Σε έναν απίστευτο σε εξέλιξη αγώνα, ο Σίμος Γαλαταριώτης κατάφερε στην τελευταία ε.δ. να εξασφαλίσει τη νίκη στο Ράλλυ Κύπρου, όντας ο πρώτος Κύπριος που το καταφέρνει από το 2008!
Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Κύπρου είχε αρκετά επεισοδιακή εξέλιξη, με σημαντικές αλλαγές στη μάχη της κορυφής και δραματική εξέλιξη στην τελευταία ε.δ.! Συγκεκριμένα, ο Nasser Al Attiyah μετά από μία επίθεση διαρκείας όλη τη σημερινή ημέρα κατάφερε να περάσει στην κορυφή καλύπτοντας τα 40 δλ. διαφοράς που τον χώριζαν από την πρώτη θέση εχθές το βράδυ. Μόλις 2,3 δευτερόλεπτα πίσω του βρισκόταν ο Σίμος Γαλαταριώτης με τον Αντώνη Ιωάννου, που νωρίτερα είχαν καταφέρει να ξεφύγουν από τον Bruno Maghalaes με το Skoda Fabia R5 στα χρώματα της Seajets. Έτσι, στην τελευταία ε.δ. τόσο ο Al Attiyah, όσο και ο Γαλαταριώτης ξεκίνησαν με στόχο τη νίκη. Όμως, αμφότεροι είχαν από ένα κλαταρισμένο ελαστικό, με τον Κύπριο οδηγό να καταφέρνει να τερματίσει, αλλά τον οδηγό από το Κατάρ να αναγκάζεται να σταματήσει για να το αλλάξει! Με αυτόν τον τρόπο, ο Γαλαταριώτης μπορεί να έχασε περίπου 30 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον Αλέξανδρο Τσουλόφτα που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, αλλά κατάφερε να διατηρηθεί μόλις 0,6 δλ. μπροστά από τον Maghalaes σημειώνοντας μία σπουδαία νίκη. Την πρώτη Κύπριου οδηγού από το 2008, όταν είχε επικρατήσει ο Νίκος Θωμά και ο αγώνας προσμετρούσε στο Πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής.
Ο Maghalaes μετά τη νίκη του στο Ακρόπολις, ήθελε τους βαθμούς όσο τίποτε άλλο, και ειδικά από τη στιγμή που ο Alexey Lukyanuk ήταν εκτός αγώνα. Με αυτόν τον απροδόκητο τρόπο και τη 2η θέση που κατέκτησε έχει μπει πλέον για τα καλά στη μάχη του τίτλου έχοντας περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας, αν και είναι δεδομένο ότι σε καμία περίπτωση δεν διαθέτει την ταχύτητα του Ρώσου αντιπάλου του. Ο Πρωταθλητής Ουγγαρίας, Nobert Herczig, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των αντιπάλων του, κατάφερε να φερει το δικό του Skoda Fabia R5 στην 3η θέση της γενικής, και για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα μετά το Ακρόπολις στο βάθρο! Ο Al Attiyah, μετά το κλατάρισμα του έπεσε στην 4η θέση της γενικής, με τον 13 φορές Πρωταθλητή Μέσης Ανατολής να έχει κερδίσει τις περισσότερες ε.δ. από κάθε άλλον.
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι νωρίτερα ο επικεφαλής του αγώνα στο τέλος του πρώτου σκέλους, Juuso Nordgren, τέθηκε εκτός αγώνα στην 10η ε.δ. Ο Φινλανδός εργοστασιακός οδηγός της Skoda είχε μία έξοδο στην 9η ε.δ., αλλά κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό έχοντας χάσει την πρώτη θέση και πέφτοντας 4ος. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην επόμενη ε.δ. ο 22χρονος Nordgren είχε μία σύγκρουση στην Ε.Δ. με αυτοκίνητο θεατή το οποίο και βρέθηκε να κινείται μέσα σε αυτή με ανάποδη φορά. Ένα γεγονός το οποίο ερευνάται από την οργάνωση του αγώνα, και όχι μόνο, για το πως συνέβη. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ακυρωθεί η 10η ε.δ., αλλά και η 11η ε.δ. για χρονικούς λόγους, την ώρα που η 12 και η 13η ξεκίνησαν με αρκετή καθυστέρηση.
Πιο πίσω, ο Τούρκος Orhan Avcioglou με ακόμα ένα Fabia, είχε τη δική του μάχη με τον Κύπριο Χρήστο Δημοσθένους με το Lancer EVO X. Ο Αvcioglou εκμεταλλεύθηκε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του αλλά και ένα κλατάρισμα του Κύπριου οδηγού στην τελευταία ε.δ. τερματίζοντας 5ος. Ο 35χρονος δύο φορές Πρωταθλητής Κύπρου, που εν τέλει έπεσε στην 9η θέση, οδήγησε εξαιρετικά γρήγορα το Lancer EVO X και με τον Πάμπο Λάο κατάφεραν να κινηθούν σε ρυθμούς R5 σε όλη τη διάρκεια του αγώνα! Βέβαια, η νίκη στην κατηγορία του ERC2 κατέληξε σε κυπριακά χέρια, αφού την κατέκτησαν οι Πέτρος Παντελή και Κύπρος Χριστοδούλου με ακόμα ένα Lancer EVO X, οι οποίοι και προσμετρούσαν σε επίπεδο ERC. Μετά τους δύο σκληρούς χωμάτινους αγώνες σε Ελλάδα και Κύπρο, ο θίασος του ERC θα μεταφερθεί στη Ρώμη για τον ομώνυμο ασφάλτινο αγώνα, ο οποίος και θα διεξαχθεί στις 20-22 Ιουλίου με επίκεντρο την ιταλική πρωτεύουσα._Π.Τ.