος που είχε πραγματοποιήσει εις βάρος του στη Μαλαισία ο team mate του, Sebastian Vettel. Ο Γερμανός, με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων τοποθέτησε τη Red Bull του πίσω από την άλλη RB6 για να πάρει το slipstreaming. Καθώς ο Webber εμπόδιζε τον Vettel, οι Hamilton και Alonso τους πλησίασαν, απειλώντας τους από την εσωτερική και την εξωτερική, αντίστοιχα, προς την πρώτη στροφή. Εντούτοις, οι δυο Red Bull έστριψαν πρώτες, με τον Hamilton 3ο και τον Alonso 4o. Πίσω τους, οι Button και Schumacher διατήρησαν τις θέσεις τους, ενώ ο Massa ανέκτησε δυο, εκμεταλλευόμενος την επαφή του Kubica με την Kamui Kobayashi. Ο Nico Rosberg έχασε πάρα πολλές θέσεις, όταν στριμώχτηκε στο γρασίδι.
 
Ο Webber είχε μια μικρή διαφορά ασφάλειας -της τάξεως των 3 δευτερολέπτων- έναντι του team mate του, έως το 15ο γύρο που ξεκίνησαν τα pit stop οι κορυφαίοι συνδυασμοί. Ωστόσο, ο Vettel δεν είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα από τον Hamilton. Tα pit stop έκριναν πολλά πράγματα, αφού πολλά από αυτά αποδείχθηκαν επεισοδιακά.
 
Σε αντίθεση με τη συνηθισμένη στρατηγική της Red Bull, που μέχρι στιγμής φέτος πάντοτε έφερνε τον οδηγό που βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη πρώτο στα pits, αυτή τη φορά ήταν ο Vettel που άλλαξε ελαστικά πρώτος στο 17ο γύρο, με τον Webber να πραγματοποιεί το pit stop του στο 18ο. Ωστόσο, το pit stop του νεαρού Γερμανού δεν κύλησε ομαλά, με μια καθυστέρηση στην αντικατάσταση του εμπρός δεξιού τροχού. Το γεγονός αυτό, επέτρεψε στον Hamilton, που πραγματοποίησε το pit stop του στον επόμενο γύρο, να επιστρέψει στην πίστα δίπλα στον Vettel. Όντας από την εσωτερική για την πρώτη στροφή -καθώς είχε μόλις βγει από το pit lane- ο Hamilton κατάφερε να ωθήσει τον Vettel εκτός πίστας, αποσπώντας του τη δεύτερη θέση, παρά το γεγονός ότι και το pit stop της McLaren ήταν προβληματικό, καθώς έπεσε το μπουλόνι ενός εκ των τροχών. Ωστόσο, ο αρμόδιος μηχανικός ήταν γρήγορος στην αντίδρασή του και μετέβη ταχύτατα στο εφεδρικό αερόκλειδο, ελαχιστοποιώντας την απώλεια χρόνου.
 
Μάλιστα, κανένα από τα pit stop της McLaren δεν ήταν καθαρό σήμερα, αφού στην αλλαγή ελαστικών του Jenson Button, στο 17ο γύρο, ένα πρόβλημα με το συμπλέκτη σήμαινε ότι οι τροχοί δεν ήταν ελεύθεροι και έτσι έπεσε στο έδαφος το μπουλόνι του πίσω δεξιού τροχού. Η αντίδραση των μηχανικών της McLaren ήταν πιο αργή αυτή τη φορά, και ο Button επέστρεψε στην πίστα δίπλα από τον Michael Schumacher (που είχε μπει στα pits στον 16ο γύρο). Ο Γερμανός έστριψε από την εξωτερική της McLaren στην πρώτη στροφή, ωστόσο στη δεύτερη, που είναι αντίρροπη, είχε το πλεονέκτημα και πέρασε στην 5η θέση. O Βutton ήταν επικριτικός προς τη συμπεριφορά του Schumacher, δηλώνοντας ότι αν δεν είχε υποχωρήσει, θα είχε προκληθεί επαφή.
 
Το άλλο pit stop της Mercedes ήταν ακόμη πιο καταστροφικό, με το φανάρι που χρησιμοποιεί η γερμανική ομάδα αντί για σηματωρό, να αφήνει τον Rosberg να φύγει πριν προλάβει ο μηχανικός του δεξιού εμπρός τροχού να βιδώσει το μπουλόνι πλήρως. Ο Rosberg έφυγε, σταμάτησε και οι μηχανικοί τον έσπρωξαν πίσω για να βιδωθεί σωστά το μπουλόνι, συμβάν που του κόστισε πολλά δευτερόλεπτα και οποιαδήποτε ελπίδα ανάκαμψης.
 
