Λίγο πριν βρεθούν στη ράμπα εκκίνησης του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας πραγματοποίησαν δοκιμές με το Peugeot 205 Rallye.
Λίγα εικοσιτετράωρα απομένουν για την έναρξη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις και όλοι οι συμμετέχοντες (διαβάστε για τις συμμετοχές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις) οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον αγώνα πραγματοποιούν τις τελευταίες προετοιμασίες ενόψει του ιδιαίτερου αυτού αγώνα.
Με δεδομένο αυτό βρεθήκαμε στις δοκιμές που πραγματοποίησαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Peugoet 205 Rallye, λίγο πριν βρεθούν στη ράμπα εκκίνησης.
Ένα όνειρο τρελό
Φτάνοντας στην τοποθεσία που είχε επιλέξει η ομάδα της A.P.R. η οποία προετοιμάζει το Peugeot 205 Rallye, είδαμε τον Βασίλη Αναγνωστόπουλο να επιμελείται με κάθε λεπτομέρεια το νέο αγωνιστικό καμάρι του Χρυσόστομου Καρέλλη. Αυτή τη φορά ο Βασίλης μπαίνει σε “χωμάτινους ρυθμούς” και από ότι φαίνεται ο ίδιος δείχνει να το απολαμβάνει. Φυσικά οι ώρες εργασίας που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί ένα αγωνιστικό είναι αρκετές, “ωστόσο αν αγαπάς κάτι βάζεις και τη ψυχή σου μας λέει ο Βασίλης χαμογελώντας”.
Λίγα μέτρα μακριά από τον Γαλλικό «λέοντα» οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας ανυπομονούν να εισέλθουν στο νέο τους “γραφείο”. Ο Χρυσόστομος λίγο πριν φορέσει κράνος και γάντια μας αναφέρει πως “το συγκεκριμένο αγωνιστικό αποτελούσε ένα παιδικό όνειρο”. Ο πολύπειρος συνοδηγός Λεωνίδας Μαχαίρας κάνει τους τελευταίους ελέγχους ώστε όλα να είναι στην εντέλεια. Είναι κοινό μυστικό στους αγώνες αυτοκινήτου πως οι συνοδηγοί κάνουν και τη «βρώμικη δουλειά» της προετοιμασίας λίγο πριν ο οδηγός βρεθεί σε θέση “μάχης”.
Το πλήρωμα προσπαθεί να συνηθίσει το νέο του “όπλο”, ενώ το γαλλικό supermini ανυπομονεί να κάνει τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα πριν βρεθεί στις ειδικές διαδρομές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Βασίλης Αναγνωστόπουλος δίνει κάποιες τελευταίες οδηγίες στο πλήρωμα και με ένα νεύμα τους κάνει νόημα να ξεκινήσουν.
Σε ρυθμούς Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις
Βλέποντας το Peugeot 205 Rallye να ξεκινά τη νέα του περιπέτεια είμαστε περίεργοι να δούμε πως συμπεριφέρεται το γαλλικό αγωνιστικό και αν το πλήρωμα μπορεί να βρει από νωρίς τα πατήματά του. Στα πρώτα λεπτά της δοκιμής βλέπουμε το πλήρωμα να κινείται με σταθερή ταχύτητα ώστε να μάθει το νέο του αγωνιστικό απόκτημα. Με τα λεπτά να περνούν ο ρυθμός όλο και ζωηρεύει, ο Χρυσόστομος τοποθετεί με ευκολία το γαλλικό “μικρό” στην είσοδο των στροφών, ενώ ο Λεωνίδας καθοδηγεί τον οδηγό του, δίνοντας του τις κατάλληλες οδηγίες.
Αν μη τι άλλο ο Χρυσόστομος Καρέλλης έχει δείξει πως μπορεί να κινηθεί ταχύτατα με οποιαδήποτε αγωνιστική κατασκευή. Φυσικά αυτή τη φορά τα πράγματα αλλάζουν καθώς μιλάμε για έναν αγώνα ο οποίος κρύβει παγίδες. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως για να κερδίσεις πρέπει πρώτα να τερματίσεις.
Το πλήρωμα προσπαθεί σε κάθε του διέλευση στη διαδρομή να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις, ώστε το 205 να είναι όσο το δυνατόν ανταγωνιστικό και στον αγώνα. Τα πρώτα δείγματα γραφής είναι θετικά, καθώς το όχημα είναι αξιόπιστο και με σωστή διαχείριση το πλήρωμα μπορεί να παλέψει για τη διάκριση.
