Η Επιτροπή της F1 ψήφισε αλλαγές σε δύο βασικούς τομείς των μονοθέσιων για το 2019, ώστε να δωθεί λύση στο ζήτημα των προσπεράσεων.
Ήδη από την αρχή της φετινής χρονιάς έχουν υπάρξει παράπονα για την αδυναμία των μονοθέσιων να ακολουθήσουν το ένα το άλλο, και ως εκ τούτου να προσπεράσουν. Μπορεί αυτό να εξαρτάται ως ένα βαθμό και από την φύση της εκάστοτε πίστας, όμως η FIA πήρε μέτρα για να επιλύσει το εν λόγω ζήτημα.
Συγκεκριμένα, σε ψηφοφορία της τελευταίας στιγμής, που έλαβε χώρα στις 30 Απριλίου (στην προθεσμία για την θέσπιση αλλαγών), η FIA πέρασε δύο βασικές τροποποιήσεις: την αλλαγή των endplates της εμπρός αεροτομής, καθώς και την αύξηση του μεγέθους της πτέρυγας της πίσω αεροτομής, με στόχο τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου που θα έχει το DRS.
Υπήρξε και μία πρόταση για αλλαγή και στα bargeboards, χωρίς όμως τελικά να υπερψηφιστεί.
Βέβαια, είναι σημαντικό να επισημανθεί πως έξι ομάδες δεν έδωσαν την έγκρισή τους σε αυτές τις αλλαγές. Χωρίς να είναι επίσημο, αυτές οι ομάδες πιστεύεται πως είναι η Ferrari, η Red Bull, η Renault, η McLaren, η Toro Rosso και η Haas. Βασικό επιχείρημά τους ήταν το γεγονός ότι οι εν λόγω τροποποιήσεις θα μπορούσαν να γίνουν το 2021, μαζί με όλες τις υπόλοιπες.
Επίσης, πρέπει να τονιστεί ότι όλες αυτές οι αλλαγές θα πρέπει να περάσουν και από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ώστε να ισχύσουν.
Και εκεί υπάρχει το ερωτηματικό αν η Ferrari θα ασκήσει βέτο. Ωστόσο, για να κάνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει πως όλες αυτές οι αλλαγές είναι ενάντια στα συμφέροντά της._Δ.Μ.