top icon
Αγώνες

F1: Αποχωρήσεις από τη Williams…

Δυο στελέχη της Williams αποχώρησαν από την ομάδα του Grove. Εν μέρει, οι αποχωρήσεις οφείλονται σε μέτρα περιορισμού των εξόδων, εν μέρει στο γεγονός ότι πολλά από τα παλαιότερα στελέχη δεν έχουν σε εκτίμηση την καινούργια διοίκηση της ομάδας.

Δυο στελέχη της Williams αποχώρησαν από την ομάδα του Grove. Εν μέρει, οι αποχωρήσεις οφείλονται σε μέτρα περιορισμού των εξόδων, εν μέρει στο γεγονός ότι πολλά από τα παλαιότερα στελέχη δεν έχουν σε εκτίμηση την καινούργια διοίκηση της ομάδας, τώρα που ο Adam Parr έχει πάρει τη θέση του Frank Williams στην προεδρία της εταιρίας του Grove.
 
Ο Liam Clogger, επικεφαλής επικοινωνιών της Williams την τελευταία δεκαετία σχεδόν και μια από τις πιο σεβαστές προσωπικότητες στον κόσμο των δημοσίων σχέσεων της Formula 1, έφυγε από την ομάδα.
 
Το ίδιο έκανε και ο 50χρονος Βρετανός ανώτερος μηχανολόγος συστημάτων John Russell, ο οποίος ξεκίνησε να εργάζεται στη Williams το 1989, ως αρχιμηχανικός του Riccardo Patrese, με τον οποίο συνεργάστηκε μέχρι και το 1992. Το 1993 ο Russell έγινε αρχιμηχανικός του Damon Hill. Ξεκίνησε στο ίδιο πόστο και το 1994, αλλά με το χαμό του Ayrton Senna και την προώθηση του Hill στη θέση του πρώτου πιλότου της Williams, o Russell ανέλαβε τον David Coulthard και τον Nigel Mansell που αντικατέστησαν τον αδικοχαμένο Βραζιλιάνο.
 
To 1995 o Russell έγινε επικεφαλής μηχανολόγος της Williams Touring Car Engineering, η οποία συμμετείχε με Renault Laguna στο BTCC, το Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, κατακτώντας τον τίτλο 1997 με τον Alain Menu.
 
Στη συνέχεια, ο Russell έγινε ο επικεφαλής μηχανολόγος στην BMW Motorsport Ltd, τη θυγατρική εταιρία της Williams που κατασκεύαζε και αγωνιζόταν με πρωτότυπα της BMW, νικώντας τις 12 Ώρες του Sebring και τις 24 Ώρες του Le Mans το 1999.
 
Τον Ιούνιο του 1999 ο Russell επέστρεψε στην ομάδα Formula 1 της Williams ως ανώτερος μηχανολόγος εξέλιξης, ωστόσο, σύντομα η Jaguar του έκανε πρόταση να γίνει επικεφαλής σχεδιαστής. Ο Russell επιβίωσε της μεγάλης ανακατάταξης στο τεχνικό τμήμα της ομάδας του Milton Keynes στο τέλος του 2000, αλλά αποχώρησε από την ομάδα στο μέσο του 2002, έπειτα από την αποτυχία της R3 να αποδειχθεί ανταγωνιστική.
 
Το 2003 μετακόμισε στην Αυστραλία, όπου έγινε επικεφαλής μηχανολόγος της Prodrive η οποία αγωνιζόταν με αυτοκίνητα της Ford στο Πρωτάθλημα V8 Supercar. Παρέμεινε εκεί μέχρι και το 2006 και το 2007 επέστρεψε στην ομάδα Formula 1 της Williams, στο ρόλο που διατηρούσε μέχρι πρότινος, αυτόν του ανώτερου μηχανολόγου συστημάτων.
 
Ο Russell αποφάσισε να επιστρέψει στην Αυστραλία και το Πρωτάθλημα V8 Supercar, όπου θα είναι τεχνικός επικεφαλής της Team Vodafone (που κατέκτησε το Πρωτάθλημα Οδηγών το 2008 και το 2009) της Triple Eight Engineering, την οποία ίδρυσε και διοικεί ο Ian Harrisson, πρώην μάνατζερ της ομάδας της Williams (1992-1994).
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