Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να έχει κοινό σημείο εκκίνησης και τερματισμού για τα πληρώματα, ωστόσο η διαδρομή που καλούνται να διανύσουν οι συμμετέχοντες των κατηγοριών Sporting και Regularity διαφέρει. Σε ποια «μονοπάτια» θα κινηθεί η Regularity κατηγορία;
Πολλοί δεν γνωρίζουν πως η κατηγορία Regularity ακολουθεί διαφορετική διαδρομή σε σχέση με αυτή της Sporting στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Με δεδομένο αυτό οι συμμετέχοντες μπορεί να ξεκινούν από το ίδιο μέρος ωστόσο ακολουθούν βίους αντίθετους μέχρι να φτάσουν στο κοινό σημείο τερματισμού.
Το μήκος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις 2022, είναι περίπου 615.5 χλμ. με 19 ειδικές διαδρομές ακριβείας Regularity, ενώ χωρίζεται σε 2 σκέλη και σε 5 τμήματα. Το πρώτο σκέλος της εκδήλωσης (LEG1) χωρίζεται σε 3 sections. To Section 1 εκκινεί στην Ακρόπολη (Σάββατο 04 Ιουνίου στις 09:01 για το πρώτο όχημα) και περιλαμβάνει 5 Ε.Δ.Α. συνολικού μήκους 55 χλμ. με 30 χρονομετρήσεις και ανασυγκρότηση για τα πληρώματα στην Αλυκή.
To Section 2 επανεκκινεί από την Αλυκή (Σάββατο 04 Ιουνίου στις 14:01 για το πρώτο όχημα) και περιλαμβάνει 3 Ε.Δ.Α. συνολικού μήκους 33 χλμ. με 20 χρονομετρήσεις και ανασυγκρότηση στην Ιτέα.
To Section 3 αποτελεί το νυκτερινό τμήμα και εκκινεί από την Ιτέα (Σάββατο 04 Ιουνίου στις 20:31 για το πρώτο όχημα) και περιλαμβάνει 2 Ε.Δ.Α. συνολικού μήκους 19 χλμ. με 12 χρονομετρήσεις. Ο τερματισμός του πρώτους σκέλους (Leg1) θα γίνει στην Ιτέα στις 01:30.
To Section 1 του δεύτερου σκέλους (LEG2) εκκινεί από την Ιτέα (Κυριακή 05 Ιουνίου στις 09:01 για το πρώτο όχημα) και περιλαμβάνει 5 Ε.Δ.Α. συνολικού μήκους 59 χλμ. με 36 χρονομετρήσεις. Η ανασυγκρότηση των πληρωμάτων θα διεξαχθεί στην Αρβανίτσα. To Section 2 (LEG2) επανεκκινεί από την Αρβανίτσα (Κυριακή 05 Ιουνίου στις 12:31 για το πρώτο όχημα) και περιλαμβάνει τις 3 τελευταίες Ε.Δ.Α. συνολικού μήκους 42 χλμ. με 24 χρονομετρήσεις. Μετά από 615 χιλιόμετρα τα πληρώματα θα τερματίσουν στο Ζάππειο της Αθήνας.
Με δεδομένο πως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο των αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων στη χώρα μας, οι συμμετοχές που αναμένεται να προσελκύσει η φετινή διοργάνωση θα δώσουν μία ξεχωριστή αύρα στο όλο εγχείρημα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως ήδη ο αγώνας έχει συγκεντρώσει 30 συμμετοχές στην κατηγορία Regularity, ενώ απομένουν αρκετές ημέρες για να αυξηθεί περαιτέρω ο αριθμός των συμμετοχών.
Συμμετοχές τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, πιστοποιούν το ενδιαφέρον που υπάρχει για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πληρώματα όπως αυτά των Αναστάσιου Δούρου- Γιώργου Μποζιονέλου με το Authi Mini 1000 του 1973, Θέμη Κονταράτου-Ιούλιου Ιατρίδη οι οποίοι συμμετέχουν με το VW GOLF 2 GTi του 1989 και των Mark Faulkner και Neil Rogers από το Ηνωμένο Βασίλειο με το Lancia Appia S3 του 1961 δίνουν ήδη έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στη φετινή εκδήλωση.
Οι Gyorgy Birinyi και Peter Elek από την Ουγγαρία με το ιδιαίτερο Trabant 601 R του 1985, αλλά και οι Νίκος Μωραΐτης-Ιωάννης Χατζηκωνσταντίνου με το Lada BA3 2101, είναι ακόμη κάποιες ιδιαίτερες συμμετοχές του φετινού Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.
Με τις συμμετοχές να αυξάνονται, ευχή όλων είναι να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερα σπάνια ιστορικά-κλασικά οχήματα να δεσπόζουν στη λίστα συμμετοχής του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις._ Γ. Τ.