X
Αγώνες

Historic Acropolis Rally – Πρωταγωνιστές – Παναγιώτης Παραδείσης: Historic Sporting master!

Panagiotis Paradisis - Michael Fragou, Dimitris “Sutton”- Escort, VIP συνδυασμός και σοβαρός λόγος ώστε να κλείσεις τη σουίτα στου Καλαφάτη και να πας στο βουνό να ζήσεις τη στιγμή…

Στο διεθνές Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις by OMAE, με υπογραφή Φωτεινή Ψαράκου, σχεδιασμός-εκτέλεση Τάσος Αθανασίου, με ομάδα WRC.

Nοέμβριος 2024 και στο βάθος, στις 8-10 Νοεμβρίου, Ιστορικό ΡΑ, οπότε να η ευκαιρία, για την επικοινωνία μας με τον Παναγιώτη Παραδείση του κ. Γιώργου, πατέρας, συνεργάτης και συναθλητής του.

Τους Παραδείση για να τους βρεις, απαιτείται σωστά ρυθμισμένο GPS, αφού κινούνται διαρκώς στο δικό τους παράδεισο, ανάμεσα σε οικογένεια και στην αλυσίδα των καταστημάτων με ελαστικά. Για τον κ. Γιώργο, παντού τόσο όσο, όταν τον 40χρόνο Παναγιώτη θα τον βρεις κυρίως στην Ανάβυσσο και στη συνέχεια, μεταξύ Καλλιθέας και Βάρης, με pit stop στον Άγιο Στέφανο.

Οι αγώνες…

Αποκλειστικά για την προσωπική τους ευχαρίστηση, αφού ουδέποτε υπήρξε προτεραιότητα τους, αυτή η διαδικασία που συνδέεται και με ανθρώπινες σχέσεις, όπως εκφράζονται με τη συνεργασία-φιλία με σημαντικούς. Οι ίδιοι και οι ίδιοι άνθρωποι, μαζί τους, σχεδόν δύο δεκαετίες, ότι προδίδει ήθος και αξιοπιστία.

Αντίστοιχη η σχέση τους και με το μέταλλο και δεν είναι τυχαία επιλογή το Escort, για πάντα Escort, ότι προδίδει χαρακτήρα που δεν αμφισβητείται από «απιστίες» με το EVO, ούτε από το όνειρο της Integrale.

Γιώργος και Παναγιώτης Παραδείσης, 12 ώρες την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα στο επιχειρηματικό Ράλλυ, αλλάζοντας τουλάχιστον τέσσερις φορές την ήμερα τροχούς και θα μπορούσαν να διαθέτουν δύο GR Yaris Rally2, αλλά δεν είναι αυτός ο δικός τους παράδεισος.

Με τον Παναγιώτη η «συζήτηση» μας, έχοντας στο κάδρο το ΙΡΑ

Σ.Χ.: Έτοιμοι;

Π.Π.: Για ανεξήγητο λόγο, είμαστε έτοιμοι από καιρό, ενώ συνήθως όλο και κάτι ετοιμάζουμε την τελευταία στιγμή.

Nα συστηθούμε:

Συνοδηγός, o Μιχάλης Φράγκου. Mαζί τα δύο τελευταία χρόνια, όπως και στο Κύπελλο Χώματος, με το EVO.

Το αυτοκίνητο προέρχεται από γενικό rebuild, με καθυστέρηση επτά ετών και είναι όπως ήταν καινούργιο!

Παραδείσης, Escort group IV

Να υπενθυμίσουμε ότι πρόκειται για σύνολο που έχει κατασκευάσει-εξελίξει ο Δημήτρης Γιαλούρης με βασικό του συνεργάτη τον Σταμάτη Παντιέρα της AUTORACE.

Ο Δ.Γ., ο Έλληνας Sutton, μηχανικός και του Ιαβέρη στο παρελθόν, ένας σπάνιος με ήθος και εμπειρία που τον χαρακτηρίζει η δημιουργική του διάθεση, αρκεί να εμπνέεται με το σωστό τρόπο. Ο 66χρονος Γιαλούρης, άνδρας με αρχές που δεν τις διαπραγματεύεται και τις εκφράζει με τη δουλειά του, καθρέπτης της συμπεριφοράς του.

