X
Αγώνες

Historic Acropolis Rally – Πρωταγωνιστές – Σωτήρης Σκαλτσάς: Γκολφάρει ο «Νισαναίος»

Επιστρέφει ο «Σώτερ» στο Historic Acropolis Rally με πλεονέκτημα το VW Golf II, υπεραξία από τον Q2-Μανώλη Κατσαρέλια και ατού τον Λάμπρο Ζωγράφο.

Dream Team, όπως ταιριάζει στους Σκαλτσά, με τον Σωτήρη και τον Τάκη, διαχρονικά να πιστοποιούν ότι η μαγεία του Ράλλυ αφορά σε ομαδικό παιχνίδι.

Τίποτα στην τύχη, όπως και όταν ο περίφημος «Σώτερ», ο ταχύτερος και πεισματικά έντιμος πετρέλαιο-κουβαλητής της χώρας, πρωταγωνιστούσε στο Nissan Challenge και στην A5 των σκληρών, με υπεραξία από την ομάδα Nissan Κυριακούδης. Με cordinator τον κ. Γιώργο Κυριακούδη, gentleman, της αγοράς και των αγώνων. Με τέχνη, γνώση και οργάνωση σε υψηλά επίπεδα που συναντούσες μόνο στη μάνα του λόχου, στην ομάδα της Νικ. Ι. Θεοχαράκης. Του αρέσει, του ταιριάζει αυτού του επιπέδου εμπλοκή του Σκαλτσά, που όσο ατημέλητος φαίνεται, τόσο οργανωμένος αποδεικνύεται, ενώ οδηγεί συγκεντρωμένος στο 100/100, αξιοποιώντας ένα συνδυασμό ευφυΐας και εμπειρίας, που ψάξε και δεν θα βρεις.

Ότι εμπνέει τον Μανώλη Κατσαρέλια, ο VW Golf master, ένας άριστος γνώστης του VW Golf και αυτή η συνεργασία, συνδυασμός Πρωταθλητών με την προοπτική από τον Λάμπρο Ζωγράφο στο δεξί μπάκετ, περιέχει ουσία και συναίσθημα. Ότι καθρεφτίζεται καταρχήν στα πρόσωπα των μελών μιας εξαιρετικής ομάδας-οικογένειας και στη συνέχεια, στο δρόμο, στις ειδικές διαδρομές. Όπου εκφράζεται περίφημα και ο Μανώλης, μετρ στην άσφαλτο, με τον Σωτήρη, πρωταθλητής παντός καιρού και εδάφους.

Δεν πέρασε μια ήμερα…

Στο «ανθοπωλείο»-κοσμηματοπωλείο Κατσαρέλια, όπου την τάξη φροντίζει η ακούραστη κ. Χρύσα Κατσαρέλια, η προετοιμασία του λευκού Golf II με τα σήματα του «4Τροχοί». Σε προδιαγραφές που ταιριάζουν στο σκληρό «τόσο όσο» ΙΡΑ, επιλογή του creator Τάσου Αθανασίου ώστε να μην αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του θρύλου και ο συνδυασμός, ουσιαστικά επιστρέφει μετά τον αγώνα του 2022. Διεθνές πλέον το ΙΡΑ, έργο της ΟΜΑΕ, με υπογραφή Φωτεινή Ψαράκου και υποστήριξη της Nissan Xαλκιάς, με την προβολή ευθύνη της Cosmote! Με τον Σωτήρη Σκαλτσά όχι μόνο να παραδέχεται την προσπάθεια, αλλά να ταυτίζεται έντιμα και με συνέπεια. Γεγονός ότι είναι σημαντικός ο ρόλος του και της παρέας του, τύποι όπως ο Ζήβας, ο Αμαξόπουλος, o Ρινάκης, ο Καραστεφάνου, οι έμπειροι Πιερουτσάκος-Ματαλιωτάκης και άλλοι, με άποψη για την επιστροφή, την καθιέρωση και την αναβάθμιση του αγώνα, καθρέπτης της Ιστορίας μας.

«Mε τα φώτα νυσταγμένα»…

Αγαπημένο τραγούδι των παλιών της Nissan από τη δεκαετία του 1980, τρόπος ζωής του Σκαλτσά από το καφέ 24 στην Κάτω Κηφισιά, στο μπάκετ, με ενδιάμεσο σταθμό-ανατριχίλα.

