Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC με την ΕΚΟ και άμεσα, την «επόμενη ημέρα», στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών από την ΟΜΑΕ, με τη Nissan Χαλκιάς…
Σημαντικό ότι τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι, ειδικά σε σκληρό αγώνα με Ιστορικά αυτοκίνητα σε χέρια ικανών με την ιστορία τους να συνδυάζεται με αυτή της μηχανής τους και κοινό παρανομαστή τον μηχανικό τους. Τον άνθρωπο που προετοιμάζει, που πρέπει να συνθέσει υλικά, ακολουθώντας έναν δύσκολο και απαιτητικό κανονισμό, ενώ ο ίδιος έχει και την ευθύνη για την υποστήριξη.
Συχνά στο δρόμο, ευτυχώς σε καθορισμένα σημεία με άτυπο In-Out και πρόκειται για τη σοφία του οργανωτή στη μέγιστη τιμή. Ασφαλής επιλογή, που προστατεύει το θεσμό, αλλά τεχνική υποστήριξη και σε συγκεκριμένες ώρες και χρόνο στο SP , όπου η ατμόσφαιρα σε προκαλεί, σε απόλυτη ισορροπία με το θέαμα στο βουνό. Εκεί όπου τα ακούσματα, σε συνδυασμό με της νύχτας τα καμώματα που δεν τα χάνεις, δημιουργούν ένα κοκτέιλ που συγκλονίζει τον παλιό, ενώ συναρπάζει τους νεότερους …
Το ξέρετε άλλωστε. Η πέτρα, η σκόνη, τα χαντάκια, το αλλού γλιστράει και αλλού κρατάει, απαιτεί ρυθμό, είναι το σημείο αναφοράς του χωμάτινου Ράλλυ, η πεμπτουσία του ελληνικού motorsport, πέρα από το Ράλλυ Ακρόπολις…
Ο δικός μας, HarryMan (σκέτο)
Έτσι αποκαλούν οι φίλοι, Έλληνες και πολλοί ξένοι, τον συναθλητή μας Χάρη Μανουσαρίδη, ένας ωραίος παλιός, τέρας εντιμότητας με αρχές παλιάς κοπής σε κάθε δραστηριότητα. Από τους λίγους ανάμεσα μας που έχει μόνο φίλους, ότι προκύπτει από τη συμπεριφορά του εκτός μπάκετ.
Σε πρώτο πρόσωπο
Με τον Χάρη, συναγωνίστηκα και τον σεβάστηκα σε ασφάλτινα ράλλυ στο τέλος της δεκαετίας του 1970, ενώ τον είδα και τρόμαξα στην Ανάβυσσο, στα πρώτα S, ξεκινώντας πίσω του στο Ράλλυ Ford. Eκείνος, με ένα ανορθόδοξο, λευκό Escort περίπου Group 2, και στενά 13/53, εμείς με ό,τι καλύτερο πριν τα ΚWS και τα 16/53 της Michelin. Τότε έτσι, χάρη στον κ. Γιάννη Παπαναγιώτου, έναν σημαντικό με διαχρονική αξία και μέχρι ο Ιαβέρης και ο Ρον να πάνε στην Ιταλία ως εθνικοί οδηγοί και μας ανοίξουν τα μάτια, απορρίπτοντας τα intermedium TB για τα σλικ (S). Τότε που η εθνική ομάδα ήταν συνδεδεμένη με αξίες και όχι όπως σήμερα, με σειρά προτεραιότητας, όπως ίσως στην εφορία…
O Χάρης, που συνέχισε και αυτός στο χωματόδρομο, υποστηρίζοντας το σεμνά και σοβαρά, ξεκίνησε ως συνοδηγός του Παύλου Βαλεντή το’ 76 στο ΡΑ.
Με την ευκαιρία, ο Παύλος, με Κουνάνη και Μακρυγιάννη, στο top 10 της καρδιάς του Σ.Χ., όντας τεράστιοι, πραγματικοί rally men, τεχνίτες με τσαγανό, σε χώρα που δεν ξεχωρίζουν οι σπουδαίοι…
Απο το ΙΡΑ-2022 στο 2024…
Πέρασε λίγος αγωνιστικός χρόνος από το ΙΡΑ το 2022 όπου συμμετείχε ο κ. Μανουσαρίδης και φέτος, όντας πάλι ο αγώνας μας διεθνής, θέλει να ολοκληρώσει και δεν το κρύβει. Άλλωστε δεν θα καθίσει τυχαία δίπλα του ο κάπτεν Γιάννης Τζόγιας, αριστούχος του ΙΕΚ ΧΜ, όπως και οι Καραστεφάνου, Ζωγράφος, τρία διαμάντια σε βαρύ δακτυλίδι.
Με την περίφημη Μόνικα όλα αυτά. Το μπλε εμβληματικό Escort 2000RS του ‘78 που πλαγιολισθαίνει στο χέρι του μαέστρο από το 2013. Συνδυασμός που εξασφάλισε τίτλο, το Κύπελλο στο χώμα το 2014, ενώ αργότερα, το 2016 ο Γιάννης έφυγε για το μεταπτυχιακό του στη θάλασσα, όπου πτυχιούχος σε διαφορετικό επίπεδο και ο Χάρης.
Ο Μανουσαρίδης, ο Μr. Revenger, η Mercedes της θάλασσας
Με ατού…
Όπως η συνεπής εμπιστοσύνη με διάρκεια, του χορηγού. Της Navarino Telecom,κορυφαία Greek Shiping publication company με έδρα στον Πειραιά και διεθνή δραστηριότητα.
Η διαφορά από την ποιότητα των Γιώργου και Ανδρέα Παπαγεωργίοιυ στα «πιτς» και όλο αυτό το «πακέτο» δείχνει το δρόμο για τη σοβαρή εμπλοκή σε ένα σπουδαίο γεγονός που ενώνει μια κοινότητα που χαρακτηρίζεται απο το συναίσθημα.
Καλό δρόμο._ Σ.Χ.