Για τρίτη φορά η σημαντική εκδήλωση από το ΑΛΜΑ Αιγίου που εξελίσσεται σε θεσμός, με υπεραξία για πολλούς λόγους.
Μια ωραία υγιής παρέα στο Σωματείο με άτυπη έδρα τη λατρεμένη Φτέρη, που δεν διαπλέκονται, αλλά δημιουργούν επειδή τους αρέσει να στηρίζουν ότι λατρεύουν.
Μιμητές θα βρεις στο χώρο του κλασικού, ιστορικού αυτοκινήτου όπως λέγεται, χώρος που λάμπει στην Πελοπόννησο και αλλού, ότι σπάνιο σε σκληροτράχηλα σύνολα, που οργανώνουν αγώνες για σύγχρονα αυτοκίνητα.
Πέρα από τη συμπεριφορά του σεβασμού προς όλους που τους χαρακτηρίζει, παράδειγμα ότι το “πάνε αλλιώς” οι συμμετοχές που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Στη λίστα εκκίνησης, αλλά και των διαδρομών, όπως και στα αποτελέσματα, θα βρεις πολλά μέλη του ΑΣΟΕ και του ΕΛΙΑ, με την ίδια υγιή φιλοσοφία.
Στο κουμάντο του αγώνα ο mr Triskelion, o κ. Γιάννης Καράμπελας, που με την ομάδα του, υποστήριξαν την προσπάθεια συνολικά, με μοναδική διάθεση την προσφορά. Επαγγελματίας ο Καράμπελας, αλλά γνωρίζει πότε επενδύουν και πότε επιχειρούν στη διεθνή διάσταση. Τρόπος του το χτίζω, αναβαθμίζω και θα έρθουν και οι χορηγοί ώστε να προκύψει ευρύτερα η διαφορά, πέρα από τη δεδομένη σε κλάση, που δεν είναι μετρήσιμη, αλλά ευδιάκριτη…
Arcadia style
Όπως και στο σχετικό Tour από Πάτρα στη Δημητσάνα και εδώ είχαμε σφιχτή σχεδίαση χωρίς υπερβολές, ενδιαφέροντα τοπία και ασφαλείς διαδρομές συνδεδεμένες με το μηχανοκίνητο προφίλ μιας περιοχής που λατρεύεις.
Ο παραδοσιακός τρόπος χρονομέτρησης από πολύπειρους με γνώση, -οι κυρίες της ομάδας με στιλ, χωρίς ύφος, συνδυάστηκε με επιλογές μακριά από την κίνηση της Κυριακής.
Είτε ανηφόριζες στο Μέγα Σπήλαιο, είτε διαγωνιζόσουν στο περί τα Καλάβρυτα οροπέδιο με ανηφοριές και κατηφόρια που σε ρυθμούς με 44 και 45 σταθερή μ.ω.τ αποδείχθηκαν ότι έχουν και τη γοητεία τους. Σκληρό πόκερ με την πλοήγηση δεν προέκυψε και τα όποια διφορούμενα ήταν συνδεδεμένα περισσότερο με το πως διαβάζεις το road book, παρά με την παραδοσιακή φιλοσοφία Καράμπελα που πλέον δεν επιμένει στο να αιφνιδιάζει, συνήθως δυσάρεστα.
Ο καθαρός αγώνας, με λίγες διακριτικές ασκήσεις ευφυΐας, ότι αρέσει στους νεότερους που καλά εξοπλισμένοι και με αξιόπιστα, ενίοτε και λιγότερο κλασικά αυτοκίνητα, έχουν έρθει σε αυτούς τους αγώνες μειώνοντας σημαντικά και τον μ.ο ηλικίας.
Για διάφορους λόγους, αυτονόητους ή ακατανόητους που δεν είναι της παρούσης, εκτίμηση μας ότι ΔΕΝ θα μετακινηθούν σε αγώνες της sporting κατηγορίας κάτι που θα θέλαμε, ότι θα στήριζε την Ομοσπονδία με το σωστό τρόπο και όχι μέσω του ευκαιριακού εσόδου, που αναζητάει με κάθε αφορμή, δημιουργώντας ευκαιρίες χωρίς πλάνο.
Warriors 1-3
Η εκδήλωση προσμετράει και στο σχετικό Πρωτάθλημα της ΟΜΑΕ και μετά από τρεις αγώνες οι διαφορές σε βαθμούς ήταν μικρές, οπότε στο Monte με έδρα το Αίγιο, κρίθηκε ο τίτλος.