Οι ανακατατάξεις που επέφεραν τα pit stop, άφησαν τον Mark Webber επικεφαλής με μια υγιή διαφορά 10 δευτερολέπτων από τον Hamilton, ο οποίος είχε στο ένα δευτερόλεπτο πίσω του τον Vettel. Από κοντά (3 δλ. πίσω από τον Vettel) παραμόνευε και ο Alonso. Αυτοί οι τέσσερις άρχισαν να απομακρύνονται με ταχείς ρυθμούς από τον Schumacher, ο οποίος έδειξε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το σετ σκληρών ελαστικών που είχε μόλις τοποθετήσει, επιτρέποντας στον Jenson Button να τον πιέζει ασφυκτικά. Ο Βρετανός είχε σαφές πλεονέκτημα στο τέλος των ευθειών (χάρης και στο σύστημα stalling της πίσω αεροτομής της McLaren), ωστόσο η Mercedes του Schumacher υπερτερούσε σε ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών και με μερικές απαγορευτικές αμυντικές κινήσεις, ο Γερμανός περιόριζε τον Button σε υποχώρηση σε οποιαδήποτε εκδήλωση επίθεσης. Η μάχη των δυο οδηγών επέτρεψε στον Felipe Massa να τους πλησιάσει, ωστόσο ο Βραζιλιάνος, καθώς προσπαθούσε να δώσει γύρο στον Karun Chandhok, τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή της Ferrari του στον 23ο γύρο…
 
Ο Webber κατάφερε να απομακρυνθεί στους επόμενους γύρους αυξάνοντας το προβάδισμά του χωρίς να πιέζει ιδιαίτερα, ενώ ο Vettel έχανε λίγο έδαφος από τον Hamilton μετά τον 40ό γύρο. Το ρυθμιζόμενο flap της εμπρός αεροτομής της Red Bull του Γερμανού είχε κολλήσει και δεν υπήρχε η δυνατότητα αλλαγής της γωνίας κλίσης του.
 
Εντούτοις, αυτό ήταν μικρό πρόβλημα, σε σύγκριση με αυτό που θα ακολουθούσε, καθώς το σύστημα πέδησης της Red Bull του ξεκίνησε να δυσλειτουργεί, γεγονός που τον οδήγησε σε μια έξοδο στον 54ο γύρο. Στον τέλος αυτού του περάσματος εισήλθε στα pits για να μεταβεί στη μαλακή γόμα, παραχωρώντας την τρίτη θέση στον Alonso. Επρόκειτο για μια δικαιολογημένη απόφαση από τη Red Bull, καθώς ο Vettel θα έχανε ούτως ή άλλως τη θέση του από τον Ισπανό, ενώ η διαφορά από τον 5ο, Schumacher, ήταν αχανής και επέτρεπε το ρίσκο ενός pit stop, με αντάλλαγμα τα ταχύτερα ελαστικά.
 
Τα προβλήματα αστάθειας της Red Bull στα φρεναρίσματα ήταν εμφανή, ωστόσο ο Vettel κινούνταν στον ίδιο σχεδόν ρυθμό με τους υπόλοιπους κορυφαίους συνδυασμούς. Επαναλαμβανόμενες εκκλήσεις από το pit wall της Red Bull μεταδόθηκαν στην τηλεόραση, με τον Γερμανό να υπακούει εντέλει μετά από πολλή ώρα, επιβραδύνοντας με κατεβάσματα πολύ νωρίτερα από τις συνηθισμένες ζώνες πέδησης και περιορίζοντας τη χρήση του πεντάλ του φρένου. Την ίδια στιγμή, ένα κομμάτι αμαξώματος ξεκόλλησε από τη Red Bull του Mark Webber (στον 60ό γύρο), ωστόσο ο Αυστραλός δε φάνηκε να επηρεάζεται.
 
