X
Αγώνες

Historic Acropolis Rally – Πρωταγωνιστές – Δημήτρης Αμαξόπουλος: Rally Star

Ήρθε στα Ράλλυ σε χώμα για να μείνει, προσεγγίζοντας με μυαλό μια διαδικασία που ενίοτε αδικεί το τέρμα γκάζι που του ταιριάζει, σε κάθε δραστηριότητα…

Απόδοση: Σ.Χ.

Με πάθος, σε ο,τιδήποτε αφορά τους τέσσερις τροχούς, στην αγωνιστική τους διάσταση και παρά πέρα, όταν φροντίζει επαγγελματικά τον αγωνιστικό εξοπλισμό του Έλληνα οδηγού αγώνων. Υπηρετώντας με συνέπεια τη διαδικασία μέσω του Racing Star της οικογένειας Κουτσουδάκη, με την εντιμότητα τους, σημείο αναφοράς. Ο «Αμαξό», τρυφερός στην προσωπική του ζωή, έντιμος με τους φίλους του, με νοοτροπία Πρωταθλητή όταν αγωνίζεται. Παραδοσιακά στην άσφαλτο με πλεονέκτημα τους APR, πρόσφατα στο χώμα με ατού την αξιοπιστία της μηχανής του και των ανθρώπων του, που τους τιμάει με κάθε αφορμή, επικοινωνώντας υποδειγματικά την κοινή τους προσπάθεια.

Με μαεστρία για να είμαστε ακριβείς, αφού ακολουθεί και επικοινωνεί σεμνά, τοποθετώντας σε πρώτο πλάνο, τη συνοδηγό του κ. Χαρά Μωραίτη, τους μηχανικούς και τους χορηγούς τους, όταν το περιοδικό μας, έχει την άτυπη ευθύνης της προβολής μιας συμμετοχής καθρέπτης της Ιστορικής έκφρασης των Ελληνικών Ράλλυ. Με προέχουσα στιγμή το διεθνείς Historic Acropolis Rally by OMAE, από μεθαύριο 7 Νοεμβρίου στην «οθόνη» μας…

Με τον Δημήτρη Αμαξόπουλο, «μαζί» του οι 4Τ, κάποτε στο Μόντε, ο υπογράφον πρόσφατα και για τέσσερα χρόνια στο «καραβάνι» που προηγείται του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και κρίνεται γοητευτική η μεταξύ μας επικοινωνία, με υγιείς πλέον διαφωνίες που αφορούν στα κοινά των Ελληνικών αγώνων που μας απασχολούν συναισθηματικά…

Στο ΡΑ, ο Δ.Α. «οδηγεί» τη Μισέλ Μουτόν, απλά: ιεροτελεστία.

Στα πλήκτρα

Για τον «Αμαξό», την κ. Χαρά, τον Τσούργιαννη κ.α…

Έτοιμοι;

Για κάποιο «μυστήριο» λόγο ,στο Ιστορικό Ακρόπολις είμαστε έτοιμοι την τελευταία στιγμή, οπότε έχουμε κάποια κομμάτια του παζλ να ενώσουμε.

Συνοδηγός

Η Χαρά Μωραίτη, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με εξαιρέσεις τον Σταύρο Σταμέλο και την Ελένη Βλαχαντώνη.

Αυτοκίνητο

Η Toyota Corolla TE35, πρώην του κ. Τάσου Γεμενή, στη συνέχεια, του κ. Τάκη Κουτσίκου, που μας το παραχώρησε το 2022 και έκτοτε, αγαπήσαμε και τα χώματα!

Βελτιώσεις

Όπως την ξέρεις. Σε σχέση με το 2023, έχουμε επικεντρωθεί, στην προετοιμασία-συντήρηση, ώστε να ανταποκριθούμε στα 150 απαιτητικά χιλιόμετρα στο χώμα, με πλεονέκτημα και αξιοπιστίας, τα λάστιχα της Pirelli.

Περί προετοιμασίας – Οι άνθρωποι

H προετοιμασία-συντήρηση και ό,τι άλλο θεωρεί απαραίτητο, είναι ευθύνη του Δημήτρη Τσούργιαννη σε συνεργασία με τον αδερφό του και τους συνεργάτες τους. Ζητούμενο, η αξιοπιστία του συνόλου.

