Το Ford Fiesta κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος F2, πιστοποιώντας πως αποτελεί την ενδεδειγμένη επιλογή για πρωταθλητές.
H Ford έχει αποδείξει εδώ και δεκαετίες πως οι προκλήσεις όχι απλά δεν την φοβίζουν, αλλά της δίνουν κίνητρο για να πάει ακόμη πιο μακριά.
Πιστό στο πνεύμα που επιτάσσει η οδήγηση να μην είναι απλά μια «άγευστη» μετακίνηση ανάμεσα σε δύο σημεία, αλλά να χαρίζει χαμόγελα σε οδηγούς και επιβάτες, η Ford έχει φροντίσει ώστε ακόμη και οι πιο απλές εκδόσεις των μοντέλων του, να ξεχωρίζουν για τον οδηγοκεντρικό τους χαρακτήρα.
Οι αναρτήσεις και τα πλαίσια των αυτοκινήτων της μάρκας κλείνουν… το μάτι σε όποιον αγαπά την οδήγηση υψηλών απαιτήσεων, ενώ τα συστήματα διεύθυνσης διακρίνονται για την κατευθυντικότητά τους, προσδίδοντας εμπιστοσύνη στους πιο εγκρατείς οδηγούς και χαμόγελα σε εκείνους που επιθυμούν κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης.
Χαρακτηριστικός εκπρόσωπος αυτής της λογικής, η οποία έχει προσφέρει στην Ford πολλές διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι το γνωστό και αγαπημένο Fiesta 1.0L Ecoboost.
Με το τρίπτυχο οδηγοκεντρική συμπεριφορά-ποιότητα-αξιοπιστία να βρίσκεται σε περίοπτη θέση κατά την ανάπτυξη του σούπερ μίνι της Ford, το Fiesta συνιστά -όπως κάθε μοντέλο της Ford- την ιδανική πλατφόρμα ώστε, εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία της μάρκας, να μετατραπεί τόσο σε αυτοκίνητο επιδόσεων, όπως στην περίπτωση της έκδοσης ST, όσο και σε αγωνιστικό.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ένα αγωνιστικό Ford Fiesta, έδωσε τα διαπιστευτήριά του στο απαιτητικό περιβάλλον των χωμάτινων ράλλυ, όπου άνθρωποι και μηχανές δοκιμάζονται στα όρια.
Μετά από την κατάκτηση του περσινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος F2 με Ford Fiesta Rally5, το οποίο προετοιμάστηκε με πολύ μεράκι από την Car Center – Επίσημο Αντιπρόσωπο της Ford και είχε ως βάση ένα απλό, επιβατικό Fiesta έκδοσης ST-Line, φέτος οι Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Βασιλάκης υπερασπίστηκαν με επιτυχία τον τίτλο τους.
Για την περίσταση, ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.0 Ecoboost απέκτησε ισχύ 213 ίππων και ροπή 315 Nm αντίστοιχα.
Με δύο νίκες και ισάριθμους τερματισμούς στη δεύτερη θέση της F2 σε 5 αγώνες, το Ford Fiesta Rally4 με κίνηση στους εμπρός τροχούς, χάρισε στους Καρανικόλα-Βασιλάκη τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο, με κορυφαίο αποτέλεσμα την τρίτη θέση Γενικής στον τελευταίο αγώνα της σεζόν.
Είτε σε έκδοση δρόμου είτε με αγωνιστική περιβολή, το Ford Fiesta διατηρεί έναν ακαταμάχητο συνδυασμό ταχύτητας, αξιοπιστίας και οδικής συμπεριφοράς.
Κυρίως όμως, το Ford Fiesta διαθέτει την “ψυχή” που θα χαρίσει μοναδικά συναισθήματα σε κάθε οδηγό, από τις καθημερινές μετακινήσεις στο δρόμο, έως τις ανταγωνιστικές συνθήκες των αγώνων αυτοκινήτου.
Δελτίο Τύπου