Συγκλονίζει η καθημερινότητα του Πρωταθλητή και του πεζοδρομίου, με όπλα το αγαπημένο του ευέλικτο βυτίο της «Μερκ», στα χρώματα της Shell, από τις 05.00 στο δρόμο μέχρι τις 20.00, τουλάχιστον τους δέκα από τους δώδεκα μήνες τον χρόνο.

«Σώτερ» Σκαλτσάς INOUT

Σ.Χ.: Τι όνειρο είδες και επιστρέφεις;
Σ.Σ.: Το ΡΑ είναι έρωτας, που εξελίσσεται σε αγάπη, χωρίς να περιορίζεται ο ενθουσιασμός. Σημαντικές οι αναμνήσεις-πλημμύρα, που θέλεις να τις ξαναζήσεις, ότι γνωρίζεις από το 1972 που πρωτοείδες ΡΑ.

Σ.Χ.: Συνοδηγός σου;
ΣΣ: O Λάμπρος Ζωγράφος που αν και νέος στο χώρο, έχει τη σωστή κουλτούρα και τη στόφα του σοβαρού συνοδηγού, με προτεραιότητα του την υποστήριξη, στην αμοιβαία συμμετοχή.

Σ.Χ.: Το αυτοκίνητο σας;
ΣΣ: Το VW Golf GTi 1.8 Gr A, που μας έχει ταξιδέψει στο ΡΑ-WRC, στα χέρια τωνKeneth Eriksson, Webber, Aποστόλου κ.α. Υπολόγισε, κινητήρας 200 ίππων by Katsarelias, κιβώτιο 5 σχέσεων της VW Μotorsport, που συνδυάζεται με μπλοκέ διαφορικό. Οι αναρτήσεις είναι της Βilstein και τα λάστιχα της Pirelli 175/70/15 Αγωνιστικό Golf II που σήμερα κοστίζει περίπου 50.000€, ενώ το κόστος συμμετοχής στο ΙΡΑ είναι περίπου 5.000€.

Σ.Χ.: Το Golf μπορεί να κερδίσει τους δικίνητους αντιπάλους του;
Σ.Σ.: Τα 8βάλβιδα Escort, μπορούμε να τα κερδίσουμε.

Σ.Χ.: Σύστησε μας με την ομάδα σας.
Σ.Σ.: Οικογένεια Κατσαρελια (Μανώλης – Γιώργος – Χρύσα), o Μιχάλης Μαρίνος, oι Αχιλλέας Τζιτζικαλάκης, Βασίλης Γελαδάκης.

Σ.Χ.: Το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών του ονείρου;
Σ.Σ.: Θεσμός, με δύο άσφαλτινα ραλλυ με μίνιμουμ 80 χλμ. ε.δ., αγώνες όπως τα Ράλλυ Κένταυρος και ΔΕΘ, δύο χωμάτινα ράλλυ με αντίστοιχα χιλιόμετρα ε.δ, στη Λαμία και στην Κόρινθο και ένα τριήμερο μικτό Ράλλυ Ακρόπολις.

Σ.Χ.: Νέοι κανονισμοί δημιουργούν προϋποθέσεις συμμετοχής σε αγώνες με ιστορικά, σε κατασκευές από το 1991 έως το 2000. Πως το κρίνεις;
Σ.Σ.: Απογοητεύει καταρχήν όσους κυνηγούν κύπελλα, αλλά εν τέλει βοηθάει. Να θυμηθούμε το εκρηκτικό πρωτάθλημα της F2 και τα εξελιγμένα Ν που θα δώσουν χρώμα και θα αναβαθμίσουν το ενδιαφέρον, που συνδέεται με την προβολή. Σε κάθε περίπτωση, δεν απαξιώνονται τα προηγούμενων ετών αγωνιστικά που μπορούν να συμμετέχουν σε επιμέρους πρωταθλήματα με βάση τη χρονολογία τους.

Η προετοιμασία εξελίσσεται και καλό δρόμο, Σωτήρη-Λάμπρο και σε εσάς κ. Μανώλη, αφού το ΙΡΑ θέλει και το μάστορα του. _Σ.Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!