Λίγο πριν τη ράμπα εκκίνησης
Έχοντας ολοκληρώσει τις πρώτες δοκιμές με το νέο του αγωνιστικό, ανυπομονούμε να μάθουμε τις πρώτες εντυπώσεις του πληρώματος. Ο Χρυσόστομος Καρέλλης δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά του βγαίνοντας από το όχημα. Όπως είναι λογικό κατευθύνεται στον Βασίλη Αναγνωστόπουλο, για να του μεταφέρει πληροφορίες σχετικά με τι πρέπει να βελτιωθεί στο αυτοκίνητο.
Δεν χάνουμε την ευκαιρία να ακούσουμε τα όσα λένε οδηγός-μηχανικός, άλλωστε αυτή είναι μια σχέση άρρηκτα συνδεδεμένη με τους αγώνες αυτοκινήτων. Ο Χρυσόστομος εξηγεί στον Βασίλη πως “το αυτοκίνητο πρέπει να έρθει στα μέτρα του, ωστόσο οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές”, με τη σειρά μας ρωτάμε το πλήρωμα πως τους φάνηκε η πρώτη επαφή με το 205.
Ο Χρυσόστομος μας αναφέρει πως “αρχικά ήταν κάπως περίεργη η αίσθηση καθώς έπρεπε να προσαρμοστώ ξανά σε κάτι καινούργιο, το Peugeot 205 Rallye είναι πολύ φιλικό, στη συνέχεια δέθηκα μαζί του, μου άρεσε η αίσθηση που είχα στις στροφές αλλά έχουμε ακόμη πολλά να βελτιώσουμε, θα το βρούμε”, Ο Λεωνίδας από την άλλη ως συνοδηγός έχει μάθει να πηγαίνει με τα γραπτά, ο ίδιος μας λέει πως “ένα πλήρωμα για να τερματίσει σε αυτόν τον αγώνα πρέπει να κινηθεί έξυπνα, ελπίζω να καταφέρω να πείσω τον οδηγό μου να μην οδηγεί στο μέγιστο αλλά να οδηγεί με μυαλό και σύνεση, όσον αφορά το αυτοκίνητο, πιστεύω πως είμαστε σε καλό επίπεδο”
Δεν μπορούμε να μην τους ρωτήσουμε για το πως θα κινηθούν, αλλά και για τις συμμετοχές που συγκέντρωσε ο αγώνας. Ο Χρυσόστομος μας λέει πως “περίμενε περισσότερες συμμετοχές καθώς μιλάμε για έναν σπουδαίο από άποψης ιστορίας αγώνα, ωστόσο να μείνουμε στα θετικά, ας γίνει φέτος η αρχή και ελπίζω του χρόνου να καταφέρουμε να είμαστε περισσότεροι, όσον αφορά τον ρυθμό μας, μην ακούτε τον Λεωνίδα, σβέλτα θα πάμε”, ο Λεωνίδας με εμπειρία χρόνων μας είπε πως “οι συμμετοχές εκ των πραγμάτων δεν θα ήταν περισσότερες καθώς ο χρόνος που είχε κάποιος για να φτιάξει ένα αγωνιστικό ήταν λίγος, αν βάλουμε και τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, κάνει την προσέλκυση συμμετοχών ακόμη δυσκολότερη”.
Με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα για την έναρξη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, αποχαιρετάμε τους Χρυσόστομο Καρέλλη και Λεωνίδα Μαχαίρα, δίνοντας εκ νέου ραντεβού στις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Καλό αγώνα._ Γ. Τ.
Συμμετοχή:
Χρυσόστομος Καρέλλης – Λεωνίδας Μαχαίρας
Ομάδα υποστήριξης: A.P.R.
Αγωνιστικό όχημα: Peugeot 205 Rallye
Κυβισμός: 1.300 κ.εκ.
Ίπποι: 140
Κιβώτιο: Peugeot Sport τύπου ZF
Διαφορικό: Μπλοκέ
Ανάρτηση: Peugeot Sport
Τιμόνι: Υδραυλικό ZF
Βάρος: 750 κιλά
Τροχοί: Pirelli 14 ίντσες
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