Και εκεί που όλα έδειχναν ότι δεν απέμεναν άλλες εκπλήξεις, στον προτελευταίο γύρο, το εμπρός αριστερό ελαστικό του Hamilton αστόχησε στην 3η στροφή, μια δεξιά παρατεταμένη που τα μονοθέσια διανύουν με περισσότερα από 200 χ.α.ώ. Ο Hamilton έμεινε επιβάτης στην ευτυχώς αρκετά ελαφριά και πλάγια πρόσκρουση στα προστατευτικά ελαστικά, η οποία δεν είχε περαιτέρω επιπτώσεις για τον ίδιο, πέραν φυσικά της απώλειας μιας σίγουρης δεύτερης θέσης… Όπως είναι φυσικό, θα βρεθεί υπό το στόχαστρο το αίτιο της αστοχίας του ελαστικού και πολλοί ήδη υποθέτουν ότι αυτή προκλήθηκε από το οδηγικό στυλ του Hamilton, που έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν ότι καταπονεί τα Bridgestone σε πίστες που διαθέτουν γρήγορες στροφές. O ίδιος δήλωσε ότι δε γνωρίζει τι συνέβη και πρόσθεσε ότι δεν πίεζε καθόλου στους τελευταίους γύρους, διατηρώντας απλά ένα ρυθμό που του εξασφάλιζε διαφορά ασφάλειας από τον Alonso.
 
Το ατύχημα του Hamilton ανέβασε τον Fernando Alonso στη δεύτερη θέση, προς τέρψη των χιλιάδων συμπατριωτών του που είχαν παραστεί για να τον επευφημήσουν, και επανέφερε τον Vettel στο βάθρο. Προώθησε επίσης μια θέση τον Michael Schumacher, ο οποίος είχε αναπτύξει μια μικρή διαφορά ασφάλειας πλέον από τον Button, που δεχόταν πλέον πίεση από τον Massa, αντιμετωπίζοντας και αυτός προβλήματα με τα ελαστικά του, των οποίων η κατάσταση είχε επιβαρυνθεί από τους πολλούς γύρους που ήταν κολλημένος πίσω από τη Mercedes. Ο Button είχε ένα βίαιο μπλοκάρισμα που άφησε ένα ορατό σημάδι σε ένα από αυτά του εμπρός άξονα, ενώ πλήγωσε τα πίσω κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών.
 
O Webber ήταν πανευτυχής με τη νίκη του, δηλώνοντας ότι είχε ένα άψογο σαββατοκύριακο. Ωστόσο, έσπευσε να προειδοποιήσει ότι είναι πολύ νωρίς στη σεζόν ακόμα και πως μένει να διαπιστωθεί το πώς συμπεριφέρεται το μονοθέσιο της Red Bull σε διαφορετικούς τύπους πίστας, έχοντας υπ’ όψη του πιθανότατα το πολύ αργό Μονακό που ακολουθεί το επόμενο σαββατοκύριακο.
 
Εξαιρετικά ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα που σημείωσε ήταν και ο Fernando Alonso, ο οποίος είδε δυο μονοθέσια μπροστά του να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Ο Ισπανός τόνισε ότι η Ferrari πρέπει να βελτιωθεί, ιδιαίτερα στις κατατακτήριες δοκιμές.
 
Απογοητευμένος ο Sebastian Vettel που δήλωσε ότι δεν ήξερε πως να νιώσει, καθώς, παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισε, κατάφερε να ανέβει στο βάθρο. Ο Γερμανός έχασε τη δυνατότητα πέδησης στον εμπρός αριστερό τροχό (όπως συνέβη και στην Αυστραλία) 15 γύρους πριν από το τέλος, με τους μηχανικούς της Red Bull να διαπιστώνουν στο δεύτερο pit stop του ότι ο συγκεκριμένος δίσκος των φρένων είχε υποστεί ζημιές.
 
Ο Hamilton ήταν επικριτικός όσον αφορά μερικούς από τους αργότερους συνδυασμούς, καθώς κάποιοι επιβράδυναν στην αγωνιστική γραμμή. Ο Βρετανός δήλωσε ότι παραλίγο να συγκρουστεί με δυο μονοθέσια που το έκαναν αυτό και υποθέτει ότι η κατάσταση θα είναι ακόμα πιο δύσκολη στο Μονακό την επόμενη Κυριακή.
 
Ο Schumacher δήλωσε ότι η διαφορά με την κορυφή είναι πολύ μεγάλη για να είναι ευχαριστημένος και ευελπιστεί ότι τα χαρακτηριστικά της πίστας του Μονακό θα ταιριάζουν περισσότερο στο μονοθέσιο της Mercedes.
 
