Τα Ράλλυ Σπριντ έχουν τη δική τους θεωρία, και μεθαύριο στη Λειβαδιά, στη γνωστή ε.δ. και του ΙΡΑ, όλοι παρόντες.
Για μία ακόμα πράξη, της παράστασης σημαντικών αγωνιζομένων με εξαιρετικά αυτοκίνητα για σπουδαίους θεατές, με κοινό παρονομαστή το χωμάτινο τερέν. Η Λειβαδιά, ειδική διαδρομή των 11 χλμ., θα διεξαχθεί τρεις φορές με καλά δουλεμένο όπως φαίνεται το δρόμο, ώστε να μην επηρεαστεί από τα περάσματα των 51 εγγεγραμμένων πληρωμάτων – τα 14 της κατηγορίας Ιστορικών, η οποία βρίσκεται σε πτήση διαρκείας και φαίνεται πως τίποτα δεν τους σταματάει.
Δεν το χάνεις
Δε μιζεριάζεις, επηρεάζεσαι θετικά από την επικοινωνιακή προσπάθεια του οργανωτή, σταυρώνεις τα δάχτυλα να είναι υψηλού επιπέδου η οργάνωση και πέφτεις με τα μούτρα στις συμμετοχές. Ώστε να έχεις ιδέα για το ποιους θα συναντήσεις στους Τσουκαλάδες, όπου το SP, και τι θα δεις στην περιβόητη ε.δ. που θέλει τον τρόπο της. Ειδικά ως σπριντ, όπου τα αφήματα μετρούν διπλά στη μάχη με το χρονόμετρο…
Στα Ιστορικά
Στην τρίτη τους σερί νίκη στοχεύουν οι Αλέξανδρος Εμ. Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου με το Escort, ένας ταχύς και αξιόπιστος συνδυασμός. Ό,τι ισχύει για τον Θέμη Χαλκιά, που μαθημένος στα δύσκολα απογειώνει τα συμβατικά, πιστοποιώντας και την αξιοπιστία του Nissan Violet της Halkias Team, ενώ αξιοποιεί και τον ενθουσιασμό του Νικόλα Κομνού δίπλα του. O Θέμης, ο πρώτος που θα χαιρετήσεις στο SP δίνοντας συγχαρητήρια για την επίδοσή τους στη Βοιωτία με το Cherry, αυτοκίνητο ακατάλληλο για ειδικές αποστολές. Αυτός όμως είναι ο Θέμης Χαλκιάς, που αν εμπνευστεί και πεισμώσει, το ακατόρθωτο εξελίσσεται σε συνήθεια.
H συνέχεια αγωνιστικά έχει να κάνει με την υψηλή τεχνική του χωμάτινου πλέον «Μήτσου» Αμαξόπουλου, ο οποίος απολαμβάνει την ποιότητα της κ. Μωραΐτη και το δημιουργικό πάθος του κ. Τσούργιαννη.
Το μάτι καθηλωμένο και στα ψυχωμένα περάσματα του Τάκη Κουτσίκου, που στον τρομοκράτη με τα μπλε, στο Κyrkos Starlet, έχει δίπλα του έναν WRC, τον πολύπειρο Νικόλα Πετρόπουλο.
Πρωταγωνιστής εδώ και τα ακούσματα, από το Escort του Παραδείση, τη Lancia του Χριστοδούλου και την «911» του Δημήτρη Μελά. Η διαφορετικότητα των ήχων σε κρεσέντο με τη χροιά της φωνής των συνοδηγών τους, Στεργίου, Σαμαρά και Βαρδαξή.
Το ενδιαφέρον μας και για την προσπάθεια του Πέτρου Βασιλόπουλου με τον Δημήτρη Σταθάκο δίπλα του στο ΜΚ1, που εξελίσσει με σύνεση και μέτρο, ό,τι ταιριάζει στον γιατρό, έναν ωραίο άνθρωπο, ο Γιάννης Τσαλαματάς.
Τον πίνακα κοσμούν οι Κώστας και Ανδρέας Κοφινάς -παρακαλώ με Corolla ΑΕ86-, όπως και οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Νικόλας Μπαμπαλής με το ex-Πλατής πράσινο Starlet, που σφραγίζουν και την ιστορία των ελληνικών αγώνων. Την κλάση τους, το υψηλό τους επίπεδο σφραγίζει ο Σπύρος Δεδεγκίκας, με τον Άρη Μουτζούρη δίπλα του στο Escort.
Στις συμμετοχές φιγουράρουν ακόμα οι Κανσός-Γρηγορόπουλος (Golf), Παπανδρέου-Ριζόπουλος (Starlet) και Ντόντος-Ιντζόγλου (Nissan Sunny). Είπαμε, ένα ωραίο, ομοιογενές πλατό, που δεν το μετριάζουν οι πολλές απουσίες, με κορυφαίους να ανασυγκροτούνται για το Ράλλυ Στερεάς από τη λέσχη ΕΛΛΑΔΑ, τον επόμενο μήνα…
Περί διαφορών ο λόγος
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, με πληθώρα εξαιρετικών συνδυασμών και στις μικρότερες κλάσεις, τα ερωτηματικά έχουν να κάνουν με το ρυθμό των Γιώργη Κεχαγιά-Χρήστου Κουζιώνη. Με το on-sales Fabia R5, και σημειώστε, «nothing is impossible» σε σχέση και με τον ιπτάμενο Άλεξ Τσουλόφτα.
Αντίστοιχα, αναρωτιέσαι αν αυτή η ιδιαίτερη διαδρομή προσφέρεται ώστε ο Πάνος Ισμαήλος να αξιοποιήσει τον Κώστα Σούκουλη, που δε θα διαβάσει, αλλά θα τραγουδήσει, ώστε να κλείσει η ψαλίδα με τους Πάνο Παραδείση-Κώστα Ποιμενίδη. Την μάχη των ΕVΟ παρακολουθεί και ενδιαφέρεται να εμπλακεί ο ιδιαίτερα ποιοτικός Δημήτρης Ξανθάκος με το Subaru. Δίπλα του ο Νικόλας Καραθανάσης.
Διάβασμα σε υψηλούς τόνους από τον Άλεξ Ματαλιωτάκη, με τον «Sassos» να έχει την ευθύνη για το τι ακούει και το πώς εκτελεί με το «206», αναμφισβήτητα η εξέλιξη του τι είδαμε στη Βοιωτία.
Προσοχή, τα περάσματα είναι τρία και το SP σε ιδιαίτερα φιλόξενο χώρο. Καλή διασκέδαση._ Σ. Χ.