Ο Liam Lawson άνοιξε τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα sprint στο Μπαχρέιν, μετά από μάχη με τον Jehan Daruvala.
Στην εκκίνηση, ο poleman Pourchaire δεν ξεκίνησε καλά, με τον Liam Lawson να κερδίζει 2 θέσεις και να ανεβαίνει 1ος πριν την 1η στροφή.
Πίσω ο Daruvala κέρδισε θέσεις κι ο Piastri έχασε. Μάλιστα, ο Αυστραλός παραλίγο να χτυπήσει με τον Shwartzman, που ξεκίνησε εξαιρετικά για να περάσει 5ος.
Στην αρχή του 2ου γύρου, ο Ticktum βούτηξε στα φρένα για να περάσει τον Verschoor, με αποτέλεσμα να τον χτυπήσει και να φέρει τετακέ. Για αυτό τιμωρήθηκε με 5 δλ. επί του τελικού αποτελέσματος.
Στον επόμενο γύρο, ο Armstrong έμεινε στην πίστα, κι έβγαλε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Λίγο μετά η δράση συνεχίστηκε, κι ο Shwartzman βρήκε την ευκαιρία του να επιτεθεί στον 4ο Daruvala. Ο Ρώσος είχε αναρριχηθεί 6 θέσεις, κι ήθελε να βρεθεί πιο κοντά στο βάθρο.
Μετά από μερικούς γύρους νηνεμίας, ήρθε το λάθος του Beckmann να δώσει την ευκαιρία στον Daruvala να τον προσπεράσει για την 3η θέση. Ο Ινδός δεν άργησε να την αρπάξει και να κερδίσει τον Γερμανό, ανεβαίνοντας στις θέσεις του βάθρου με ένα εξαιρετικό προσπέρασμα απ’ την εξωτερική της Τ4.
Έμεναν 12 γύροι μετά από εκείνο το προσπέρασμα, κι οι Lawson-Pourchaire που ηγούνταν του αγώνα έπρεπε να κάνουν τα ελαστικά τους να αντέξουν μέχρι το τέλος, υπό 50 βαθμούς Κελσίου.
Ο Γάλλος, όμως, αναγκάστηκε να χάσει χρόνο όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα, πέφτοντας συνεχώς θέσεις. Η εγκατάλειψη του οδήγησε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Κάπως έτσι, στο βάθρο ανέβηκε ξανά ο Beckmann, και ο Shwartzman είχε πλέον βλέψεις για αυτή τη θέση.
Σε αντίστοιχο επιθετικό ‘mode’ βρισκόταν κι ο Piastri στη 6η θέση, που πίεζε τον Lundgaard. Κι ο Αυστραλός τα κατάφερε στον 16ο γύρο, με 7 ακόμη να μένουν για το φινάλε.
Μπροστά, ο Lawson δυσκολευόταν να διαχειριστεί τα ελαστικά του κάτω από τον καυτό ήλιο, και πάλευε να κρατήσει πίσω του και τον Daruvala, που αν και δεν είναι teammate του, εντούτοις είναι ανταγωνιστές μέσα στην ακαδημία της Red Bull.
Ο Ινδός ακολουθούσε υπομονετικά τον Νεοζηλανδό, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να επιτεθεί.
Πίσω, ο Piastri πίεζε τον Shwartzman για την 4η θέση, αμφότεροι οδηγοί της Prema.
Και στις δύο μάχες, οι επιτιθέμενοι δεν βρήκαν χώρο για να επιχειρήσουν κάτι και να περάσουν, οπότε ο Liam Lawson κράτησε την πρωτοπορία και πήρε τη νίκη στον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν.
Στο βάθρο οι Daruvala και Beckmann (στο ντεμπούτο του στην F2), με τους Shwartzman, Piastri, Lundgaard, Ticktum, Zhou, Samaia και Zendeli να κλείνουν τη δεκάδα.
Ο 2ος sprint race ξεκινά στις 18:40 Ελλάδας.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος |
---|---|---|---|
1 | Liam Lawson | Hitech GP | 44:11.624 |
2 | Jehan Daruvala | Carlin | +0.925 |
3 | David Beckmann | Charouz | +14.382 |
4 | Robert Shwartzman | Prema | +17.078 |
5 | Oscar Piastri | Prema | +17.504 |
6 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | +18.552 |
7 | Guanyu Zhou | Virtuosi Racing | +22.289 |
8 | Dan Ticktum | Carlin | +24.860 |
9 | Lirim Zendeli | MP Motorsport | +27.291 |
10 | Juri Vips | Hitech GP | +27.933 |
11 | Bent Viscaal | Trident | +28.694 |
12 | Guilherme Samaia | Charouz | +31.908 |
13 | Roy Nissany | DAMS | +32.305 |
14 | Matteo Nannini | HWA Racelab | +33.963 |
15 | Marino Sato | Trident | +46.885 |
16 | Alessio Deledda | HWA Racelab | +1m03.250 |
17 | Gianluca Petecof | Campos | +1m06.941 |
18 | Felipe Drugovich | Virtuosi Racing | +1m08.910 |
19 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | |
20 | Marcus Armstrong | DAMS | |
21 | Ralph Boschung | Campos Racing | |
Ret | Richard Verschoor | MP Motorsport |