Ο Button αποκάλυψε μετά το τέλος του αγώνα ότι στους πρώτους γύρους έσβησαν όλες οι ενημερωτικές ενδείξεις από το cockpit της McLaren και δεν είχε ούτε στροφόμετρο, χτυπώντας κόφτη αρκετές φορές, καθώς βρισκόταν στο slipstreaming του Schumacher.
 
O Sutil έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση, ανακτώντας 3 θέσεις και δε βρισκόταν πολύ μακριά από τον προπορευόμενό του Massa, για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ωστόσο, ήταν αναγκασμένος να αμύνεται στις επιθέσεις του Kubica επί 40 γύρους, υπερασπιζόμενος επιτυχώς την 7η θέση.
 
O Kubica ώθησε τον Rosberg στο γρασίδι στην εκκίνηση και στην πρώτη στροφή μαχόταν με τον Massa, όταν η Renault του γύρισε στο πλάι μόλις πάτησε το γκάζι. Στην τρίτη στροφή είχε μια επαφή με τον Kobayashi (ο οποίος του άφησε αρκετό χώρο) και τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή της R30 χάνοντας και αρκετές θέσεις. Στη συνέχεια, δεν είχε τη δυνατότητα να προσπεράσει τον Sutil.
 
Έπειτα από την απογοητευτική χθεσινή επίδοσή του, ο Barrichello ήταν ευχαριστημένος με το σημερινό αποτέλεσμα. Ο πολύπειρος Βραζιλιάνος έκανε πολύ καλή εκκίνηση, κερδίζοντας 5 θέσεις. Είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει τις προπορευόμενες Force India και Renault, ωστόσο ότι στους πέντε τελευταίους γύρους έκοψε το ρυθμό του, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τα ελαστικά του.
 
Ο Alguersuari δήλωσε ότι θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος με τον βαθμό που σημείωσε, ακόμα και αν ο αγώνας του ήταν πολυτάραχος. Στο pit stop του έχασε χρόνο, λόγω προβλήματος με ένα από τα μπουλόνια, ενώ είχε μια επαφή με τον Karun Chandhok στον 30ό γύρο, ενώ του έδινε γύρο. Οι αγωνοδίκες επέβαλαν στον Alguersuari ποινή διέλευσης από το pit lane, επειδή έκλεισε την πόρτα στον Ινδό οδηγό της HRT, προκαλώντας τη σύγκρουση μεταξύ τους που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια της εμπρός αεροτομής του μονοθεσίου της Dallara. Eντέλει, ο Ισπανός θα μπορούσε να έχει πετύχει πολύ περισσότερα πράγματα.
 
Στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, ο Button παραμένει επικεφαλής, τρεις βαθμούς μπροστά από τον Alonso, πίσω από τον οποίο βρίσκονται οι δυο οδηγοί της Red Bull, με διαφορά 7 (Vettel) και 14 (Webber) βαθμών. Στους Κατασκευαστές, η McLaren παρέμεινε επικεφαλής, 3 βαθμούς εμπρός από τη Ferrari και 6 εμπρός από τη Red Bull.
 
Δηλώσεις
Mark Webber
«Ήταν ένα συγκλονιστικό σαββατοκύριακο, είχαμε ένα άψογο Grand Prix. Ήταν σημαντικό μέρος του αγώνα να φύγω από την πρώτη στροφή επικεφαλής. Αργότερα, όταν είδα ότι ο Lewis βρήκε κίνηση, έκανα μερικούς γρήγορους γύρους για να ανοίξω τη διαφορά. Ένιωθα, όμως, σα να ήταν το μακρύτερο Grand Prix που έχω κάνει!»
 
Fernando Alonso
«Συνολικά, το σαββατοκύριακο ήταν έτσι κι έτσι για εμάς, αλλά όσον αφορά το αποτέλεσμα, ήταν φανταστικό.»
 
Sebastian Vettel
«Πολλά πράγματα πήγαν στραβά σήμερα. Δεν ήμουν αρκετά γρήγορος. Είχα προβλήματα με το ζύγισμα. Το μονοθέσιο ήταν γρήγορο -ο Mark (Webber) ήταν σε δικό του επίπεδο σήμερα- αλλά για κάποιο λόγο τα βρήκα δύσκολα».
 
Jenson Button (αναφερόμενος στο προσπέρασμα του Schumacher εις βάρος του)
«Δε μου έδωσε πολύ χώρο εκεί. Ορίστε, θα νόμιζες ότι με την εμπειρία του θα γνώριζε. Δεν ήταν ακριβώς η σωστή κίνηση».
 
Michael Schumacher
«Προφανώς δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος, καθώς σήμερα μπορούσαμε μονάχα να αμυνθούμε. Το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να ελπίζουμε σε προβλήματα αξιοπιστίας άλλων για να κερδίσουμε θέσεις και αυτό δεν είναι κάτι που θέλεις να κάνεις».
 
Lewis Hamilton (αναφερόμενος στην αστοχία του ελαστικού του)
«Δεν ξέρω τι ήταν. Είμαι εντελώς απογοητευμένος που ήταν οι τελευταίοι δυο γύροι του αγώνα, αλλά έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και κρατάς το κεφάλι σου ψηλά, κοιτώντας μπροστά».
Φ.Λ.
[email protected]

Αρχεία χρονομέτρησης του τριημέρου

 
GP Ισπανίας: Αποτελέσματα αγώνα
Α/Α
Νο
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Γύροι
Χρόνος/Διαφορά
Μ.Ω.Τ.
Θ. Εκ.
1
6
Mark Webber
Red Bull-Renault
66
1:35:44.101
192.471
1
2
8
Fernando Alonso
Ferrari
66
24.065
191.668
4
3
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
66
51.338
190.766
2
4
3
Michael Schumacher
Mercedes
66
1:02.195
190.410
6
5
1
Jenson Button
McLaren-Mercedes
66
1:03.728
190.359
5
6
7
Felipe Massa
Ferrari
66
1:05.767
190.293
9
7
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
66
1:12.941
190.058
11
8
11
Robert Kubica
Renault
66
1:13.677
190.034
7
9
9
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
65
1 γύρος
188.887
17
10
17
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
65
1 γύρος
188.596
15
11
12
Vitaly Petrov
Renault
65
1 γύρος
188.367
19
12
23
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
65
1 γύρος
188.338
10
13
4
Nico Rosberg
Mercedes
65
1 γύρος
187.692
8
14
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
64
Αστοχία ελαστικού/Ατύχημα
192.150
3
15
15
Vitantonio Liuzzi
Force India-Mercedes
64
Κινητήρας
187.753
16
16
10
Nico Hulkenberg
Williams-Cosworth
64
2 γύροι
186.623
13
17
18
Jarno Trulli
Lotus-Cosworth
63
3 γύροι
181.021
18
18
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
63
3 γύροι
180.976
22
19
25
Lucas Di Grassi
Virgin-Cosworth
62
4 γύροι
178.425
23
Εγκαταλείψεις
16
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
42
Υδραυλικά
184.178
14
20
Karun Chandhok
HRT-Cosworth
27
Εμπρός ανάρτηση (επαφή)
177.831
24
22
Pedro de la Rosa
BMW Sauber-Ferrari
18
Ζημιές από επαφή
172.953
12
21
Bruno Senna
HRT-Cosworth
0
Aτύχημα
 
21
Δεν εκκίνησε
19
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
 
Κιβώτιο
 
20
Ταχύτερος γύρος
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
59
1:24.357
 
 
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών
A/A
Οδηγός
Βαθ.
BA
AU
MA
CH
ES
MO
TU
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
BR
AD
 
1
Button
70
6
25
4
25
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
Alonso
67
25
12
 
12
18
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Vettel
60
12
 
25
8
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Webber
53
4
2
18
4
25
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Rosberg
50
10
10
15
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Massa
49
18
15
6
2
8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hamilton
49
15
8
8
18
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Kubica
44
 
18
12
10
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Schumacher
22
8
1
 
1
12
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Sutil
16
 
 
10
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
Liuzzi
8
2
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
Barrichello
7
1
4
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13
Petrov
6
 
 
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14
Alguersuari
3
 
 
2
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15
Hulkenberg
1
 
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών
A/A
Ομάδα
Βαθ.
BA
AU
MA
CH
ES
MO
TU
CA
EU
GB
GE
HU
BE
IT
SI
JA
KO
BR
AD
 
1
McLaren
119
21
33
12
43
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
Ferrari
116
43
27
6
14
26
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Red Bull
113
16
2
43
12
40
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Mercedes
72
18
11
15
16
12
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Renault
50
 
18
12
16
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
F. India
24
2
6
10
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
Williams
8
1
4
1
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
T. Rosso
3
 
 
2
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