Σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο, ο Νοτιοαφρικανός διευθυντής του -πιθανότατα νεκρού πλέον...- A1GP, Tony Teixeira, συμφώνησε να επενδύσει ποσό ύψους μεταξύ 3 και 4 εκατομμυρίων ευρώ στην ομάδα της Campos. H πηγή ανέφερε ότι η ανακοίνωση του γεγονότος θα πραγματοποιούνταν άμεσα, ωστόσο κάτι τέτοιο δε συνέβη.
Σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο, ο Νοτιοαφρικανός διευθυντής του -πιθανότατα νεκρού πλέον…- A1GP, Tony Teixeira, συμφώνησε να επενδύσει ποσό ύψους μεταξύ 3 και 4 εκατομμυρίων ευρώ στην ομάδα της Campos. H πηγή ανέφερε ότι η ανακοίνωση του γεγονότος θα πραγματοποιούνταν άμεσα, ωστόσο κάτι τέτοιο δε συνέβη.
Ο Τony Teixeira έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι πλέον διαθέτει όλες τις απαιτούμενες εγκαταστάσεις για να κατασκευάζει μονοθέσια της Formula 1. Mάλιστα είχε προσπαθήσει στο παρελθόν να αγοράσει τις Spyker, Super Aguri, Toro Rosso και Honda, όταν αυτές ήταν προς πώληση, χωρίς επιτυχία. Η Campos έχει εκφράσει την επιθυμία της στο μέλλον να κατασκευάζει το δικό της πλαίσιο και να μην εξαρτάται από εξωτερικούς προμηθευτές, όπως φέτος που το μονοθέσιο θα κατασκευάζεται από την ιταλική Dallara. Παράλληλα, ο Teixeira έχει στενούς δεσμούς με τη Ferrari, καθώς η ιταλική εταιρία σχεδίασε το μονοθέσιο του Α1GP καθώς και τους κινητήρες που χρησιμοποιούνταν σε αυτό. Έχουν κυκλοφορήσει φήμες ότι η Campos θέλει να τερματίσει πρόωρα τη συνεργασία της με την Cosworth και να εξασφαλίσει τους κινητήρες της Ferrari, κάτι που με τη βοήθεια του Teixeira ίσως γίνει δυνατό. Ωστόσο, θα πρέπει πρώτα να έχει αγωνιστεί το 2010 και υπάρχουν πολλοί που αμφιβάλλουν ότι αυτό θα συμβεί… Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η ομάδα έχει εξασφαλίσει υποθετικά μονάχα 20 εκατομμύρια ευρώ για το budget της σεζόν του 2010, που της αρκούν για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, αλλά όχι και να το ολοκληρώσει. Η Campos αναζητάει δεύτερο οδηγό ο οποίος θα έχει τη δυνατότητα μέσω των χορηγών του να συμβάλλει έως και 10 εκατομμύρια ευρώ στο budget της ομάδας. Ο Ρώσος Vitaly Petrov και ο Pastor Maldonado από τη Βενεζουέλα, βρίσκονται στην pole position για να καταλάβουν το δεύτερο cockit της Campos, πλαισιώνοντας τον Bruno Senna.
Ο ιδιοκτήτης της ομάδας (και παλαίμαχος οδηγός της Formula 1) Adrian Campos, έχει δηλώσει ότι οποιοσδήποτε θελήσει να αγοράσει μετοχές της, θα πρέπει να σεβαστεί τα ήδη υπάρχοντα συμβόλαια, αφήνοντας παράλληλα απαράλλακτη και τη διοίκησή της, με τον ίδιο να αποτελεί το διευθυντή της, καθώς δεν έχει την πρόθεση να πουλήσει τις μετοχές που του ανήκουν. Eπίσης, ο Ισπανός έχει δηλώσει ότι αν και ο Τύπος αναφέρει μονάχα το όνομα του Teixeira, ο ίδιος έχει έρθει σε επαφή και με άλλους πιθανούς επενδυτές. Κάποιες πηγές αναφέρουν ότι μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται και ένας ανώνυμος Γερμανός επιχειρηματίας, ενώ στον ιταλικό Τύπο έχει εμφανιστεί και το όνομα του Barry Walsh, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης της ομάδας Ultimate που αγωνίζεται στο World Series by Renault, αν και άλλες πηγές διαψεύδουν την εγκυρότητα της πληροφορίας αυτής.
