X
Αγώνες

Historic Acropolis Rally – Πρωταγωνιστές: Ποιό Μπριτζ; Πόκερ!

Με ό,τι αυτό σημαίνει για Πρωταθλητές της Regularity άσκησης, που πλέον διακρίνονται στη Sporting διαδικασία

Φωτογραφίες: Rhoto Rally Press

Μακριά από εμάς οι συγκρίσεις με σεβασμό στους Κατσαούνη. Γεωργοσόπουλο, Γεωργακόπουλο και άλλους σε ασκήσεις ακριβείας, by J. Karampelas, όπως όμως και στους Δελλαπόρτα, Βασιλόπουλο και άλλους πλέον με τέρμα γκάζι στο χώμα. «Κόλπο» by Tassos Athanasiou.

«O καθένας στο είδος του», σλόγκαν του πατέρα του Αστερίξ και εδώ έχουμε παραλλαγή.

Ο Δελαπόρτας άνοιξε την πόρτα, έδειξε το δρόμο όπως συνηθίζει και ακολούθησαν ο Πέτρος Βασιλόπουλος, ο Σάββας Τζιλάβης, ο Δημήτρης Τρίκαρδος και ο Παύλος Βοτζάκης. Με εξελιγμένο τον κοινό παρανομαστή, όντας Gentlemen, με εξαιρετικούς συνοδηγούς και τους καλύτερους στην εξέλιξη και στη συντήρηση των αυτοκινήτων τους που δεν είναι ίδια.

Προσοχή, ξεχάστε ό,τι γνωρίσατε, με τον Γιώργο στο εμβληματικό κόκκινο-μαυρο ΕΚΟ-4Τ Golf, τον κ. Πέτρο με το Capri, τον ΔΤ με την «944» σε 24ωρες πτήσεις, τον Σάββα με ένα από τα Peugeot του. Ο κ. Παύλος; Μείνετε συντονισμένοι…

Τα δεδομένα άλλαξαν και τα όργανα του Master έχουν αντικατασταθεί με τον αγωνιστικό εξοπλισμό ασφαλείας της Sporting κατηγορίας.

G.Delaportas-E.Panaritis, Golf II

Σε χρώματα όπως το Golf του Κένετ Έρικσον και ζήλευε Σώτερ Σκαλτσάς, με τα σήματα μας να δεσπόζουν. Εξαιρετικό πλήρωμα με εμπειρία, όντας σωστά δεμένοι και αρμονικά συντονισμένοι, ακολουθώντας ένα τρελό παιχνίδι που απαιτεί και αγωνιστικό θράσος. Άλλοτε με Rally3, και άλλοτε με το Historic Golf. Στο σέρβις, σταθερά οι SV Motosport και για το άψογα προετοιμασμένο Golg, με αναρτήσεις Riker, κινητήρα Katsarelias που συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο και λάστιχα της, Pirelli. Πλήρωμα που διδάσκει την αντίδραση με χαμόγελο στη στραβή, όπου εκφράζεται όλη τους η αρχοντιά.

P.VasilopoulosP. Koukliabis, Escort MK1

Ο κ. Πέτρος με τον κ. Τάκη της σχολής ΕΛΕΜ, στο πορτοκαλί ΜΚ1. Πλέον δεν είναι πρωτάρης ο οδηγός και αξιοποιούν τη δυναμική του Escort by Giannis Tsalamatas. Εξέλιξη τόσο όσο ώστε να προσαρμοστεί προοδευτικά ο Γιατρός που ακούει τον Τάκη, έναν από τους λίγους κυρίους του χώρου. Όντας αξιόπιστοι θα αποδειχθούν και ταχείς αφού έχουν και την ποιότητα ώστε να αξιοποιήσουν το πλαίσιο του Escort που προσφέρεται για αυτή την άσκηση στο χωματόδρομο που κέρδισε τον ΠΒ και καθιέρωσε τον ΠΚ.

S.Tzilavis-G.Dimopoulos, Escort MK1

Εξαιρετικό πλήρωμα με στιλ και δεν διαπραγματεύονται ούτε με τον προετοιμαστή-μηχανικό τους τον απαιτητικό Χρήστο Χριστακίδη στο να περνούν όμορφα, χωρίς περιοριστή στο χαμόγελό τους. Άλλωστε, δεν διατηρούν τυχαία τη συγκεκριμένη απόχρωση του μπλε στο ΜΚ1 με τον κινητήρα τύπου Pinto, που εμπνέει για περισσότερο γκάζι, με την ψυχή τους σημείο αναφοράς.

D.Trikardos-Ν.Manouskos, Escort

Mε ΜΚ1 και κινητήρα τύπου Pinto, συνδυασμός που τους απολαύσαμε στο Φθινοπωρινό Ράλλυ. Ο Δημήτρης που επιβεβαιώνει την άνεση του στα πολλά χιλιόμετρα και το πως προσέχει τις λεπτομέρειες και ο Νίκος τον χαρακτηρισμό «πολυεργαλείο», με εμπειρία σε κάθε άσκηση της Sporting διαδικασίας. Τυχεροί, το Escort φροντίζει το θηρίο, ο Νίκος Χρυσάφης και οι επιδόσεις τους στην Ιτέα είναι καθρέπτης της εμπειρίας και της αφοσίωσης του εμβληματικού μηχανικού. Τη συμμετοχή, στηρίζει η Access one Racing Team!

P.Votzakis-Α.Rekkas, Alfa Romeo 2000 Berlina

Δίλιτρη Άλφα σε κουπέ αμάξωμα με κωδικό Veloce έχουμε απολαύσει στα χέρια αρκετών και μάλιστα εξαιρετικών. Μπερλίνα σε Ράλλυ, με τη 1750 συμμετείχε και σε ΡΑ, ο αείμνηστος Λυσίκομος και στην άσφαλτο ο Δημήτρης Βερούτης που πετούσε. Στο χώμα, μόνο ο dottore Paolo και δεν θα μπορούσε να συμμετέχει αλλιώς αφού τον γοητεύουν τα καπρίτσια της «κυρίας» και η καταγωγή της. Δίπλα του ο Σπύρος Ρέκκας της σχολής του Triskelion και το πείσμα τους να πετύχουν το ακατόρθωτο και να τερματίσουν υποστηρίζουν ο Δημήτρης Κολιόπουλος του ομώνυμου Garage στην οδό Κωνσταντινουπόλεως. Με ευαισθησία και γνώσεις στην προετοιμασία αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Η Berlina βρέθηκε παροπλισμένη και μετά την συγκέντρωση των απαραίτητων, με τη βοήθεια του guru Μανώλη Βελλή και την ενίσχυση του αμαξώματος από τον Βαγγέλη Μαρακάκη, στήθηκε με βάση τις προδιαγραφές του Group 1. Ο δίλιτρος δεν αποδίδει περισσότερους από 150 ίππους, ενώ το αμάξωμα, οριακά ξεπερνάει τα 1000 κιλά. Για την ευχαρίστηση του πληρώματος, τα ακούσματα από τα δύο δίπλα 40 ρια Dellorto, συνδυάζονται απο την αίσθηση που προσφέρει ο επιλογέας του κιβώτιου παραγωγής και απο το ελεγχόμενο διαφορικό.

Η συνέχεια επί της οθόνης, είτε live στο βουνό, είτε μέσω του εξαιρετικού site του αγώνα. Απολαύστε!_ Στρατισίνο

 

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!