top icon
Αγώνες

ERC – Ράλλυ Κύπρου: Επικεφαλής ο Nordgren

Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Κύπρου, 4ου γύρου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, χαρακτηρίστηκε από τις σκληρές ειδικές, με τον Juuso Nordgren να ολοκληρώνει το σκέλος επικεφαλής με το Skoda Fabia R5.

Μετά το δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, ο θίασος του ERC μεταφέρθηκε στο νησί της Κύπρου, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να δίνουν ακόμα μία μάχη επιβίωσης σε αντίστοιχα σκληρές ειδικές διαδρομές. Όπως και στον εθνικό μας αγώνα, έτσι και στην Κύπρο, όσοι απέφυγαν τα προβλήματα κατάφεραν στο τέλος να διακριθούν. Στο πρώτο σημερινό σκέλος, οι Alexey Lukyanuk και Nasser Al Attiyah, αμφότεροι με Ford Fiesta R5, ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους με το καλημέρα. Στο πρώτο loop ε.δ., οι δυο τους είχαν ξεφύγει από τους υπόλοιπους, με τον Ρώσο να είναι επικεφαλής με βραχεία κεφαλή. Όμως, ένα ακόμα οδηγικό λάθος στην 4η ε.δ. είχε σαν αποτέλεσμα ο Lukyanuk να εγκαταλείψει μετά από έξοδο. Έτσι, άφησε ανοικτό το δρόμο για τον Nasser Al Attiyah, με τον οδηγό από το Κατάρ να έχει μία διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του. Όμως, ένα κλατάρισμα στην 5η ε.δ. ψαλίδισε αυτή τη διαφορά, ενώ ακόμα ένα στην επόμενη και τελευταία της ημέρας τον έριξε στην 4η θέση της γενικής.

Με αυτόν τον τρόπο, ο νεαρός 22χρονος Juuso Nordgren βρήκε την ευκαιρία και τέθηκε επικεφαλής στη γενική κατάταξη με το Skoda Fabia R5. Ο Φινλανδός οδηγός που αποτελεί εργοστασιακό οδηγό της Skoda Motorsport, δεν έκρυψε σε δηλώσεις του ότι η εμπειρία του Ακρόπολις τον βοήθησε τα μέγιστα, αφού συνειδητοποίησε και έμαθε πως σε αυτού του είδους είναι πολύ σημαντικό να έχεις αξιοπιστία, παρά την απόλυτη ταχύτητα. Αυτός που κλέβει τις εντυπώσεις, όμως, είναι ο Σίμος Γαλαταριώτης με το Skoda Fabia R5 και τον Αντώνη Ιωάννου παραπλεύρως, οι οποίοι και βρίσκονται στη 2η θέση της γενικής κατάταξης! Μάλιστα, το έχουν καταφέρει σημειώνοντας εξαιρετικά ανταγωνιστικούς χρόνους και παραμένοντας σε απόσταση βολής από τους Nordgren, όντας μόλις 4,6 δλ. πίσω του.

Στη μάχη για τη νίκη, όμως, βρίσκεται και ο Bruno Maghalaes με το Skoda Fabia R5, που βρίσκεται 8,8 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Ο Πορτογάλος οδηγός, και νικητής του Ακρόπολις πριν από μερικές εβδομάδες, γνωρίζει ότι με τον Lukyanuk εκτός έχει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να εκμηδενίσει τη μεταξύ τους διαφορά στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Άτυχος στάθηκε αναμφίβολα ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας με το Citroen DS3 R5, ο οποίος για ακόμα έναν αγώνα εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα και ενώ διεκδικούσε και αυτός με τη σειρά του μία θέση στο βάθρο. Μάλιστα, ο νεαρός οδηγός σαφώς εκνευρισμένος μετά το Ακρόπολις (εγκατάλειψε από μηχανικό πρόβλημα) είχε δηλώσει ότι δεν θα λάβει ξανά μέρος σε αγώνα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, κάτι το οποίο και προφανώς δεν έκανε, με το DS3 να τον απογοητεύει ακόμα μία φορά.

Ο Al Attiyah βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής και σχεδόν 40 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, αλλά με δεδομένη την ταχύτητα του και όσα είδαμε πριν τα κλαταρισμένα του ελαστικά, μόνο απίθανο δεν είναι αύριο να διεκδικήσει τη νίκη! Την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Norbert Herczig και Χρήστος Δημοσθένους, με τον Ούγγρο οδηγό να θέλει να δώσει συνέχεια στα καλά του αποτελέσματα μετά τη 2η θέση του στο Ακρόπολις. Από την άλλη, ο Κύπριος Δημοσθένους είναι εντυπωσιακός, αφού με τον Πάμπο Λάο, έχουν φέρει το Lancer EVO X πρώτο στην κατηγορία του ERC2, αλλά και μπροστά από αυτοκίνητα προδιαγραφών R5! Η επίδοση τους είναι εξαιρετική. Η αυριανή και τελευταία ημέρα του αγώνα είναι μεγαλύτερη από τη σημερινή, συμπεριλαμβάνοντας 7 ειδικές διαδρομές και σχεδόν 115 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών. Κάτι που σημαίνει ότι ακόμα κανένας δεν έχει εξασφαλίσει τη θέση του στον 4ο γύρο του ERC._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