Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου κατά τις συζητήσεις που είχε όλο το προηγούμενο διάστημα με την Διοίκηση της Ομοσπονδίας και την Επιτροπή Αγώνων, αλλά και μέσω της συμμετοχής των στελεχών του στα όργανα της Διοίκησης, κατάφερε να διευθετήσει τα παρακάτω θέματα
1) Παράβολα. Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κατά την τοποθέτησή του στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας, ζήτησε οι αυξήσεις της τάξεως του περίπου 20-25% τις οποίες είχε ανακοινώσει η Διοίκηση από τον Ιανουάριο, να μειωθούν κατά το ήμιση. Η πρόταση αυτή έγινε τελικά αποδεκτή με ενημέρωση από την πλευρά της Ομοσπονδίας στις 17 Φεβρουαρίου. Κατά συνέπεια η αύξηση που ισχύει για τα παράβολα και την έκδοση αγωνιστικής άδειας είναι στο μισό των ποσών που είχαν εξαρχής ανακοινωθεί από την Ομοσπονδία. Η Ομοσπονδία μας δήλωσε πως ο σκοπός της είναι το όφελος των αγωνιζομένων ποικιλοτρόπως και ιδίως στην κατεύθυνση της βελτίωσης όλων των Πρωταθλημάτων και των Κυπέλλων, κυρίως σε θέματα ασφάλειας αλλά και ποιότητας και προβολής.
2) Θερμαντικές κουβέρτες στις αναβάσεις. Η αρχική απόφαση για απαγόρευση των κουβερτών από το 2022, άλλαξε για το 2023, με την επισήμανση πως το συγκεκριμένο ζήτημα, θα συζητηθεί εκ νέου στο προσεχές διάστημα των επομένων μηνών, ώστε να υπάρξει πλήρης αποσαφήνιση για τω εν λόγω θέμα
Στο pre race area το οποίο προστέθηκε από φέτος στον Γενικό Κανονισμό των αναβάσεων, ο Σύνδεσμος έκανε ουσιαστικές τροποποιήσεις, τις οποίες η ΟΜΑΕ αποδέχτηκε. Αυτές αφορούν τη λειτουργία του χώρου, ο οποίος θα βρίσκεται “αφύλακτος” και όχι με κιγκλιδώματα στο τέλος των Pits και στην αρχή του Warm up, θα φιλοξενεί μέχρι περίπου 4-5 αγωνιστικά αυτοκίνητα, για τα οποία θα ισχύσει το δίλεπτο ή τρίλεπτο αποκλεισμού, με ξεκίνημα μέτρησης του χρόνου από αυτόν που επίσημα θα ανακοινώνεται από την οργάνωση του Αγώνα. Πέραν αυτού σε περίπτωση που ο συμμετέχων οδηγός δεν θα εμφανίζεται εμπρόθεσμα στην αφετηρία θα επιβάλλονται ποινές όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Σε περίπτωση αναμονής μεγαλύτερης των 3-4 λεπτών τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στο pre race area, με απόφαση Αλυτάρχη θα επιστρέφουν στα σέρβις τους.
3) Σύσταση Επιτροπής Ιστορικών Αυτοκινήτων. Η συγκεκριμένη Επιτροπή θα αποτελείται από τους εκπροσώπους των Ιστορικών αυτοκινήτων που μετέχουν ήδη σε άλλες Επιτροπές όπως Αναβάσεων, Ράλι κ.α.. Ως προσθήκη στα άτομα που θα απαρτίζουν τη συγκεκριμένη Επιτροπή, αποφασίστηκε να συμμετέχει και επιπλέον πρόσωπο έμπειρο στον συγκεκριμένο τομέα το οποίο θα χαρεί της εκτίμησης του Χώρου.
4) Κανονισμοί Ομάδας Ε. Στο συγκεκριμένο θέμα που αποδείχτηκε πολύπλοκο, η ΟΜΑΕ αποδέχτηκε πρόταση του Συνδέσμου, να προχωρήσει σε παρατάσεις στις αλλαγές που κινούνται προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού του στόλου των Ελληνικών Αγώνων. Ως εκ τούτου η Ομάδα Ε παραμένει ως έχει μέχρι και το 2023. Από 01/01/2024 δημιουργείται η F2/E για τα δικίνητα αυτοκίνητα μέχρι 2000cc της Ομάδας Ε, έως τότε προσμετρούν στην F2 όπως ισχύει.
Πέραν αυτού η Ομοσπονδία συμφώνησε σε εξαιρέσεις σχετικά με αυτοκίνητα που έχουν ήδη προετοιμαστεί για την Ομάδα Ε καθώς επίσης και παρατάσεις προκειμένου αυτά να δηλωθούν και να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Τέλος σε ό,τι έχει να κάνει με την πορεία της συνεργασίας με την Ο.Μ.Α.Ε. και την ΕΠ.Α., προς όφελος των Ελληνικών Αγώνων, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αποδέχτηκε σαφώς και κατηγορηματικώς το γεγονός πως οι προτάσεις του Συνδέσμου θα συζητούνται πάντοτε μέσω εποικοδομητικού, ανοιχτού και δίκαιου διαλόγου, όπως ήταν ανέκαθεν η φιλοσοφία του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Ο.Α.Α.. Ο Σύνδεσμος πάντα θεωρούσε υποχρέωση και έχει ως στόχο, τα θέματα που αφορούν τους Ελληνικούς Αγώνες να συζητούνται και να επιλύονται με σεβασμό στο Σπορ που αγαπάμε όλοι μας, ακούγοντας όλες τις απόψεις που εκφράζονται πολιτισμένα και συγκροτημένα προς όφελος της μέγιστης πλειοψηφίας των Αγωνιζόμενων και αναγνωρίζοντας πως αυτό που μπορεί να αναπτύξει τον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό είναι η αγάπη μας για αυτόν και η από κοινού προσπάθεια όλων προς την σωστή κατεύθυνση.
Από το Γραφείο Τύπου