X
Αγώνες

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 70 χρόνια – Συνάντηση με τους Έλληνες πρωταγωνιστές: Βασίλης & Γιάννης Βελάνης

Gentlemen, start your engines! Κύριοι με άποψη, χαρακτήρα και ταχύτητα οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης.

Με τον Βασίλη συνομιλείς όπως ακριβώς οδηγεί. Ουσιαστικά, με πλεονέκτημα το καλά δουλεμένο μυαλό του και τη διεθνή εμπειρία του σε διάφορες δραστηριότητες. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο, ότι αποτελεί την εξαίρεση του κανόνα και συμμετέχει σε αγώνες με τον ίδιο συνοδηγό. Τον Γιάννη που θέλεις, πρέπει να τον γνωρίσεις και εκτός μπάκετ για να αντιληφθείς το μέγεθός του και να αξιολογήσεις τη σχέση τους, που ξεπερνάει ένα ισόρροπα μοιρασμένο κόκπιτ υψηλού επιπέδου.

Καλημέρα, από τη ζεστή Αθήνα. Προετοιμάζεστε για το ΡΑ; Να υποθέσουμε Βασίλη, συμμετέχετε με τον εξάδελφο Γιάννη Βελάνη και με Skoda Fabia R5. > BB: Επιβεβαιώνω και όπως ξέρεις, κάποιες συνήθειες μου δεν προκύπτουν τυχαία.

Με την ευκαιρία, σε πόσα Ράλλυ Ακρόπολις έχετε συμμετάσχει; > Έχουμε κάνει μαζί πέντε φορές το Historic Acropolis Rally και από δύο τον αγώνα στο ERC και στο WRC.Με τον φετινό αγώνα, είμαστε πλήρωμα των δέκα Ράλλυ Ακρόπολις, συνολικά.

Ξέρουμε ότι δεν αφήνεις τίποτα στην τύχη. Η ομάδα σας; > Για τρίτη συνεχόμενη χρόνια συνεργαζόμαστε με την Topp Cars “Hungary Skoda Motorsport” rating 5 stars.

Μίλησε μας για το αυτοκίνητο; Οι διαφορές με το Fabia του 2022; > Μετά τον αγώνα θα σας δώσουμε πλήρη περιγραφή, σχολιάζοντας την εμπειρία μας. Μας το υποσχέθηκες!

Με την ευκαιρία, πόσο απαιτητικό είναι; Που το χαίρεσαι; Που σε παιδεύει; > Το χαίρομαι αρκετά, ειδικά στα κλειστά κομμάτια, η τοποθέτηση και η άμεση απόκριση, δίνει τη δυνατότητα να το τοποθετήσεις εκεί που κρίνεις ότι είναι σωστό. Με παιδεύει, αλλά αισιοδοξώ, όχι για πολύ, στα «πατημένα». Στην πραγματικότητα έχει να κάνει με μένα, εγώ καθυστερώ όπου η διαδρομή απαιτεί πέμπτη σχέση στο κιβώτιο και η μηχανή στον κόφτη.

Το γεγονός ότι συμμετέχετε σε αγώνες αραιά και που σας περιορίζει; > Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων εκτός Ελλάδας μας περιορίζει ώστε να έχουμε πλήρη εμπλοκή, οπότε και να λειτουργούν οι αυτοματισμοί μας από το πρώτο μέτρο. Ο ρυθμός, το σημαντικό στοιχείο σήμερα αν θέλεις να κάνεις πρωταθλητισμό. Πάντως, προσπαθούμε να είμαστε σοβαροί!

Πως προετοιμάζεστε; Η φυσική κατάσταση; Η αναγνώριση του δρόμου; > Δουλεύουμε τη φυσική μας κατάσταση αρκετούς μήνες πριν, ώστε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου μας, ένα καθαρόαιμο R5 και στις ανάγκες του αγώνα. Σημειώστε, ότι τον περασμένο μήνα ήμασταν οι πλοηγοί με το «0» στο Ράλλυ Φθιώτιδας, με δύο ειδικές διαδρομές του ΡΑ και δουλέψαμε πάνω σε αυτές. Είμαστε έτοιμοι, έχουμε χρόνο και διάθεση να προετοιμαστούμε και για τις επόμενες, με τον “Herbi” μας ετοιμοπόλεμο. (ΣΧ: το εξαιρετικό Σούμπι τους που δεν είναι ένα ακόμα μουλάρι).