Ο γενικός διευθυντής της Dallara, Andrea Pontremoli, αρνήθηκε τις πληροφορίες ότι η Campos δεν έχει πληρώσει τις τελευταίες δόσεις που οφείλει στην ιταλική εταιρία. Ωστόσο, οι φήμες ότι έπειτα από δυο τελεσίγραφα προς την Campos για την πληρωμή οφειλών, η Dallara διέκοψε την εξέλιξη του μονοθεσίου που προορίζει για την ισπανική ομάδα (και το οποίο έχει περάσει τα απαιτούμενα από τη FIA crash test) εμμένουν στο γερμανικό Τύπο, στον οποίο αναφέρεται ότι η ιταλική εταιρία διέκοψε το και προσφέρει σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο την τεχνογνωσία που ανέπτυξε εξελίσσοντας το μονοθέσιο!
Δεδομένης της αβεβαιότητας που περιβάλλει την Campos, εμφανίστηκαν φήμες ότι ο Bruno Senna ενδέχεται να μεταβεί στην Toro Rosso για τη φετινή σεζόν. Ωστόσο, οι μάνατζερ του ανιψιού του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Ayrton, ήταν κατηγορηματικοί στη διάψευση των εικασιών, υπογραμμίζοντας ότι δεν έχουν έρθει σε επαφή με την Toro Rosso.
To μόνο σίγουρο είναι ότι ο Nelsinho Piquet δεν πρόκειται να αγωνιστεί με την Campos, καθώς ο Βραζιλιάνος ο οποίος θα κατευθυνθεί προς το NASCAR και πιθανότατα την κατηγορία φορτηγών, με την ομάδα της Red Horse Racing, με την οποία πραγματοποίησε αυτή την εβδομάδα δοκιμές, για δεύτερη φορά.
O Adrian Campos επιμένει ότι η ομάδα του θα δώσει το παρών στο πρώτο Grand Prix της σεζόν, στο Μπαχρέιν στις 14 Μαρτίου. Ωστόσο, αν δεν τα καταφέρει, η Stefan GP του Σέρβου Zoran Stefanovic είναι έτοιμη να αδράξει την ευκαιρία, έχοντας εξασφαλίσει την πνευματική ιδιοκτησία όχι μόνο του μονοθεσίου που εξέλισσε για το 2010 η Toyota, αλλά και του ιαπωνικού κιβωτίου και κινητήρα. Η Stefan αναμένεται να πραγματοποιήσει εντός των επόμενων εβδομάδων παρουσίαση, παρά το γεγονός ότι δεν έχει εξασφαλίσει θέση στο grid του 2010. Ο Stefanovic έχει δηλώσει ότι η ομάδα του θα λειτουργεί κανονικά το 2010, προσφέροντας ίσως την ευκαιρία σε οδηγούς να πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης με το μονοθέσιό της, δεδομένων των περιορισμών σε αυτές κατά τη διάρκεια της σεζόν, οι οποίοι όμως δεν ισχύουν για μια ομάδα που δε συμμετέχει στο πρωτάθλημα. Επίσης, αναφέρεται ότι ο Kazuki Nakajima ενδέχεται να αποτελέσει οδηγό της Stefan (με οικονομική υποστήριξη ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ από την Toyota). Υπάρχουν επίσης φήμες ότι αν η Campos δεν καταφέρει να βρεθεί στο grid, η Stefan θα προσπαθήσει να προσελκύσει και τον Bruno Senna. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Stefan έχει την υποστήριξη του Bernie Ecclestone, αν προθυμοποιηθεί να αγοράσει από την Campos το δικαίωμα συμμετοχής στο πρωτάθλημα του 2010.
Παράλληλα, το ενδιαφέρον ομάδων για είσοδο στη Formula 1 παραμένει αμείωτο, με τη Lola (η οποία ήταν μεταξύ των 15 ομάδων που κατέθεσαν το Μάιο αίτηση συμμετοχής για το πρωτάθλημα του 2010) να αποκλείει το ενδεχόμενο να είναι έτοιμη να συμμετάσχει τη φετινή σεζόν, αλλά να εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει την είσοδό της το 2011. Επίσης, η Status, η ομάδα που οδήγησε την Ιρλανδία στο πρωτάθλημα του A1GP πέρυσι, ανακοίνωσε δια στόματος του διευθυντή της, Simon Cayzer, ότι θα εξέταζε το ενδεχόμενο να εισέλθει στη Formula 1. Τεχνικός διευθυντής της Status είναι ο Gary Anderson, ο οποίος έχει προϋπηρεσία σε αυτό το πόστο σε ομάδες της Formula 1 όπως η Jordan και η Stewart/Jaguar. Mεταξύ των μετόχων της Status συμπεριλαμβάνεται και ο Teddy Yip Jr, γιος του Teddi Yip που ήταν ιδιοκτήτης της ομάδας της Theodore, η οποία συμμετείχε στη Formula 1 την περίοδο 1978-1983.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr