Η περίφημη κατηγορία μιας άλλης εποχής, τοποθετημένη με σεβασμό και δέος στην ιστορία των ελληνικών αγώνων, με ατού αγωνιζόμενους που έκαναν τη διαφορά…
Η περίφημη Α5, η πραγματικά Εθνική Kατηγορία, τουλάχιστον στους ελληνικούς χωματόδρομους. Τα 1.300άρια, αλλά και άλλα, όπως κάποια εμβληματικά 1.600, συνολικά, αυτοκίνητα όπως τα Peugeot 205-206 και τα Toyota Starlet και Corolla, στα χέρια θρύλων, χωρίς να υποτιμούμε τα Nissan Micra, με τα Skoda να διακρίνονται διεθνώς…
Ήταν ο Τοψής, ο Ζήβας, ο Τσάδαρης, ο Σκαλτσάς, ο Βαζάκας, ο Ζιάκας και άλλοι και σήμερα χάρη στο HRA, οι αναμνήσεις επιστρέφουν, χωρίς εκπτώσεις.
Ανατριχίλα…
Από τη συμμετοχή τους στο HAR, των Μανώλη Παναγιωτόπουλο, Γρηγόρη Νιώρα και Κώστα Αργυρίου. Ο Βασιλιάς, ο Αστυνόμος-Πρωταθλητής και ο Starlet-μετρ, όντας ικανός και προετοιμαστής, όπως είναι ο Κωστής.
Δεν ξεχνώ …
Ε. Παναγιωτόπουλος-Ε.Αχτίδας
Με Τογιότα Yaris ο Βασιλιάς, στη legend κατηγορία, έχει δίπλα του τον Μάνο Αχτίδα και αυτός ο συνδυασμός ξεπερνάει τις συστάσεις και συνδέεται με το χρυσό κεφάλαιο των αγώνων. Παλμαρέ-κόσμημα, εμπειρία WRC, τσαγανό πιτσιρικά όπως οι «μαθητές» του στο «Γίνε Πρωταθλητής» και η συμμετοχή τους είναι σοβαρός λόγος ώστε να βρεθείς στην αφετηρία, στο βουνό και στο SP. Τον Μανώλη τον ακολουθείς με drone και απολαμβάνεις το καθαρό, το ωραίο πάτημα. Αέρινος, άλλοτε και τώρα…
Κ. Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος
Μόνο αυτός, όπως πριν 12 μήνες με το προσθιοκίνητο Starlet. Προετοίμασε και οδήγησε τοποθετώντας την ιαπωνική κατασκευή ψηλά και στη γενική, αξιοποιώντας και την ήρεμη δύναμη του Σταμάτη Λάσκου. Ο Κωστής μιλάει λίγο, με σοβαρό λόγο, όπως ακριβώς και οδηγεί, με στόχο την ουσία της διαδικασίας, προστατεύοντας και τη «μηχανή» του, στοιχείο απαραίτητο σε αυτή την άσκηση με αυτοκίνητα σαράντα και πενήντα ετών. Τον Αργυρίου ψάχνεις δύσκολο, πονηρό και ύπουλο κομμάτι για να τον απολαύσεις και αν βρεθεί κάτω από ειδικές συνθήκες, να τρέμουν οι δίλιτροι.
Γ.Νιώρας-K.Κακαλής
Με Opel Corsa ο αστυνόμος, που έγραψε την ιστορία του με Starlet, ενώ οδήγησε εξαιρετικά και Subaru Impreza. Σταθερή αξία ο Κώστας Κακαλής δίπλα του και καμία αμφιβολία ότι φέτος θα αξιοποιήσουν και την εμπειρία τους από τον αγώνα του 2023. Ο Νιώρας με Opel και στο παρελθόν, διαχρονικά έχει τον τρόπο να εξελίσσει την παρουσία του από αουτσάιντερ σε φαβορί. Άλλωστε, όπως υπονοεί και ουδέποτε σχολιάζει, όντας ένας σεμνός ένστολος, προσγειωμένος σε κάθε δραστηριότητα, το αποτέλεσμα μετράει … Από τον Γρήγορη ούτε θα ακούσεις, ούτε θα δεις υπερβολές. Την έκπληξη, τη συνδυάζει με αποτέλεσμα…
«Μικρά» στη θεωρία…
Ποιος είδε Παράβαλο και Μυλωνά στο Φθινοπωρινό και δεν οπισθοχώρησε. Ο Γιάννης με σοφή οδήγηση αξιοποιεί και τη δυναμική του Σταμάτη Παντιέρα στα πιτς και τον ελεγχόμενο ενθουσιασμό του Διονύση Κολοτούρου. Γεγονός ότι στο HAR θα απολαύσουμε τον Κώστα με Celica και οι οπαδοί του παλίκαρου απο την Τσούκα γνωρίζουμε πως οδηγεί εμπνευσμένα, Toyota με τη δύναμη στον πίσω άξονα. Τον δυσκολεύει και του αρέσει αφού ξεδιπλώνει το ταλέντο του απολαμβάνοντας και την εμπιστοσύνη του Νικόλα Παραπέρα δίπλα του.
Η αμοιβαία εμπιστοσύνη το ατού των Παπαδημητρίου-Σιγάλα που επιστρέφουν με το ιδιαίτερο Starlet και είναι λεπτομέρεια ότι δεν είναι Α5, αλλά πρόκειται για ένα ΑΑΑ-by Παπαδημητρίου.
Επιστρέφουν και οι Κωνσταντίνος, Γεωργακόπουλος-Κοντός με την Corolla ΑΕ 86, ταχείς και κύριοι, χωρίς τα συμπλέγματα που μας βασανίζουν …
Ότι ισχύει και για τους δικούς μας Τάκη Κουτσίκο-Δημήτρη Βαζάκα με το Κύρκος-Starlet.
Στην «αναπνοή» τους, ο gentleman Θοδωρής Καλαμαράς σταθερά με τον Δημήτρη Λαμπράκη, θα ακολουθήσουν το γνωστό μοτίβο να ζήσουν τη στιγμή και με το πεντάθυρο Starlet.
Τρένο με Starlet στη λίστα, με τους Γιάννη Μ. Νομικό με τον πολύπειρο Μιχάλη Πατρικούση στο προσεγμένο Starlet του οίκου Νομικός-Kουρής. Ιστορία!
Αντίστοιχη η συμμετοχή με τον Θανάση του Σταμάτη Αθανάσουλα, να ακούει τον έμπειρο Βασίλη Μπασιούκα, σε Starlet, όπως το αυτοκίνητο που οδηγούσε στα όρια ο πατέρας του. Πλήρωμα ΣΙΣΑ οι Παπανδρέου-Ριζόπουλος επίσης με Starlet που εντυπωσίασαν πριν δώδεκα μήνες με το ρυθμό τους.
Ο ρυθμός, σπεσιαλιτέ του Λυμπέρη Παπάζογλου όταν ακούει την κ. Μαρία Νικολοπούλου και υποστηρίζουν το σοφό πλάνο των Τσαγγαρά με το Skoda Favorit.
Ο Γιώργος Μπερτσάτος, υποχρεωμένος να ακούει το θρύλο Νίκο Μουζάκη, να εμπιστεύεται τους APR και να «ακουμπήσει» στο μαύρο ματ 205 Rally, ώστε να ολοκληρώσει με χαμόγελο…
Επίλογος και, καλό αγώνα…
Η ώρα της αλήθειας Σάββατο πρωί στη Θήβα, σε αγώνα που απαιτείται και τύχη.
Θα είμαστε στο STOP της πρώτης ε,δ. απλά για να ανταλλάξουμε μια ζέστη ματιά με τον Δημήτρη Καττή. Τελευταίος στη λίστα, πρώτος στην καρδιά όλων με το αγαπημένο του legend Skoda Felicia Kit Car, που μοιράζεται με τον Πρωταθλητή Βασίλη Κούγια. Συμμετοχή, μάθημα ζωής, έχουν το σεβασμό μας.
Περισσότερο HAR, στο εξαιρετικό site του αγώνα. _Στρατισίνο