Ο Γιώργος Αγγελίδης, μέλος μιας εξαιρετικής γενιάς Ελλήνων οδηγών αγώνων, οδήγησε για τον θεατή με συνέπεια και άποψη, υποτιμώντας το αποτέλεσμα.
Ξεκίνησε με Toyota Starlet και Peugeot 205 GTi, αλλά η ιστορία του γράφτηκε με τη γνωστή Mercedes 190 Ε. Στην αρχή ως γκρουπ Ν, και αργότερα γκρουπ Α. Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αγωνιστικό αυτοκίνητο, κόσμημα στα ράλλυ του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Συμμετοχή με ατού τον αείμνηστο Τάσο Γουσέτη στο μπάκετ του συνοδηγού και πλεονέκτημα μια εξαιρετική ομάδα, με μέλη τους Λέφα, Ιωσηφίδη και Ραδιώτη. Έμπειροι, που «αξιοποίησαν» και τα καλούδια που τους προμήθευε ο Γερμανός εξελικτής Φρίκερ.
Συνδυασμός όπου έλαμψε το ταλέντο του οδηγού, αθλητή παντός καιρού, με άνεση και στα πολλά χιλιόμετρα. Σε απόλυτο κρεσέντο με το πείσμα του συνοδηγού. Ο Γουσέτης, τύπος με τσαγανό στα κόκκινα. Ζητούμενο η αξιοπιστία, χωρίς βαθμολογικούς συμψηφισμούς. Δίχως όρια γενναιόδωρη η «προσφορά» τους στον θεατή, που περίμενε να τους χειροκροτήσει.
Από το 1991 μέχρι το 2009, σχεδόν επί είκοσι χρόνια, τη Cyclon-Mercedes-190/16V περίμενες ώστε να αποθεώσεις το πλήρωμά της, αναζητώντας την επόμενη και τη μεθεπόμενη συνάντηση μαζί τους. Ο τρόπος τους, οι γωνίες της Mercedes με υψηλές ταχύτητες σε κάθε τύπου οδόστρωμα, αποτελούσαν σοβαρό λόγο ώστε, ειδικά στο Ράλλυ Ακρόπολις, να τροποποιείς ανάλογα το πρόγραμμά σου.
Προέκυψε λοιπόν η έντιμη σχέση του Αγγελίδη και του Γουσέτη με τον γνώστη στη χωμάτινη κερκίδα, με τρόπο που γοήτευε και κέρδιζε και τον λιγότερο ειδικό, που τον αποζημίωναν στη μέγιστη τιμή.
Η Cyclon αγωνιστική Mercedes 190 αποδείχθηκε απολαυστική όταν εξελίχθηκε, αλλά ήταν οι άνθρωποι που έκαναν τη διαφορά. Εξαιρετικοί διαχειριστές ενός συνόλου με ελεγχόμενο βάρος, κινητήρα και κιβώτιο σε αρμονική λειτουργία, αγωνιστικά φρένα και με την ανάρτηση που επιβάλλεται να έχεις όταν συναγωνίζεσαι σε επίπεδο κορυφής στον ελληνικό χωματόδρομο της εποχής. Σε αγώνες με μεγάλη διάρκεια, με ατελείωτες ειδικές που απαιτούσαν ρυθμό για να διακριθείς και με την ψυχική διάθεση και την τέχνη ώστε να οδηγείς θεαματικά από το πρώτο μέχρι το τελευταίο μέτρο της ε.δ. Στο service, μετά τον τερματισμό κάθε ε.δ., σε φιλόξενο χώρο με οικοδεσπότη τον Πέπο, τον παπαγάλο-μασκότ της ομάδας._ Σ. Χ.
Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος