top icon
Αγώνες

Ford Fiesta: Από επιβατικό αυτοκίνητο, πρωταθλητής στα ελληνικά ράλλυ

Το Ford Fiesta R1 που βασίστηκε στην «απλή» έκδοση ST-Line και προετοίμασε η Ford Car Center, απέσπασε τον τίτλο του Πρωταθλητή Ράλλυ Χώματος κατηγορίας F2 στην Ελλάδα, με πλήρωμα τους Νώντα Καρανικόλα-Γιώργο Βασιλάκη.

Μπορεί, άραγε, ένα αυτοκίνητο παραγωγής να μετατραπεί με πολύ μικρές αλλαγές και επεμβάσεις σε μία πραγματική «πολεμική μηχανή» ικανή να κατακτήσει την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του στο χώρο των ελληνικών αγώνων; Αν πρόκειται για Ford, ασφαλώς και μπορεί.

Ford Fiesta

Το γνωστό σε όλους Ford Fiesta 1.0L EcoBoost είναι ένα μοντέλο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού καταθέτοντας εδώ και πολλά χρόνια τα διαπιστευτήρια του στην κατηγορία των σούπερ μίνι αυτοκίνητων, χάρη στην κορυφαία ποιότητα, την απαράμιλλη αξιοπιστία, τις προηγμένες τεχνολογίες και την άκρως οδηγοκεντρική συμπεριφορά του στο δρόμο. Το αυτοκίνητο αυτό αποτέλεσε για την περίσταση την βάση για τον Νώντα Καρανικόλα και τους συνεργάτες του στην Ford Car Center, προκειμένου να δημιουργήσουν με πολύ μεράκι έναν πραγματικό «φονέα γιγάντων» στους ελληνικούς αγώνες και συνάμα ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να κερδίσει επάξια το 2020 το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στην κατηγορία F2. Όλα αυτά από ένα «απλό» Fiesta ST-Line!

Ford Fiesta R1

Τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας, όπως προβλέπονται από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το αρνάκι δεν άργησε να μετατραπεί σε… λύκο! Κάτω από το καπό του Ford Fiesta Rally5 (R1) βρέθηκε ο γνωστός, αξιόπιστος και πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1.0L υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της οικογένειας EcoΒoost της Ford που εξοπλίζει και τις συμβατικές εκδόσεις παραγωγής του μοντέλου, αποδίδοντας ισχύ 150 ίππων και ροπή 200 Nm. Το σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, ο κλωβός ασφαλείας, η διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα και η τοποθέτηση του χειρόφρενου σε διαφορετικό σημείο υπήρξαν οι μόνες τροποποιήσεις, ενώ τα φρένα και οι αναρτήσεις διατηρήθηκαν στο επίπεδο της συμβατικής έκδοσης αποδεικνύοντας έτσι για μία ακόμα φορά ότι το Ford Fiesta R1 «πατά» στις στέρεες βάσεις της έκδοσης παραγωγής.

Ford Fiesta R1

Η πρεμιέρα του αγωνιστικού πλέον Ford Fiesta R1 στην κλάση C6 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος του 2020 έγινε τον περασμένο Ιούλιο. Μετά από τρεις αγώνες, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες ακόμη και του ίδιου του πληρώματος, αφού μετά από μία νίκη και δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση της κατηγορίας F2, οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης δεν επικράτησαν μόνο στην κλάση τους, αλλά και στη γενική κατάταξη της F2, όπου συμμετείχαν και πιο ισχυρά αυτοκίνητα.

Με τις επιδόσεις αυτές το Ford Fiesta 1.0L EcoBoost αποδεικνύει περίτρανα ότι αποτελεί μια βάση «υψηλού βεληνεκούς» που προσφέρει στον οδηγό του μία ανεπανάληπτη εμπειρία οδήγησης, ενώ με μικρές μετατροπές μπορεί να διακριθεί ακόμα και στο εξόχως ανταγωνιστικό τερέν των αγώνων ράλλυ.

Σημειώστε, πως το μαύρο Fiesta ST-Line (πρώην δημοσιογραφικό) που εμφανίζεται στις φωτογραφίες χρησιμοποιήθηκε ως βάση για τη δημιουργία του αγωνιστικού Fiesta R1. Πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο αυτοκίνητο. _Δελτίο Τύπου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