top icon
Αγώνες

F1: Γόμες επόμενων GP-Ρίσκο Bridgestone

H Bridgestone αποφάσισε να φέρει στο Γερμανικό GP γόμες ελαστικών με διαφορά δυο επιπέδων μαλακότητας, σε μια προσπάθεια να τονώσει το θέαμα και να δημιουργήσει συνθήκες σαν και αυτές που είδαμε στο Καναδικό GP.

H Bridgestone αποφάσισε να φέρει στο Γερμανικό GP γόμες ελαστικών με διαφορά δυο επιπέδων μαλακότητας, σε μια προσπάθεια να τονώσει το θέαμα και να δημιουργήσει συνθήκες σαν και αυτές που είδαμε στο Καναδικό GP.
 
H ιαπωνική εταιρία αποκάλυψε έπειτα από το Καναδικό GP ότι είναι διατεθειμένη να κάνει πιο ακραίες επιλογές ελαστικών για τα εναπομείναντα Grand Prix της σεζόν και αυτό ακριβώς θα συμβεί στο Hockenheim, όπου οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους την πολύ μαλακή και τη σκληρή γόμα, δηλαδή τα πιο μαλακά και τα πιο σκληρά ελαστικά που παράγει η Bridgestone!
 
Mε αυτό τον τρόπο, όπως επισημαίνει ο επικεφαλής εξέλιξης ελαστικών μηχανοκίνητου αθλητισμού της Bridgestone, Hirohide Hamashima, η ιαπωνική εταιρία θα έχει τη δυνατότητα να συλλέξει δεδομένα για αξιολόγηση και να εκπληρώσει τις επιθυμίες αυτών που έχουν κάνει έκκληση για μεγαλύτερη διαφορά σκληρότητας μεταξύ των δυο διαθέσιμων γομών στα αγωνιστικά σαββατοκύριακα.
 
Στα υπόλοιπα Grand Prix για τα οποία ανακοίνωσε τις γόμες που θα φέρει η Bridgestone, η διαφορά σκληρότητας παραμένει με κενό ενός επιπέδου. Συνεπώς, στο GP Ουγγαρίας, οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα.
 
Για τα GP Βελγίου και Ιταλίας, η Bridgestone θα φέρει την μαλακή και τη σκληρή της γόμα (λόγω των αυξημένων απαιτήσεων αντοχής στις συγκεκριμένες πίστες –Spa και Monza), ενώ στη Σιγκαπούρη θα είναι διαθέσιμες, ξανά, η πολύ μαλακή και η μέση γόμα.
 
Στο Ευρωπαϊκό GP, που θα διεξαχθεί στη Βαλένθια της Ισπανίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο, η Bridgestone προειδοποίησε ότι δεν πρόκειται να δούμε επανάληψη των φαινομένων που παρουσιάστηκαν στο Μόντρεαλ, παρά το γεγονός ότι οι διαθέσιμες γόμες θα είναι οι ίδιες με αυτές του GP Καναδα: η πολύ μαλακή και η μέση.
 
Ωστόσο, στη Βαλένθια αναμένεται να επικρατήσουν πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες (παρά το γεγονός η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα έχει μεταφερθεί από τον Αύγουστο στον Ιούνιο), ενώ ο ασφαλτοτάπητας θα παράσχει περισσότερη πρόσφυση. Συνεπώς, αν και θα καταπονεί περισσότερο τα ελαστικά, αυτά θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, καθώς θα αναπτύσσουν τις κατάλληλες θερμοκρασίες λειτουργίας, σε αντίθεση με ό,τι συνέβη στο Μόντρεαλ.
 
Οι ηγετικές φυσιογνωμίες του σπορ θα πρέπει πάντως να αξιοποιήσουν τα μαθήματα που πήραν από το Καναδικό GP, που λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν με τα ελαστικά, μετατράπηκε σε έναν από τους πιο θεαματικούς αγώνες των τελευταίων χρόνων, καθώς πραγματοποιήθηκαν 60 προσπεράσματα κατά τη διάρκεια 70 γύρων.
 
Ο διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι το Καναδικό GP κατέρριψε το μύθο ότι η αεροδυναμική διαμόρφωση των μονοθεσίων φέρει αποκλειστική ευθύνη για την έλλειψη προσπερασμάτων στη σύγχρονη Formula 1, τονίζοντας ότι τα ελαστικά διαδραματίζουν πολύ πιο σημαντικό ρόλο στη δυνατότητα να διεξάγονται κοντινές μονομαχίες εντός της πίστας.
 
Ο Mike Gascoyne, επικεφαλής τεχνικό στέλεχος της Lotus, πιστεύει ότι το επιχείρημα ότι η μια από τις δυο διαθέσιμες γόμες σε κάθε αγωνιστικό σαββατοκύριακο θα πρέπει να είναι οριακή και να αντέχει πολύ λίγους γύρους, είναι πλέον πολύ ισχυρό, δεδομένης της εξέλιξης του Καναδικού GP, όπου είδαμε διαφορετικές στρατηγικές, προσπεράσματα και πολλή δράση.
 
Αντιθέτως, ο διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh, πιστεύει ότι το Καναδικό GP αποτελεί απόδειξη πως η ισχύουσα τακτική της Bridgestone όσον αφορά την επιλογή ελαστικών αποτελεί την ιδανική, καθώς έχει παράγει επτά πολύ ενδιαφέροντες αγώνες, με μονάχα την πρεμιέρα της σεζόν στο Μπαχρέιν να είναι βαρετή, επισημαίνοντας το γεγονός ότι στην Τουρκία, έπειτα από 40 γύρους, τα τέσσερα πρώτα μονοθέσια βρίσκονταν εντός τριών δευτερολέπτων μεταξύ τους.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