Η Ferrari πιστεύει πως δεν απέχει πλέον αρκετά από τον κορυφαίο κινητήρα της F1, εκείνον της Mercedes, ενώ τονίζει πως η εξέλιξη της SF21 θα σταματήσει τον Ιούνιο, ώστε να επικεντρώσει τις δυνάμεις της στο μονοθέσιο του 2022.
Το τρωτό σημείο της Ferrari το 2020 ήταν με διαφορά ο κινητήρας της, που μετά τη συμφωνία με τη FIA, έχασε σημαντικά σε δύναμη, αφήνοντας τους Ιταλούς πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Φέτος, η ομάδα του Μαρανέλο έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις στον συγκεκριμένο τομέα, κάτι που δεν αρνείται ούτε όταν πηγές εντός αυτής μιλούν ανώνυμα.
Σε σχετικό κείμενο του Auto Motor und Sport, πληροφορίες του Μέσου αναφέρουν πως στη Ferrari βλέπουν από τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους μία βελτίωση που τους φέρνει πλέον δεύτερη δύναμη στον τομέα των μονάδων ισχύος, πίσω μόνο από το ορόσημο που είναι και φέτος η Mercedes.
Βελτίωση μέχρι το καλοκαίρι
Η Ferrari έχει ένα σαφές πλάνο αναβαθμίσεων και βελτιώσεων για να κάνει την SF21 ένα πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο, ικανό για αν «χτυπήσει» τριάδα, όπως λένε οι άνθρωποι της ομάδας, που βλέπουν πλέον ως ρεαλιστικό αυτόν τον στόχο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Scuderia θα φέρει νέα αεροδυναμικά μέρη για τον προσεχή αγώνα στην Ίμολα, όπως και η πλειονότητα του grid, για να βελτιώσει τη σταθερότητά της. Ιδιαίτερη ανησυχία προκάλεσε στο pitwall η απώλεια ταχύτητας των Leclerc και Sainz στο δεύτερο μισό του GP στο Μπαχρέιν, και σε αυτό θα εστιάσουν ενόψει του δεύτερου αγώνα της σεζόν.
Παρόλα αυτά, με τους νέους κανονισμούς του 2022 να επιτάσσουν την απόλυτη προσοχή και αφοσίωση των ομάδων, οι Ιταλοί έχουν πάρει την απόφαση να εστιάσουν στο μονοθέσιο της νέας χρονιάς από τον Ιούνιο, δίνοντας στον εαυτό της ένα 6μηνο για να προετοιμαστεί για τη νέα γενιά.