Ο νεότερος του Σταμάτης, είναι εντελώς διαφορετικός, αλλά αποδεικνύεται αντίστοιχα σημαντικός, όντας εξαιρετικός μηχανικός, πτυχιούχος στην εξέλιξη, όπου η επίδοση από το max της «μηχανής», συνδυάζεται με αξιοπιστία. Συγκλονιστικό το πως αυτό το δίδυμο, εμπνέεται από τους Παραδείση και συνδυάζουν το χθες με την προοπτική μέσα από την κατηγορία sporting των ΙΑ.

Πατέρας και γιος Παραδείσης λάτρεις του Ford Escort με εμπειρία στην αξιοποίηση του και δεν είναι τυχαίο ότι επιμένουν σε τροχούς 13 ιντσών, αλλάζοντας πίσω λάστιχα πριν από κάθε ειδική διαδρομή.

Το Escort με τον 16βάλβιδο κινητήρα που όπως άλλωστε όλοι μας, τον ακούν ο κ. Γιώργος με τον Πλούταρχο Στεργίου και εμπνέονται, ενώ ζωγραφίζει ο Παναγιώτης και μας εμπνέει.  Το Escort θέλει το μάστορα του, το σωστό πλήρωμα και φρέσκα λάστιχα, οπότε και επιβεβαιώνεται ότι «ο καθένας στο είδος του», σλόγκαν του μπαμπά Αστερίξ.

Σ.Χ.: Παναγιώτη, τι σου αρέσει στο Escort

Π.Π.: Είναι ελαφρύ, είναι δυνατό, το απολαμβάνουμε και το απολαμβάνει ο θεατής που μας υποστηρίζει…

Σ.Χ.: Συγκρίνοντας με το EVO που οδηγείς στο κύπελλο ;

Π.Π.: Δεν συγκρίνονται. Πρόκειται για εντελώς διαφορετική προσέγγιση, χάσμα γενεών. Το EVO, σύγχρονο, 4WD, οδηγείται με λιγότερη προσπάθεια και αν συνηθίσεις το βάρος του, μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα. Το Escort θέλει τρόπο ώστε να αξιοποιήσεις το κιβώτιο και τον κινητήρα, που αποδίδει σε υψηλές στροφές. Πάντως δεν προκύπτει σύγκριση. Μόνο Escort και για τον θεατή… Να το βλέπει και να το ακούει.

Σ.Χ.: Το ΜΚ1 του πατέρα;

Π.Π.: Είναι ίδιο με το ΜΚ2, με μικρές διαφορές στον κινητήρα

ΙΡΑ 2024 – Η διαδρομή…

Π.Π.: Μας αρέσει που και ο φετινός αγώνας έχει τη βάση του στην Ιτέα, πόλη που προσφέρεται για αγωνιστική δραστηριότητα, αλλά δεν το κρύβω, ότι θα θέλαμε το ράλλυ τριήμερο. Πάντως θα το απολαύσουμε και κρίμα που λόγο έλλειψης χρόνου, δεν θα κάνουμε τις απαιτούμενες αναγνωρίσεις.

Αναμένεται έντονος συναγωνισμός και έχοντας ξεχάσει τον περσινό αγώνα, έχουμε την πίστη ότι με σύμμαχο τον καιρό θα είμαστε ανταγωνιστικοί, χωρίς να υποτιμούμε Έλληνες και ξένους συναγωνιστές.

Γεγονός ότι ο περσινός νικητής είναι εξαιρετικός και μακάρι να έρθει και φέτος ώστε να παραμείνει έντονο το ενδιαφέρον.

Επίλογος…

Σ.Χ.: Από το Σάββατο το μεσημέρι και την Κυριακή, που χάνεσαι;

Π.Π.: Με τα παιδιά μου, που τα βλέπω ελάχιστα μέσα στην εβδομάδα. Βρισκόμαστε, συνήθως στην Ανάβυσσο, στο εξοχικό της οικογένειας, σπάνια σε εκδρομή με το Impreza, πάντα με τη σύζυγο, οπότε και προκύπτει ισορροπία και κατανόηση για την αγωνιστική μου εμπλοκή. Αποκλειστικά για την ευχαρίστηση και πάντα μετά τις οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις.

Ο Παναγιώτης, στο δρόμο για το έκτο του Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και ευχόμαστε να προκύψει ο αξιόπιστος αγώνας που τους ταιριάζει και καμία αμφιβολία ότι θα είναι ανταγωνιστικοί, ικανοποιώντας και εμάς τους βετεράνους του καναπέ. Καλό δρόμο guys. _ Σ.Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!