Όπως και στην ομάδα APR -των Αναγνωστόπουλων, (Peugeot 205-106), έτσι και στους Τσούργιαννη, δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, ενώ δεν μπορούμε να παραλείψουμε τον Πάνο Κωνσταντάκο και τους συνεργάτες του της RSD, που φροντίζουν την ανάρτηση. Αντίστοιχα, ο Θανάσης Σταμάτης- Bud Racing εξελίσσει-συντηρεί τα πίσω αμορτισέρ. Το ευχαριστώ είναι λεπτομέρεια σε σχέση με τα ξενύχτια τους…

Χορηγοί

Χωρίς τις απαραίτητες χορηγίες δεν θα καταφέρναμε να δηλώνουμε συμμετοχή στους αγώνες. Καταρχάς είναι φίλοι και μετά χορηγοί με την συμβατή έννοια του όρου. Αυτοί μεταξύ άλλων είναι οι Bright Special Lighting, MediaPharm, Erco Promotion, Racing Star, Step Logomats, Corfos Hotel, 4Τ και άλλοι που βοηθάνε λιγότερο ή περισσότερο.

Οι αγώνες είναι πανάκριβοι και απαιτείται το «καύσιμο» για να συμμετέχεις, αλλά και η προβολή όσων προσφέρουν, ώστε να παραμένουν.

Συναγωνισμός-Συμμετοχές

Οι συμμετοχές είναι πολλές και αξιόλογες, σε επίπεδο γενικής και στις κατηγορίες. Κατά συνέπεια ο συναγωνισμός θα είναι υψηλού επιπέδου. Εμείς συμμετέχουμε με ένα «παλιό» και όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά έχουμε συνηθίσει να «κυνηγάμε ανεμόμυλους». Σοβαρά τώρα, ο πρώτος στόχος είναι να τερματίσουμε και ό,τι καλύτερο μπορούμε να καταφέρουμε είναι ευπρόσδεκτο. Σημαντικό να περάσουμε καλά και ελπίζουμε να ικανοποιήσουμε και τους θεατές που έρχονται στο βουνό, η πλέον βλέπουν τα περάσματα και στα βίντεο ή στις φωτογραφίες. Εικόνες για μερικά δευτερόλεπτα, ένα «μάτσο σίδερα», οπότε υποχρέωση μας να αποδίδονται «καλλιτεχνικά»…

HistoricSporting: Νέος κανονισμός…

Σε σχέση με τον καινούργιο κανονισμό, που επιτρέπει σε αυτοκίνητα και της επόμενης δεκαετίας να συμμετέχουν ως ιστορικά, ήταν αναμενόμενο. Κανονισμοί που προκύπτουν για διαφορετικούς λόγους και εμείς στην Ελλάδα τους εισπράττουμε ως αθώα επιλογή.

Στην Ευρώπη, εξυπηρετεί γιατί θα συμμετέχουν στους ασφάλτινους αγώνες τα 306, τα Megane Maxi και άλλα kit car, όπως όμως και τετρακίνητα Impreza & EVO. Στην Ελλάδα, θα συμμετέχουν μεταξύ άλλων, τα Saxo και τα Rally.

Εκτιμώ ότι είναι μια θετική εξέλιξη, με γεγονός ότι τα ιστορικά κατατάσσονται με τη χρονολογία έκδοσης του δελτίου αναγνώρισης τους, ενώ δεν κινούνται στο απόλυτο όριο της επίδοσης, αλλά της ευχαρίστησης, του πληρώματος και των θεατών. Ο ορισμός του ράλλυ, αυτό που χρειαζόμαστε όλοι, στην κοινωνία που ζούμε. Χόμπι ή άθλημα, με θετικό πρόσημο από την ικανοποίηση όλων.

Historic Acropolis Rally 2024

Ακολουθεί την σύγχρονη εποχή, με συνέπεια από το 2022, οπότε συμπεριλαμβάνει «φιλικές» ειδικές διαδρομές για όλα τα αγωνιστικά συμπεριλαμβανομένων των μικρών και αδύναμων. Διαδρομές με φλατ και κατηφορικά κομμάτια, ενώ γίνεται προσπάθεια, οι δρόμοι να είναι σε καλή κατάσταση.

Να μην ξεχνάμε ότι είτε τα χαμηλού μπάτζετ αυτοκίνητα, όπως το δικό μας, είτε κάποια άλλα κοσμήματα όπως μία Lancia Stratos η Integrale, δεν θέλεις να κοπανιέται, αλλά να απολαμβάνεις πως χορεύουν στο χώμα.

Η οργάνωση, λειτουργεί προς αυτή τη κατεύθυνση και δεν επέλεξαν ε.δ. «σπαστήρια».

