Αφετηρία για τα Ελληνικά Ράλλυ στις 31 Μαρτίου με το «Μολών Λαβέ» του Κυπέλλου Χωμάτινων Ράλλυ, με διπλό κερδος, την πόλη Καρυές και τον αθλητή Νικόλα Α. Βιγκόπουλο…
Άλμα προόδου για το χώρο των Ελληνικών αγώνων, το χωμάτινο σπριντ στη Λακωνία και η εμφάνιση του νεαρού Νικόλα Βιγκόπουλο και του πολύπειρου Νικόλα Ζακχαίου με την Κλειώ τους. Συνδυασμός χάρμα οφθαλμών που ανάγκασε παλιούς και αυστηρούς να «βγουν» στη μέση του δρόμου και να πανηγυρίσουν, αναμένοντας από καιρό μια τέτοια αφορμή, με προοπτική…
Vive le Sport!
Με τη λαμπερή Κλειώ του 24χρονου που συντηρεί η Colin Rallying, συνδυάστηκαν πολλοί και ποιοτικοί θεατές. Στη Σπάρτη, σε πραγματικά Πανηγυρική αφετηρία το Σάββατο βράδυ και την Κυριακή, στις φιλόξενες Καρυές, όπως και στο σπριντ των 12 χλμ. σε ποιοτικό terrain με την ονομασία «Μολών Λαβέ». Οργανωτής-οικοδεσπότης, το Σωματείο ΑΣΣΟΑΑ που πέρα από την επικοινωνία που την αρνούνται πεισματικά, προσβάλλοντας τους 59Χ2 εγγεγραμμένους (οι 23Χ2 με Ιστορικά αυτοκίνητα), εξελίχθηκε υποδειγματικά.
Υπό το αυστηρό και καθαρό βλέμμα της κ. Φωτεινής Ψαράκου, Πρόεδρος της ΕΠΑ. Απεσταλμένος της Επιτροπής, ο πολύπειρος Μανώλης Μακρινός, ένα έντιμο στέλεχος. Σε ρόλο ευθύνης και ο “ντόπιος” Λάμπρος Λαμπρόπουλος. Παρουσία ουσίας και φόρτιση συναισθημάτων από τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ Δημήτρη Μιχελακάκη.
Σε επίπεδο επικοινωνίας, μόνο σύμπτωση δεν κρίνεται η παρουσία του Πέτρου PIT Καστορίνη με “συνοδηγό” την γοητευτική κ. Νίκη Παντιώρα του NorthPages.
Μετά τον Νικόλα, ποιοί;
Σε σχέση με το θέαμα που είναι το ζητούμενο σε τέτοιες flat out καταστάσεις, υπεράνω αποτελεσμάτων και σε συνδυασμό με επιδόσεις, τα εύσημα αφορούν Πρωταγωνιστές με ιστορικά αυτοκίνητα, αλλά και σύγχρονα. Το περιβραχιόνιο στον Γιώργο Χατζηρήγα που κέρδισε εύκολα στα Ιστορικά με το Εscort ΜΚ2, με carte blanche από τον ιδιοκτήτη-συνοδηγό, -οδηγός στις συμμετοχές, κ. Μάριο Σταφυλοπάτη.
Στο απαιτητικό βάθρο του θεατή, μαζί του ο Γιώργος Δελαπόρτας, όντας καλύτερος σε κάθε του πέρασμα και ο Γιάννης Τσαλαματάς παρά τα προβλήματα. Εξαιρετικός ο Παράβαλος, ενώ αποδίδονται εύσημα και στον Παύλο Βοτζάκη.
Ο γιατρός, μοιράστηκε τη δίλιτρη berlina με τον regularity expert, Αντώνη Ρέκκα. Καθυστέρησαν στο τρίτο πέρασμα με πληγωμένο το σημείο στήριξης του συστήματος μετάδοσης, αλλά δεν μετριάζεται μια προσπάθεια που ως επιλογή προδίδει κουλτούρα υψηλού επιπέδου και ως επίδοση, πατήματα και ακούσματα, τον αγωνιστικό ψυχισμό που απαιτείται.
