X
Αγώνες

MyKTEO Φθινοπωρινό Ράλλυ 2023: Τελευταίος γύρος…

Για το χωμάτινο πρωτάθλημα και το ΑΣΜΑ θα φιλοξενήσει 31 πληρώματα και πολλούς θεατές, που θα πάνε αύριο Κυριακή στις Καρούτες, ώστε να απολαύσουν σκονισμένα πατήματα και κοκτέιλ σε ακούσματα. Ο φακός μας στο χέρι του Θάνου Ηλιόπουλου που πήγε την Παρασκευή στον Παρνασσό και ζωγράφισε αγωνιζόμενους, στη σημαντική διαδικασία του shakedown. Σχολιάζει ο «Στρατισίνο», με τα πλήκτρα να λειτουργούν και ως παυσίπονο για όποιον δεν συμμετέχει στον κορυφαίο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος σε χωματόδρομο…

Διαδρομή με υπεραξία και να η ευκαιρία της συμμετοχής για την απόλαυση, για όποιον διαθέτει «χωματουργικό» εργαλείο και όσοι πιστοί βρεθούν την Κυριακή στην Ιτέα, θα απολαύσουν θέαμα αλλά και υψηλού επιπέδου συναγωνισμό, για τη γενική κατάταξη, όπως και για τις κατηγορίες και κλάσεις.

Θα πάμε, για να απολαύσουμε οργάνωση ΑΣΜΑ σε μια ευφυέστατη άσκηση, θεσμός με ενδιαφέρον, αλλά και τις αντιθέσεις που προκύπτουν στις συμμετοχές.

Παρόντες και εμείς εκεί την Κυριακή, για τους ήδη Πρωταθλητές, Πάνο Κύρκο-Γιώργη Πολυζώη στο καλύτερο EVO9-N του πλανήτη. Πλήρωμα με παρόν και κυρίως μέλλον και σε επίπεδα ΡΑ στο WRC.

Πόλωση σε ηλικία και σε συναισθήματα, σε σχέση με τον Sir Δημήτρη Καττή. Ένας βετεράνος, ωραίος άνθρωπος, Αλυτάρχης στον αγώνα μέχρι πρόσφατα, που θα μοιραστεί το 206 XS, με την κόρη του κ. Κατερίνα Καττή, εκπληρώνοντας την υπόσχεση του στο παιδί του, με τον λόγο τιμής που τον χαρακτηρίζει.

Όσοι πιστοί…

Όσον αφορά στο πρόγραμμα του αγώνα, το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου, από τις 16.00 έως τις 18.00 θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις του myKTEO στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας, πολύ κοντά στην Ιτέα.

Την ίδια ημέρα, στις 20:30, η Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας θα φιλοξενήσει την Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα. Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις ακροπολικές ειδικές διαδρομές! Αναχώρηση στις 09:00 από το Service Park στη Μαρίνα της Ιτέας με κατεύθυνση για τις Ειδικές Διαδρομές «Αγία Ευθυμία» (10.04 km) και «Καρούτες» (21.04 km), με τελική κατεύθυνση το Προσύλιο. Μετά το μεσημεριανό Service, οι αγωνιζόμενοι θα επιστρέψουν για το δεύτερο πέρασμα από την «Αγία Ευθυμία» και τις «Καρούτες». Power Stage, η τελευταία ε.δ. του αγώνα, η «Άμφισσα», μήκους 14.28 km, με ανηφορική φορά και κατεύθυνση προς το Προσύλιο. Τα πληρώματα θα τερματίσουν στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 16.24. Η απονομή των επάθλων, στις 18.00 στον ίδιο χώρο.

Με την ευκαιρία, χορηγός ονομασίας είναι το myKTEO, ενώ τον αγώνα στηρίζουν η Seajets, η Clevermedia και η Peugeot Γκάλλο. Σημαντικός συνεργάτης των οργανωτών, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών.

Παρνασσός IN-Out

Απίστευτο και όμως αληθινό, το Ράλλυ Ακρόπολις υποστηρίζει το ρόλο του ευρύτερα και έχει ανοίξει τα μάτια στον Έλληνα οδηγό αγώνων που συμμετέχει στην άτυπη, ιδιαίτερα ασφαλή και υγιή διαδικασία του shakedown και κρίμα που δεν καθιερώνεται και τυπικά, ώστε να μπεί περιοριστής στην αναρχία του βουνού.