Να γίνουμε πιο ουσιαστικοί. Οι χορηγοί; > Οι χορηγοί που μας στηρίζουν στο Ακρόπολις με την συμμετοχή μας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο WRC, είναι η SINGER και η Technohull. Φέτος, έχουμε μαζί μας, το My Zen by Groupama και για δεύτερη συνεχόμενη χρόνια την Toyotomi. Πάντα δίπλα μας η SERKOVA και οι 4Τροχοί!

Πως θα επικοινωνηθούν; Σε θεωρούμε ευαίσθητο σε αυτόν τον τομέα και μάλιστα, εφαρμόζοντας τρόπους που φέρνουν αποτέλεσμα  χωρίς να προκαλούν. > Οι ομάδα μας στο PR, που πράγματι δίνουμε μεγάλη σημασία, με σεβασμό στην επικοινωνία, συνεργάζεται  στενά με τους χορηγούς μας ώστε να έχουμε το σωστό αποτέλεσμα. Σε συνεργασία με όλα τα σύγχρονα media,αξιοποιώντας την αξία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, προβάλλοντας και τη συμμετοχή μας.

Ως παλιός των ελληνικών Ράλλυ, πιστεύεις ότι μπορεί να αξιοποιηθεί η αύρα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις-WRC και στους ελληνικούς αγώνες; > Σίγουρα, αυτή η αύρα που πλέον είναι γεγονός, μας δίνει την δυνατότητα να αξιοποιηθεί στο μέγιστο βαθμό η αναβάθμιση των Ελληνικών αγώνων. Και επιβάλλεται. Είναι μονόδρομος.

Ο τρόπος να γίνουμε ποιο ανταγωνιστικοί οι Έλληνες; > Η εξασφάλιση πόρων και εμπλοκής σε αγωνιστικό επίπεδο. Μέσα από τον μεταξύ μας συναγωνισμό, σε ένα ενδιαφέρον Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και με συμμετοχή σε αγώνες στο εξωτερικό, θα έρθουν εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Υποθετικά, είσαι για ένα μήνα πρόεδρος της ΕΠΑ. Τι θα ήταν το πρώτο σου μέλημα, με τη δυνατότητα να ολοκληρωθεί σε αυτό το σύντομο διάστημα; > Έμπειρα στελέχη, η ασφάλεια των αγώνων σε κάθε επίπεδο από αγωνιζόμενους, θεατές και οργανωτές, προσαρμόζοντας σχετικά, με σύνεση και με υπομονή και το νομικό πλαίσιο. Να προκύψει ο απαραίτητος σεβασμός για τον αγωνιζόμενο, αλλά και για την αρχή του σπορ. «Μετά, παραιτούμαι»…

Οι αγώνες με Ιστορικά αυτοκίνητα στην κατηγορία Sporting, ήταν η σπεσιαλιτέ σου. To ΙΡΑ θα σε ενδιέφερε; > Το Ιστορικό είναι και θα είναι πάντα μέσα στην καρδιά μου. Μας χάρισε μοναδικές στιγμές και αποκομίσαμε αξέχαστες εμπειρίες.

Δεν το κρύβουμε, θέλουμε να σας βλέπουμε να συμμετέχετε συχνά στους ελληνικούς αγώνες από το μπάκετ, αλλά και εκτός… Καλό δρόμο._ Σ.Χ.

Βασίλης & Γιάννης Βελάνης
Ηλικία:47 και 39 ετών
Σωματείο: Start Line – ΑΣΙΣΑ
Πρώτος αγώνας: Ολυμπιακό Ραλλυ 2007
Κορυφαία αγωνιστική στιγμή: Winner of Historic Acropolis Rally 2009
Κακιά στιγμή: ERC Seajets Acropolis rally 2016
Καθημερινό αυτοκίνητο: BMW i3 S

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!