Λιγότερο από ένα μήνα έπειτα από την παρουσίαση της ομάδας της Virgin, ανακοινώθηκε η αντικατάσταση του διευθυντή που είχε ορίσει η εταιρία του Richard Branson, Alex Tai, από τον ιδρυτή της Manor, John Booth, o οποίος μέχρι πρότινος κατείχε το ρόλο του αγωνιστικού διευθυντή.
Λιγότερο από ένα μήνα έπειτα από την παρουσίαση της ομάδας της Virgin, ανακοινώθηκε η αντικατάσταση του διευθυντή που είχε ορίσει η εταιρία του Richard Branson, Alex Tai, από τον ιδρυτή της Manor, John Booth, o οποίος μέχρι πρότινος κατείχε το ρόλο του αγωνιστικού διευθυντή.
Ο Tai διοικούσε την ομάδα αρκετό καιρό τώρα, ωστόσο μόλις πρόσφατα είχε ανακοινωθεί επίσημα ότι αποτελεί το διευθυντή της και αναμενόταν να παραμείνει λίγο καιρό σε αυτή τη θέση (περίπου ένα χρόνο) αλλά όχι τόσο λίγο. Ο Tai θα εξακολουθεί να αποτελεί το διευθυντή ειδικών εγχειρημάτων της εταιρίας της Virgin και θα διατηρήσει στενούς δεσμούς με την ομάδα.
Δίπλα στον Booth, το ρόλο του επικεφαλής εκτελεστικού στελέχους θα αναλάβει ο μέχρι πρότινος διευθυντής αγώνων, Graeme Lowdon, o οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στη βιομηχανία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος πριν προσχωρήσει στην ελβετοσουηδική πολυεθνική ΑΒΒ, γεγονός που οδήγησε στην εμπλοκή της εταιρίας στo IndyCar ως σπόνσορα. Ο Lowdon, θέλοντας να εκμεταλλευτεί την ανάπτυξη του διαδικτύου, ίδρυσε την J2C, η οποία ειδικευόταν στην τεχνολογία Java, με τη βοήθεια επενδυτών μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβανόταν και ο Alan Donnelly, πρώην πολιτικός ο οποίος αργότερα έγινε σύμβουλος της FIA. Ο Lowdon προσχώρησε στη Manor το 2000 σε μη εκτελεστική εμπορική θέση και παράλληλα, ίδρυσε μια καινούργια εταιρία παροχής ίντερνετ, τη Nomad, έπειτα από το κλείσιμο της J2C.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Virgin αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εύρεση βασικού σπόνσορα, καθώς οι περισσότερες εταιρίας φοβούνται ότι θα επισκιαστούν στις δραστηριότητες μάρκετινγκ και στην προβολή του ονόματός τους από την πολυεθνική που έχει δώσει το όνομά της στην ομάδα. Παρά το γεγονός ότι η Virgin προσπαθεί να παρουσιάσει την αντικατάσταση του Tai ως κάτι προγραμματισμένο, από τις δηλώσεις του ίδιου είναι φανερό ότι δε γνώριζε πως πρόκειται να αντικατασταθεί τόσο σύντομα, γεγονός που δείχνει ότι ίσως τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα στην ομάδα, καθώς μια τόσο σημαντική αλλαγή δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε μια τόσο κρίσιμη χρονικά περίοδο, λίγο πριν την ολοκλήρωση του μονοθεσίου της ομάδας.
Το μονοθέσιο της Virgin, η VR-01, η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά σε εικονικό περιβάλλον (CFD) χωρίς να χρησιμοποιηθεί ούτε για μια ώρα αεροδυναμική σήραγγα, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στο Silverstone, μεταξύ 3-4 Φεβρουαρίου, στα χέρια των δυο οδηγών της ομάδας, Timo Glock και Lucas di Grassi (που θα έχουν στη διάθεσή τους μια ημέρα έκαστος πίσω από το τιμόνι) καθώς δε θα είναι έτοιμο για το πρώτο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια (1-3/2).
Παράλληλα, υπάρχουν αναφορές που αναφέρουν ότι η ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία supercars Marussia, η οποία ανακοινώθηκε στην παρουσίαση της Virgin ως σπόνσορας, θα βάλει το όνομά της στους κινητήρες της Cosworth που θα χρησιμοποιεί η ομάδα για να προωθήσει το όνομά της. Συνεπώς, η Virgin θα εμφανίζεται να χρησιμοποιεί κινητήρα Marussia (αν και θα πρόκειται για τον 8κύλινδρο Cosworth CA2010) σε μια συμφωνία που θα αποφέρει στην Cosworth 1,7 περίπου εκατομμύρια ευρώ επιπλέον, καθώς αυτή είναι η τιμή που έχει ονομάσει η βρετανική εταιρία για να τοποθετηθεί άλλο όνομα πέραν του δικού της στις 8κύλινδρες μονάδες της, ενώ σύμφωνα με πηγές στην Αγγλία, η Marussia θα καταβάλει 1,7 εκατομμύρια ευρώ και στη Virgin.
Φ.Λ.
[email protected]