«Την Παρασκευή μπορείς» και βρεθήκαμε στο γνωστό, all time classic οροπέδιο ώστε σε εκτός δρόμου διαδρομή, να παρακολουθήσουμε την πρώτη δοκιμή των Γιώργο Αμούτζα-Γιώργο Ηλιόπουλο με το Opel Corsa Rally4 της ομάδας Δέλτα, που συντονίζει ο Μάριος Χρυσάφης. Της ίδιας ομάδας και η Fabia R5, που μοιράζονται οι Πρωταθλητές, Γιάννης ΠαπαδημητρίουΜανώλης Μακρινός. Βαρύ πλήρωμα με δυο πρωταθλήματα και παλμαρέ-χρυσάφι.

Στην ίδια παρέα χθες Παρασκευή στο βουνό, συμπτωματικά αλλά ουσιαστικά, οι Νικόλας ΒιγγόπουλοςΖακχαίος με τη Fiesta R2 που συντηρεί και εξελίσσει η ομάδα του Colin. Κόουτς εδώ, στην κυριολεξία ο συνοδηγός, ο professor Νικ Ζακ, όπως όμως και ως κοσμήτορας ο Λάμπρος Αθανασούλας. Με ευθύνη στη φύλαξη της διαδρομής, από την SR, Ομάδα προστασίας και του περιβάλλοντος, με συντονιστή τον κ. Γιώργο Ζυμαρίδη και τυχεροί όσοι συνεργάζονται μαζί τους.

Επί της σκηνής

Με γεγονός πως ξεχειλίζει η ποιότητα των παραπάνω, στα μπάκετ των δύο χάτσμπακ, στα πιτς με πολύπειρους τεχνικούς και στην οργάνωση της διαδικασίας.

Ότι υποστηρίζει με συνέπεια ο Γιώργος Αμούτζας που ζει τη στιγμή ως «έμπειρος πρωτάρης», ενώ παραπλεύρως ο Γιώργος Ηλιόπουλος, εξελίσσει τη σχέση σε ιερή συνεργασία.

Το shakedown, διαδικασία με υπεραξία, όπου εκφράζεται και ο σεβασμός του οργανωτή στον αγωνιζόμενο, όπως από τον ΑΟΘ στο ΔΕΘ. Ότι προδίδει και τον εκσυγχρονισμό των αγωνιστικών δυνάμεων, έχοντας επιλέξει την τάξη και την ασφάλεια τους.

Διαδικασία ιεροτελεστία από τη ρύθμιση του καθίσματος, μέχρι τη δουλειά στην ανάρτηση αλλά και στη ρύθμιση του κινητήρα. Διαδικασία όπου στην Opel, στην περίπτωση του Rally4, ακολουθούν την εξέλιξη του Peugeot 208, ενώ προχθές στο βουνό ο ρυθμός βελτίωσης, κρίνεται εξαιρετικός, με τον Γιώργο να έχει άλλωστε ήδη κριθεί ταχύς και αξιόπιστος, με την Clio του Θανάση Κρασούλη. Το «σχολικό» του όχημα, οπότε και έμαθε να συνεργάζεται με τον «υποβολέα» Γιώργο Ηλιόπουλο, χρυσάφι δίπλα του και εκτός μάχης.

Στου Colin

Η προσπάθεια επικεντρώνεται στην αξιοπιστία του Fiesta και του πληρώματος, χωρίς διάθεση για πρόχειρη, χωρίς προοπτική υπέρβαση. Άλλωστε η παρουσία του ΛεΜαν στα πιτς ζέστανε για τα καλά την ατμόσφαιρα και είναι σημαντικό ότι ο Junior ακούει. Αποτέλεσμα αγωγής και μόρφωσης.

Την Κυριακή…

Γεγονός ότι οι δυο παρόντες με τα προσθιοκίνητα που θα δυσκολευτούν αύριο ανηφορίζοντας, δούλεψαν με τον σύγχρονο τρόπο, σε ένα ιδιαίτερα σοβαρό περιβάλλον. Σημαντικό, ότι έτσι, θα είναι έτοιμοι να πυροβολήσουν με ασφάλεια αύριο, απο το πρώτο μέτρο του αγώνα.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ «Στρατισίνο»

Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος

Επισυνάπτονται οι συμμετοχές και το ωράριο του αγώνα

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!