O συνοδηγός του Κώστα Τανούση για τους παλιούς, ένας εξαιρετικός Μακεδόνας «οπλαρχηγός» με στοιχεία κυρίου, όπως καταγράφεται στη σύγχρονη ιστορία των ελληνικών αγώνων…
Δεν είναι τα πάντα αναλώσιμα, ούτε ανακυκλώνονται και όταν αναφέρεσαι στο κ. Νικόλα Παυλίδη απαιτείται διπλή ανάγνωση. Ανταποδίδεις σεβασμό, σε έναν ωραίο άνθρωπο, που τον γνωρίζεις 35 χρόνια, κόσμημα εντός και εκτός τειχών.
Αν τον ρωτήσεις για την αγωνιστική του διαδρομή, χαμογελάει, κοιτάει χαμηλά και απαντάει μιλώντας για τους αείμνηστους Τανούση, Καλεμτζάκη, Ψηφίδη και Παρταλιό, συμπατριώτες του, Βορειοελλαδίτες από τη Θεσσαλονίκη, συναθλητές μας, σημείο αναφοράς σε πανελλήνιο επίπεδο. Αυτός είναι ο Νίκος, ο φίλος του Ζήβα και του Αμαξόπουλου που τον στηρίζει, αρσενικός παλιάς κοπής, δεν γνωρίζει το πρώτο πρόσωπο και διαχειρίζεται τον εγωισμό του με μαεστρία. Είτε επιχειρεί, ως πραγματικός οικοδεσπότης στο Corfos Hotel –Mykonos, είτε τον απασχολούν η οικογένεια του και το χόμπι του. Οι αγώνες αυτοκίνητου, που τους προσεγγίζει σοβαρά και με συνέπεια. Συμμετέχει και του αρέσει να το κάνει υπό συνθήκες Πρωταθλητή, χωρίς όμως να επιτρέψει στο αποτέλεσμα να του περιορίσει την ευχαρίστηση.
Είπαμε σοβαρά και δεν επιλέγει τυχαία τον Άλαν Τ. Χάριμαν για τη θέση του συνοδηγού, ούτε συνεργάζεται συμπτωματικά εδώ και πολλά χρόνια με τη STEP και διαβάστε τα δελτία Τύπου της συμμετοχής που προσφέρονται για σεμινάριο, με το σεμνό τρόπο γραφής τους. Σεμνός και σοβαρός, αλλά και ευαίσθητος και αν βρεθείτε Σάββατο ή Κυριακή στη συμπρωτεύουσα και των ελληνικών αγώνων λόγω ΑΟΘ, αναζητείστε τον. Στο χώρο του, θα τον βρείτε με συμπατριώτες του, συναθλητές μας, όπως οι Οικονόμου, Μπουραντάς, Βασιλόπουλος, Στόικος, Κώνστας, Μιχάλης Κυρλαγκίτσης κ.α.
Ειδική η σχέση του, με τον Σάκη Βασιλόπουλο, όντας συνοδηγοί του αείμνηστου Κώστα Τανούση, που έφυγε νωρίς…
Συναντήσεις, με αναφορά στο παρελθόν και στο σήμερα, όλοι μας άλλωστε ευαίσθητοι με τα Ράλλυ ΔΕΘ και Χαλκιδικής που μας ενώνουν και όσοι με όραμα έχουν κατά νου έναν Ιστορικό αγώνα, στις εμβληματικές αυτές ειδικές διαδρομές. Απο τον ΑΟΘ, με την υποστήριξη της Πολιτείας και όσο ζεις ονειρεύεσαι…
26. NIKOLAS PAVLIDIS-ΑLLAN HARRYMAN FIAT 131 Racing
Είπαμε σεμνά και ενώ θα μπορούσε με την Delta 4WD-ΜARTINI, κόσμημα στο χώρο του ή με 131 Abarth,για το πρώτο του ΙΡΑ, επιλέγει την Racing εκδοχή.
Θα τους απολαύσετε στο σωστό momentum, αμέσως μετά την Carrera των Μελά-Bαρδαξή και πριν το Παραδείσης-Escort 8V-RS των Χατζημάρκου-Τσαούσογλου, οι Rally3!
Ο Νικόλας δεν κρύβει τη χαρά του και μάλιστα διακρίνεις ανυπομονησία για τη συμμετοχή τους στον αγώνα-θρύλος.
Δεν κρύβεται, τη θέλουν πολύ τη συμμετοχή τους στο Ιστορικό Ακρόπολις που πριν ένα χρόνο παρακολουθήσαμε ως θεατές. Επιστρέφουν αγωνιζόμενοι, με το 2λιτρο Fiat σε κατηγορία με έντονο συναγωνισμό και είναι έτοιμοι, έχουν δουλέψει ώστε να αξιοποιήσουν την αγωνιστική του εξέλιξη. Το ενισχυμένο αμάξωμα δεν ξεπερνάει τα 1.000 κιλά, όταν ο κινητήρας δεν φτάνει τους 180 ίππους και στο Μαρανέλο έχει προετοιμαστεί, για να δουλεύει από τις χαμηλές σ.α.λ. Με εξαρτήματα από το Bazano, πατρίδα του Miki Biasion. Οι προδιαγραφές του, ώστε να δένει εξαιρετικά με το 5άρι κιβώτιο. Μεθαύριο την Κυριακή shakedown όπου θα ρυθμιστεί η ανάρτηση σε συνεργασία με τους Πατέρα και γιό, Βασίλη και Παύλο Τσουβαλτζή. Συνεργάτες του Παυλίδη από τα μέσα της δεκαετίας του ‘90. Πλεονέκτημα οι τροχοί των 15 ιντσών που επιτρέπουν τη χρήση ελαστικών πρώτης σειράς.
Άλλωστε είπαμε η διασκέδαση της συμμετοχής, στην περίπτωση Παυλίδη, εκφράζεται με τη σοβαρή προσέγγιση. Γενικώς, αλλά επί του προκειμένου και με στοιχεία σεβασμού στο γεγονός, αφού δεν πρόκειται για έναν ακόμα αγώνα, αλλά για το διεθνές Historic Acropolis Rally, by OMAE.
Η Ιστορική έκφραση των αγώνων του WRC, πρόσκληση-πρόκληση για ικανούς με οικονομική δυνατότητα και κουλτούρα και το 2025 είναι πολύ πιθανό να ταξιδέψουμε με τον Παυλίδη σε Ιστορικό RAC, όπως και στις 1000 Λίμνες. Αντίστοιχα, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι το άνοιγμα της FIA με τη συμμετοχή αυτοκινήτων από το ‘91 μέχρι το 2000 στην κατηγορία Sporting, θα απογειώσει το θεσμό και πρόκειται για σημαντικό ατού, ότι το ΗRA, συμπεριλαμβάνεται στο διεθνές ημερολόγιο. Στο δρόμο για το 2030, με τους αγώνες στο WRC να αποθαρρύνουν τον ιδιώτη που θα βρει χώρο στην Ιστορική έκφραση, με το Ράλλυ Ακρόπολις σημαία-σημείο αναφοράς, για το γοητευτικό χωματόδρομο, αλλά και όχι μόνο._Σ.Χ.