Υπόθεση Πρωτάθλημα, ανάμεσα σε Φίλους, ανθρώπους με μεταξύ τους σχέση που δεν βρίσκεις στο Motorsport ειδικά την ώρα που εξελίσσεται η όποια αγωνιστική αντιπαράθεση.
Αν το θεωρείτε αναμενόμενο όλο αυτό και υποβαθμίζετε την ποιότητα και το μέγεθος της αντιπαράθεσης που κρίνεται σε βαθμούς ποινής, δοκιμάστε το…
Θα διαπιστώσετε ότι απαιτείται εμπειρία και καθαρό μυαλό ακόμα και με τα όργανα του master, ή του Γιώργη Γεωργακόπουλου. Μπορείτε να μείνετε και στις δυνατότητες των κινητών σας που αν δε σε προδώσει ο δορυφόρος ή το ξερό σου το κεφάλι αφού “έλα μωρέ, εγώ το μασάω το Πετσάκοι-Φτέρη” θα ανταποκριθείς περίφημα.
Παρόντες στον αγώνα οι 2/3 Warriors, οι συνδυασμοί που παίζουν ωραίο καθαρό παιχνίδι 2 vs 2 στους αγώνες τύπου regularity που συμμετέχουν με συνέπεια.
Με στόχο τη διάκριση και δεν είναι τυχαίες οι επιλογές των μηχανών τους. Έξυπνα, καλά στημένα αυτοκίνητα ώστε να ανταποκρίνονται, να μην προκαλούν και να επικοινωνούν και την όμορφη πλευρά του άλλοτε.
Η αξιοπιστία, συνδεδεμένη με την ποιότητα τους, τα στοιχεία, του Νίκου Αρβανίτη, της συζύγου του κ. Ιωάννας Χαραλαμπάκη, της κόκκινης Φούλβια 1.3 και των Άρη Γεωργοσόπουλου-Νικόλα Κοντοπού με το κίτρινο-μπλε Γκόλφ GTi-ΜkI, που θα το βρεις και στο Car Center για την ιδιαίτερη ματιά των ειδικών.
Τρεις αρσενικοί, στην κυριολεξία και με εντελώς διαφορετικά στοιχεία που τους χαρακτηρίζουν και τους ενώνουν, εκτός και εντός (!) αγώνα και η Κυρία με πολλά χιλιόμετρα αγωνιστική εμπειρία και με δικό της τρόπο στη διαχείριση κρίσεων και ειδικά της αμφισβήτησης φάσεων. Ατού τα όπλα τους που αποδεικνύονται αξιόπιστα αφού τα έχουν επιλέξει ώστε να μην είναι εξωγήινα.
Κέρδισε στο ΡΑ η Φούλβια, ήταν πρώτο το Γκόλφ στο Αττικό και πρόσφατα σε αγώνα με έδρα το Ναύπλιο, την ίδια ήμερα με το Χειμερινό της ΦΙΛΠΑ και για τον τίτλο, με νίκη του Γεωργοσόπουλου, ο Αρβανίτης ήθελε την 4η θέση.
“Ποιος θα κάνει τα λιγότερα λάθη”, το ερώτημα νωρίς το πρωί στα Ψηλά Αλώνια και θέμα τύχης δεν τίθεται.
Άλλωστε, ουδείς στα τέσσερα μπάκετ, αλλά και ευρύτερα στο περιβάλλον θέλει να κριθεί ο αγώνας τους από τερτίπια και ερμηνείες σε σχέση με τη διαδρομή.
«Σήμερα δεν χάνεσαι»…
Το συμπέρασμα και οι Αρβανίτης-Χαραλαμπάκη πήραν κεφάλι και έχτισαν διαφορά με λιγότερο από 1 βαθμό ποινή σε κάθε δοκιμασία. Κέρδισαν αγώνα και Πρωτάθλημα, λειτουργώντας καλύτερα και από την άψογα ρυθμισμένη Φούλβια, αφήνοντας στη θέση τρία τους φίλους τους Γεωργοσόπουλο-Κοντοπό που κατετάγησαν δεύτεροι στο πρωτάθλημα.
Για εμάς του σπόρτιγκ που γνωρίζουμε πως λειτουργεί αυτή η 4άδα Φίλων, απλά υπόκλιση και σεβασμός.
