Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, ξεκίνησε όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, με τον πρώτο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Ράλλυ 1000 Miglia.
Ο ομόσταυλος του στην Abarth, ο Basso, ήταν και αυτός στη μάχη της νίκης, αλλά δύο κλαταρίσματα έβαλα ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες του για διάκριση. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσε ο γνωστός μας από τη συμμετοχή του στο Ράλλυ ΕΛΠΑ στο παρελθόν, και πρώην Πρωταθλητής Ευρώπης, Renato Travaglia, ο οποίος και οδηγούσε ένα Peugeot 207 S2000. Τέλος, ο Jan Kopecky, ο οποίος και θα ακολουθήσει το ERC φέτος, αντιμετώπισε σωρεία προβλημάτων με το Skoda Fabia S2000, με αποτέλεσμα να τερματίσει μόλις 10ος γενικής. Ο Τσέχος που θα λάβει μέρος τόσο στο ERC, όσο και στο IRC και το Ιταλικό Πρωτάθλημα, είχε προβλήματα με τα φρένα την πρώτη ημέρα, αλλά και ένα κλαταρισμένο ελαστικό, την ώρα που ακόμα ένα κλατάρισμα τη δεύτερη ημέρα, του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Ο επόμενος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, είναι προγραμματισμένος για τις 14-16 Μαΐου, στην Κροατία, με τον ομώνυμο. Π.Τ.[email protected]