«Έπαθλο βελτίωσης»…
Το «χρυσό» στον Πέτρο Βασιλόπουλο που άκουσε με επιστημονική προσοχή τον Τάκη Κουκλιαμπή και πάτησε το γκάζι του Εscort και στην κατηφόρα πριν το τέλος της Ε.Δ. Αστοχία της ανάρτησης στη συνέχεια, ενώ ο Σωτήρης Σκαλτσάς προδόθηκε από τη μετάδοση του Q2-Golf GTi με το καλημέρα, απο τα πρώτα χιλ. της πρώτης αναμέτρησης…
Στους αξιοπρεπείς, ο ψυχωμένος Καλαμαράς, και οι Κοφινάς και Ντόντος, ενώ όπως και ο Ιπποκράτης Παλαπάνογλου (αδελφός της δικής μας Εύης), το χαίρονται και δεν το κρύβουν. Ευτυχής και ο Γιάννης Νομικός που διαχειρίστηκε τον ενθουσιασμό του με τον Master Μιχάλη Πατρικούση στο οικογενειακό Starlet.
Δείγμα γραφής …
Στην κατηγορία με σύγχρονα αυτοκίνητα προσδιορίζεις και το μέγεθος του Πρωταθλήματος. Πρεμιέρα από το Σωματείο ΕΛΛΑΔΑ, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας στις 13-14 Απριλίου, με επίκεντρο τη Θήβα.
Μέχρι τότε, οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης πιστοποίησαν την κλάση τους και την ποιότητα της Fabia της EMC.Coordinator-boss, ένας ικανός, ο κ. Κώστα Σπύρου, με τον Λευτέρη Αλιγιζάκη σταθερή αξία δίπλα του. Το ενδιαφέρον, στην άτυπη αλλά ενδιαφέρουσα μάχη των Rally-3 με τα παραδοσιακά Ν ότι εξελίχθηκε σε υπόθεση των Παναγιώτη Παραδείση-Μιχάλη Φράγκου με το EVO vs Νικόλας Βιγκόπουλος-Ζακχαίος με την Κλειώ.
Μικρές οι διαφορές υπέρ του Μitsubishi με τον Παναγιώτη να οδηγεί θυμωμένος και ουσιαστικά όπως του ταιριάζει και τον Νικόλα να αξιοποιεί το DNA του και να απολαμβάνει. Ζακχαίο δίπλα του και Λάμπρο Αθανασούλα στα πιτς. Σκηνικό για Όσκαρ, έργο με υπογραφή ΛεΜαν, με την ταπεινότητα που τον χαρακτηρίζεικαι κτύπησε βαθειά κόκκινο, το καρδιοχτύπι του Αχιλλέα πατέρας του ΝΒ και της μητέρας του, κ. Νταίζη Α. Μανιατοπούλου.
Μας άρεσαν…
Οι θεατές, σε αριθμό και ποιότητα και είναι σημαντικό ότι αποζημιώθηκαν. Πέρα από να ζητούν στο SP αυτόγραφα από τον Ντενίς Ζιροντέ, τον παγκόσμιο που κοσμεί τους αγώνες μας όντας συνοδηγός του Flandry. Πολλοί συνδυασμοί προσφέρουν θέαμα όπως προαναφερθήκαμε, ενώ θα ξαναπάμε αφού δεν μπορεί, θα φτάσει στην κερκίδα μας ο Μάριος Ξανθάκος ακούγοντας Δημήτρη Σαΐνη, ενώ προπονηθήκαμε και ξέρουμε το πως θα οπισθοχωρήσουμε στο πέρασμα του Τζέμου. Αντίστοιχα, θα προετοιμαστούμε για να καταγράψουμε το πέρασμα του Fiat 124 Αbarth-RGT. Ακούγοντας τον καθαρόαιμο θερμικό κινητήρα, όταν ο Αχιλλέας Α. Χριστοδούλου, ακούει Νικόλα Πετρόπουλο.
Επίλογος…
Με συγγενή, φίλους-συναθλητές και τον πυρήνα του HRC, μια ποιοτική συντροφιά, μετά από καιρό στο Διαδρόμιο, με τους δημιουργικούς Ηρακλή Καλομοίρη-Άρη Τσατσαρή στο κόκπιτ. Το θηρίο, η κορυφαία χωμάτινη πίστα της χώρας, ξανά σε πτήση._ΣΧ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Photo Rally Press