Πολύ-πρωταθλητής ακριβείας, ως μετρ σε αγώνες τύπου Regularity, αξιόπιστος-πρωταγωνιστής σε αγώνες τύπου Sporting, όπου το νόμισμα έχει δύο όψεις…
Με κοινό παρανομαστή τον επίσης gentleman συνοδηγό του Βαγγέλη Παναρίτη, έναν καθαρόαιμο Sporting και σημείο αναφοράς, ως μοναδική στο ελληνικό motoesport, η συμμετοχή τους με Fiesta Rally3, στο ΠΠΡ και στο ΡΑ.
Dellaportas Rally team, με τεχνική υποστήριξη από την SV Motorsport του Σπύρου Βασιλείου, είτε πρόκειται για το ιστορικό VW Golf ΜΚII, είτε για το σύγχρονο Ford Fiesta Rally 3, που ξεχωρίζουν με τα σήματα 4Tροχοί τοποθετημένα σε περίοπτη θέση… Τα σήματα μας σε Golf και Fiesta, η απάντηση-έκφραση εμπιστοσύνης του κ. Δελλαπόρτα στην επιλογή μας να υποστηρίζουμε με συνέπεια το χώρο και ειδικά τα Ράλλυ.
H διαφορά στην «τέντα» τους και στον πεντακάθαρο, τέλεια δομημένο χώρο της SV, από τα μέλη της ομάδας τους. Όπως, οι Βαγγέλης Σταματόπουλος, Γιάννης Ξυροτύρης, Χρήστος Καλοβύρνας, Αλέξης Λαμπιρης και Αλέξης Τυροβόλης.
«Συζήτηση» λοιπόν με τον Γιώργο Δελλαπόρτα, που διατηρεί το χιούμορ του και υπό πίεση ζώντας με τον τρόπο του κάθε στιγμή, ενώ διδάσκει για το πως διαχειρίζεται τη στραβή, οπότε και μας ξεπερνάει…
Περί αναγνωρίσεων…
Γ.Δ.: Οι αναγνωρίσεις έχουν προγραμματιστεί με σοβαρότητα και φέτος φαίνονται όλα στην εντέλεια. Αναμένουμε με αγωνία την εκκίνηση από την Ακρόπολη όπως επιτάσσει το Ράλλυ των Θεών στην Ιστορική του έκφραση.
Περί διαδρομής
Γ.Δ.: Η διαδρομή προσφέρεται για τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητά μας, ενώ εκτιμώ ότι έχουμε περισσότερες δυνατότητες στις ε.δ. της Θήβας και στις Καρούτες. Σε ότι αφορά την ερώτηση-απορία, είτε δύο, είτε τρεις ημέρες ο αγώνας, θα είμαστε εκεί κάθε χρόνο να αναστατώνουμε τα βουνά και να ξυπνάμε αναμνήσεις στους παρευρισκόμενους.
VW Golf – 2024
Γ.Δ.: Φέτος έχουμε κάνει ένα μίνι λίφτινγκ μηχανικά στο αυτοκίνητο μας και ελπίζουμε για άλλη μια φορά να είμαστε έτοιμοι και ανταγωνιστικοί. Στόχος μας να προσφέρουμε θέαμα και να βάλουμε δύσκολα στους φίλους μας με τα Escort. Πλεονέκτημα η αξιοπιστία του Golf και η ανάρτηση του που της ταιριάζουν τα λάστιχα της Pirelli που χρησιμοποιούμε.
Γκολφάρω και μου αρέσει
Γ.Δ.: Το Golf μας έχει πάει περισσότερες φορές στο δυναμόμετρο και από τότε που το εξέλιξαν τη δεκαετία του ‘80. Ο κινητήρας του Golf έχει τον περιορισμό του «πνεύμονα» που σημαίνει ότι ανάλογα με τη ρύθμιση κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Δηλαδή για να έχεις δύναμη ψηλά δεν θα έχεις ροπή χαμηλά και το αντίθετο. Προσπαθήσαμε να βρούμε τις τέλειες αναλογίες, καυσίμου-αέρα σε συνδυασμό με τον σωστό εκκεντροφόρο, ώστε να βελτιώσουμε την καμπύλη της ροπής στις μεσαίες στροφές. Τη Δευτέρα το πρωί, μετά τον τερματισμό, θα είμαστε είτε πολύ χαρούμενοι, είτε θα πρέπει μελετήσουμε τα δεδομένα από την αρχή, ώστε να γνωρίζουμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε.
Με Golf στο HRA ή με Fiesta στο WRC;
Γ.Δ.: Δύσκολη επιλογή. Το Golf είναι μαγικό γιατί το οδηγείς στο 100% και διαφέρει η απόλαυση όταν οδηγείς στο όριο. Το Fiesta δεν λέει ποτέ όχι, συγχωρεί τα πάντα και σε βγάζει συνέχεια ασπροπρόσωπο. Γεγονός ότι είμαστε από τις λίγες συμμετοχές και στους δύο θεσμούς και ο λόγος είναι ότι όντως δεν ξέρεις πιο χώρο να επιλέξεις… Είναι διαφορετικά, αλλά και ίδια, στο βαθμό ικανοποίησης που προσφέρουν.
Regularity…
Γ.Δ.: Ο κύκλος αυτός έχει ολοκληρωθεί. Σε δέκα χρόνια, συμμετείχαμε σε πέντε Μόντε Κάρλο, δύο Κόστα Μπράβα, δύο Σαν Ρέμο, και από μια φορά στη Μαδρίτη και στην Πολωνία, ενώ είναι άπειρα τα χιλιόμετρα στην Ελλάδα.
Ευχή, να μεγαλώσουν τα παιδιά μας, ώστε να μυηθούν στα μυστικά της regularity διαδικασίας και ως σημαντική άσκηση μυαλού, σημαντική για όλους μας. Μέχρι τότε, μόνο sporting στα όμορφα βουνά της Ελλάδας σε αγώνες με έντονο συναγωνισμό χάρη σε εξαιρετικούς συναθλητές με σύγχρονα και Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, πρώτης γραμμής.
24. George Dellaportas-Evangelos Panaritis, Golf GTi
Με χορηγό την αγάπη τους για το Motosport, ατού τη θετική τους διάθεση και πλεονέκτημα τη σοβαρή τους προσέγγιση, θα βρουν στο δρόμο τους σημαντικούς Έλληνες αγωνιζόμενους με εξαιρετικά αυτοκίνητα. Όλοι έτοιμοι να διακριθούν, σε έναν έξυπνο αγώνα με τα στοιχεία Ράλλυ Ακρόπολις, προσαρμοσμένα έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν και αυτοκίνητα πενήντα ετών.
Να ευχηθούμε…
Καλό δρόμο (!) στους αγωνιζόμενους, τύχη στην εξαιρετική οργάνωση και καλή διασκέδαση στο θεατή που θα βρει τα στοιχεία απόλαυσης που του ταιριάζουν.
Για την αντιπαράθεση. Σ. Σκαλτσάς-Δελλαπόρτας με τα Golf vs Χατζημάρκος-Xαλιβελάκης-Μανουσαρίδης-Τσαλαματάς &ex Regularity mates Χ3 με τα Escort 2000RS (Pinto), μείνετε συντονισμένοι _Στρατισίνο