X
Αγώνες

F1: Αρνητικό προς τη Force India το Εφετείο

To Εφετείο της Αγγλίας αντέστρεψε την περυσινή απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου, που προέβλεπε ότι πρώην σπόνσορες της Force India ήταν αναγκασμένοι να πληρώσουν στην ομάδα 4,7 εκατομμύρια δολάρια για πρόωρη διακοπή συμβολαίου.

To Εφετείο της Αγγλίας αντέστρεψε την περυσινή απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου, που προέβλεπε ότι πρώην σπόνσορες της Force India ήταν αναγκασμένοι να πληρώσουν στην ομάδα 4,7 εκατομμύρια δολάρια για πρόωρη διακοπή συμβολαίου.
Οι βασιζόμενες στο Αμπού Ντάμπι εταιρίες Etihad Airways και Aldar Properties είχαν ενημερωθεί τον περυσινό Νοέμβριο ότι θα πρέπει να καταβάλουν 4,7 εκατομμύρια στη Force India, επειδή διέκοψαν το τριετές συμβόλαιό τους έπειτα από έναν χρόνο εφαρμογής του.
Oι δυο εταιρίες έγιναν σπόνσορες της ομάδας το 2007 (όταν λειτουργούσε υπό την ιδιοκτησία της Spyker), με τριετή συμφωνία αξίας 20 εκατομμυρίων δολαρίων και είχαν βρεθεί ένοχες παράβασης των όρων του συμβολαίου τους από το Ανώτατο Δικαστήριο, επειδή το 2008 έγιναν σπόνσορες της Ferrari.
Ωστόσο, το Εφετείο αποφάσισε ότι οι εταιρίες είχαν το δικαίωμα να διακόψουν το συμβόλαιό τους.
H Etihad ισχυρίστηκε ότι η προώθηση μιας άλλης αεροπορικής εταιρίας, της Kingfisher του Vijay Mallya (o οποίος αγόρασε την ομάδα τον Οκτώβριο του 2007), δε επιτρεπόταν από τους όρους του συμβολαίου. Τον ίδιο υποστήριξε και η Aldar, δεδομένης της διαφήμισης της αντίπαλης εταιρίας παραγωγής αλκοολούχων ποτών του Mallya, Kingfisher. Όλα αυτά συνέβησαν παρά το ότι οι όροι των συμβολαίων τους ανέφεραν ότι αποτελούν τους βασικούς σπόνσορες της ομάδας.
Οι δυο εταιρίες από το Αμπού Ντάμπι, έπειτα από τη νίκη τους στο Εφετείο αναμένεται να διεκδικήσουν και αποζημίωση από τη Force India, η οποία πλήρωσε τα έξοδα της έφεσης. Παράλληλα, η Force India βρίσκεται ήδη στα δικαστήρια με την Aerolab…
Όσον αφορά τα πιο αγωνιστικά νέα από το στρατόπεδο αυτό, η Force India αναμένεται να λάβει σε ένα μήνα την τελική της απόφαση για το οδηγικό δίδυμο με το οποίο θα αγωνίζεται το 2011. Ο γενικός διευθυντής της ομάδας, Otmar Szafnauer, παραδέχθηκε ότι υπάρχει μια κενή θέση στη Force India.
O Adrian Sutil έψαχνε να βρει μια καλύτερη ομάδα, αλλά με την πόρτα της Sauber να έχει κλείσει οριστικά για του χρόνου και τη Renault να κλίνει προς τη διατήρηση του Vitaly Petrov, o Γερμανός δεν έχει και πολλές επιλογές. Η Force India φέρεται να θέλει να τον διατηρήσει, δεδομένου ότι φέρνει και τα χρήματα (περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια) του προσωπικού του σπόνσορα, της γερμανικής εταιρίας υπολογιστών Medion.
Ο Vitantonio Liuzzi από την πλευρά του διατηρεί συμβόλαιο με τη Force India και για το 2011, αλλά όπως και ο ίδιος αναγνωρίζει, αυτό δε σημαίνει τίποτα. Ο βρετανικός Τύπος προωθεί ως φαβορί για ένα από τα δυο cockpit της ομάδας τον Σκοτσέζο δοκιμαστή της, Paul Di Resta, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση θα κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1 του χρόνου.
Ως πιθανοί υποψήφιοι οδηγοί της Force India φέρονται επίσης οι Nick Heidfeld και Nico Ηulkenberg, καθώς φημολογείται ότι αν η ομάδα του Silverstone διαθέτει δυο Γερμανούς οδηγούς, η Mercedes είναι διατεθειμένη να μειώσει στο μισό την τιμή των κινητήρων και των KERS που θα της παρέχει ενόψει του 2011.
Σύμφωνα με τις φήμες στα paddock, η Force India θέλει επίσης να ενισχύσει το τεχνικό της τμήμα, καθώς είχε αρκετές απώλειες υψηλόβαθμων στελεχών από άλλες ομάδες τον τελευταίο καιρό. Παρά το γεγονός ότι έχει αυξήσει το χρόνο εκμετάλλευσης της αεροδυναμικής της σήραγγας και έχει αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις της σε CFD (υπολογιστική ροοδυναμική), η απώλεια του πρώην τεχνικού διευθυντή της, James Key από τη Sauber της έχει στοιχίσει, όπως τόνισε και ο Adrian Sutil.

Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!