Επικοινωνία-Προβολή

Στο ΙΡΑ γίνεται σοβαρή προσπάθεια και ξεχωρίζει από τους Αγώνες του Πρωταθλήματος Ράλλυ, ανταποκρινόμενοι οι υπεύθυνοι και στην υποστήριξη ξένων συμμετοχών. Παρόλα αυτά, είναι τομέας που υστερούμε στη χώρα μας.

Η διαδρομή

Το διήμερο με εκκίνηση την Παρασκευή στην Ακρόπολη δεν είναι κακή επιλογή, αφού απολαμβάνεις την προβολή της εκκίνησης και συμμετέχεις σε έναν compact αγώνα, με χιλιόμετρα που δεν δικαιολογούν τον τριήμερο.

Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι δύσκολο να κάνεις 3ήμερο ή 4ήμερο αγώνα, το θέμα είναι να απευθύνεσαι σε μεγάλο ποσοστό αγωνιζομένων και όχι σε λίγους.

Απαιτείται ισορροπία, ότι ακριβώς προκύπτει στο σύγχρονο ΙΡΑ, με έξυπνη διαχείριση από την οργάνωση.

Αναγνωρίσεις

Από τη στιγμή που είναι ελεύθερος ο αριθμός των περασμάτων, θα έπρεπε να μην εξελίσσονται σε συγκεκριμένες ειδικές ανά ημέρα, αλλά να μπορούν να επιλέγουν οι οδηγοί που θα πάνε.

Το καρνέ με ελεύθερα τα περάσματα δεν χρησιμεύει, ο πιο χρήσιμος κανονισμός είναι να μην πηγαίνεις ανάποδα στην ειδική διαδρομή και ο αυτονόητος έλεγχος της ταχύτητας. Λόγω της πληθώρας των ειδικών διαδρομών, είναι σημαντικός ο ρόλο του συνοδηγού, ότι χαρακτηρίζει τα Ράλλυ.

Service

H ομάδα υποστήριξης στο δρόμο, εύκολα θα έχει παράλληλη πορεία με τους αγωνιζόμενους από τους κεντρικούς δρόμους. Ιδανικά κάποιοι θα θέλαμε ελευθερία για τον ανεφοδιασμό και όχι σε συγκεκριμένα πρατήρια, αλλά αυτό δεν είναι μεγάλης σημασίας.

Φίλε θεατή

Για τους θεατές, το Σάββατο που είναι πιο κοντά στην Αθήνα είναι καλή ευκαιρία να πάνε στη πρώτη ειδική διαδρομή, αλλιώς νομίζω πως όλες οι κοντινές ειδικές διαδρομές μέχρι να φτάσουμε Ιτέα, είναι βολικές τόσο σε απόσταση όσο και σε ευκολία πρόσβασης και είμαι σίγουρος ότι θα βρουν ασφαλές σημείο να απολαύσουν περάσματα. Η νύχτα; Μαγική.

Την Κυριακή για τους λάτρεις των ιστορικών αυτοκινήτων θέαμα προσφέρεται στις Καρούτες και προς τον τερματισμό του Παρνασσού, κοντά στο Δροσοχώρι, εκτός από την κλασική φουρκέτα.

Σε κάθε περίπτωση, επειδή είναι παλιά τα αγωνιστικά δεν σημαίνει ότι δεν είναι γρήγορα, άρα και επικίνδυνα, οπότε οι φίλοι που θα βρεθούν στο βουνό, τα σημεία που θα επιλέξουν να είναι σε ύψωμα, ή σε ασφαλή απόσταση.

SOS SOS SOS

Η προσοχή μας θα επικεντρωθεί όπως ακριβώς στο ΙΡΑ το 2022 και το 2023. Συμμετέχουμε με ένα αυτοκίνητο 50 ετών, που πρέπει να το προστατεύουμε από τις πέτρες, επιλέγοντας ένα σβέλτο ρυθμό, ώστε να μην το τραυματίσουμε. Είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν το ρόλο τους για το αποτέλεσμα, όπως η οικονομική και η τεχνική υποστήριξη, αντίστοιχα η ψυχολογία, όπως και λεπτομέρειες.

Σημαντικός ο χώρος που δίνουν οι 4Τροχοί για τον αγώνα-θεσμός για την προβολή μας και η επικοινωνία, είναι σημαντικό κομμάτι ενός σύνθετου πάζλ.

ΔΑ: Να ευχηθούμε καλό αγώνα σε όλους και είναι σημαντικό να ευχαριστηθούν οι θεατές, τα πληρώματα και οι εμπλεκόμενοι στην οργάνωση, στελέχη και κριτές, σε διεθνή συνάντηση κορυφής, με σημείο αναφοράς, τους Ελληνικούς αγώνες Αυτοκινήτου. _ 4Τ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!