Εξαιρετικοί, στη δεύτερη θέση, με το δέκα το καλό στις πόρτες, οι Άκης Μερτίνος-Gerry Kυπραίος -ο δικός μας, ο sporting, με το πράσινο Φιέστα, καμία σχέση με το δικό μας το κόκκινο XR2 που θα σχολιάσουμε αύριο.
Φόρντ Φιέστα στη θέση δύο με νέους και ωραίους και για όσους γνωρίζουν δεν πρόκειται για έκπληξη, όντας και σοβαροί και αποτελεσματικοί.
Συμπληρώνουμε και με χαμόγελο σε όλη τη διαδικασία με γεγονός πως τα παιδιά μας αντιδρούν αλλιώς στην πίεση.
Περί τέκνων και στην τέταρτη θέση ο Στέλιος Βοδούρης είχε δίπλα του τον 10χρόνο Πέτρο του. Συνδυασμός που δεν ξέρεις τι να πρώτο θαυμάσεις. Ξεκινάς με την κόκκινη Βελότσε που ακινητοποιεί τα πάντα στο πέρασμα της ως η Φεράρι του λιγότερο οικονομικά ισχυρού και καταλήγεις στους ανθρώπους. Ένα χάρμα ιδέσθαι για διάφορους σημαντικούς λόγους.
Στις συμμετοχές, περίπου δέκα αυτοκίνητα της κατηγορίας young timers με ημερομηνία “γέννησης” μετά το 1990, όπως το Στάρλετ των νικητών της κατηγορίας Κωνσταντίνος και Γεράσιμος Θεοχάρης.
Θα επανέλθουμε. Με Φιέστα για τη φιέστα και απορίες._ Σ. Χ.
Ψηλά Αλώνια IN–OUT
- Θετική ενέργεια από τους οικοδεσπότες Παπαδημητρίου και Μίχαλο, με κλειδί της υποδοχής το Φάνη Χασιώτη
- Ο Μίχαλος, “οδηγός” του Παγκόσμιου αγωνοδίκη Γιώργου Παυλόπουλου, που ακολουθεί την παλιό δρόμο της αστυνόμευσης και αρνείται το σύγχρονο του υποστηριχτή.
- Το Σουίφτ του Φάνη Χασιώτη με τα σήματα του περιοδικού μας σε περίοπτη θέση .
- Το δημιουργικό χαμόγελο του Νικόλα Τζελέπη του ΕΛΙΑ.
- Ο παλιόφιλος Τάκης Στεφάνου. Ο τελευταίος των αρσενικών, μιας άλλης εποχής.
- Η μπλε Clio 16V του Νικόλα Λύρου, που μιλάει περισσότερο για τα Ράλλυ του που λατρεύει.
- Υπεραξία σε κάθε εκδήλωση η συμμετοχή του Σταύρου Παρασκευαϊδη. Ο μάνατζερ που επανέφερε την τάξη ανάμεσα σε 4T και Μερτσέντες. (Δεν ξεχνώ).
- Δαρζεντάς 1-2-3 και 13 και καμαρώνεις το δημιουργικό παιδί του φίλου σου με την αντίστοιχη ευγένεια αποτέλεσμα της αγωγής του.
- Ήρθε από την Ιταλία για να μείνει η 924 turbo. Δυσκολοδήγητη αλλά γάντι στο χέρι του Πολύκαρπου Νοταρά.
- Ζεστή ατμόσφαιρα, υποδειγματική φιλοξενία στην Κλειτορία που συναντήσαμε και παλιούς φίλους.
- Όπου “παρέδωσαν” καρνέ όταν έχασαν χρόνο, όντας χωρίς ρεύμα στο Γκόλφ, οι Χρίστος Χατζηκωνσταντίνου-Σωτήρης Δογάνης, από τα λίγα υγιή βαρίδια της ΦΙΛΠΑ.
- Έγιναν ανάρπαστα τα εκπληκτικά button sale του Kafeina, που προσφέραμε, στην αφετηρία στους Πετσάκους.
- Είτε με 45 χλμ./ώρα, είτε με 145, γοητευτική η Φτέρη με την άγρια ομορφιά της.
- Με Σουζούκι, περίπου όπως το RAV4 οι δικοί μας Γιάννης Τσινάβος-Θανάρας Ηλιόπουλος στο Αίγιο
- Πανταχού παρών ο φωτογράφος Λυκούργος Ντουζέπης. Τον συναντήσαμε τουλάχιστον τέσσερις φορές.
Στο επισυναπτόμενο αρχείο θα βρείτε τα αποτελέσματα του 3ου Rally Regularity Monte Vostitsa