Το προσεχές Σαββατοκύριακο ο ΣΙΣΑ διοργανώνει τον 29ο Γύρο Αττικής, μια όμορφη εκδήλωση για το κλασικό-ιστορικό αυτοκίνητο, ενώ θα έχουμε και τον αγώνα για το Κύπελλο Ελλάδας Karting 2022.
29ος Γύρος Αττικής
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου διοργανώνει τον 29ο Γύρο Αττικής, στον οποίο θα λάβουν μέρος 84 πληρώματα. Τα καλοδιατηρημένα ιστορικά-κλασικά οχήματα, θα εκκινήσουν από την Ραφήνα στις 14:00 και θα τερματίσουν και πάλι στις 18:00 το απόγευμα στην Ραφήνα.
Στην συγκεκριμένη εκδήλωση ο ΣΙΣΑ για ακόμα μία φορά πρωτοπορεί και επι πλέον των κατηγοριών “Regularity” & “Touring Trophy” πρωτοεισάγει την υποκατηγορία “Touring Classique”, με ελάχιστες χρονομετρήσεις και κύριο γνώμονα τη χαρά της συμμετοχής.
Βάσει του αναρτημένου Συμπληρωματικού Κανονισμού, δικαίωμα συμμετοχής έχουν μοντέλα αυτοκινήτων τα οποία κατασκευάζονταν έως 31/12/1980. Γίνεται διευκρίνηση, ότι δικαίωμα συμμετοχής έχουν και αυτοκίνητα κατασκευής μετά την 1/1/1981, εφόσον το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευαζόταν χωρίς περαιτέρω αλλαγές πριν τις 31/12/1980. Π.χ. ένα αυτοκίνητο κατασκευής του 1983 του οποίου το μοντέλο βρισκόταν σε παραγωγή πριν τις 31/12/1980, είναι απολύτως αποδεκτό.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ & ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ:
Στην κατηγορία Regularity έχουν προγραμματισθεί 7 ειδικές διαδρομές με περίπου 30 χρονομετρήσεις.
Στην κατηγορία Touring Trophy έχουν προγραμματισθεί 5 ειδικές διαδρομές με 12 χρονομετρήσεις.
Στην κατηγορία Touring Classique έχουν προγραμματισθεί 2 ειδικές διαδρομές με 5 χρονομετρήσεις.
Οι κατηγορίες Touring Trophy & Touring Classique θα ακολουθήσουν εναλλακτική διαδρομή μετά την 4η ειδική «Λιμνίωνα» προς τον ΣΕΧ «Άγ. Απόστολοι» και μετά την 6η ειδική «Παραλία Βαρνάβα» προς τον τερματισμό στη Ραφήνα.
Η χρονομέτρηση θα γίνει ασύρματα με το δορυφορικό σύστημα της Anube Sport με άμεση & live έκδοση αποτελεσμάτων.
Κύπελλο Ελλάδας Karting 2022
Στο ραντεβού της Κυριακής 27 Φεβρουαρίου, στη μάχη για τον πρώτο τίτλο της σεζόν, θα δώσουν το «παρών» 17 ταλαντούχοι οδηγοί που θα μονομαχήσουν στο “KARTODROMO” Αφιδνών στο πλαίσιο δύο κατηγοριών: της Mini και της Junior για το Κύπελλο Ελλάδας Karting 2022.
Στη Mini έχουμε 13 αξιόμαχες συμμετοχές, οι 5 εκ των οποίων υπάγονται στην Κλάση Mini B. Οι συμμετέχοντες θα έχουν για πρώτη φορά στη διάθεση τους κινητήρες της τελευταίας homologation της FIA Karting, μια εξέλιξη που φέρνει το Ελληνικό karting στο ίδιο επίπεδο με τις πιο προηγμένα εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα του χώρου. Παράλληλα, μετά το σχετικό διαγωνισμό που προκήρυξε η ΟΜΑΕ, οι οδηγοί θα χρησιμοποιήσουν ελαστικά Vega – επίσης προδιαγραφών FIA Karting.
Στην κατηγορία Junior συναντάμε 4 διεκδικητές της νίκης. Εδώ, σύμφωνα με τους ανανεωμένους κανονισμούς karting της ΟΜΑΕ για το 2022 και σε αντίθεση με όσα συνέβαιναν στο παρελθόν, όλοι οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεση τους τον ίδιο κινητήρα. Τόσο στον αγώνα του Κυπέλλου όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, σε αυτή την κατηγορία θα χρησιμοποιηθούν σε αποκλειστική βάση κινητήρες Rotax Max Evo. Αντίστοιχα, νέα είναι και τα ελαστικά της LeCont, που ανέλαβε την κατηγορία μετά το σχετικό διαγωνισμό της ΟΜΑΕ.Στο πλαίσιο των αγωνιστικών κανονισμών, αξίζει να σημειωθεί πως το Κύπελλο Ελλάδας θα πραγματοποιηθεί με την πιο παραδοσιακή δομή, με ημιτελικούς και τελικούς ανά κατηγορία, όχι με τη δομή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος που περιλαμβάνει δύο σκέλη και τελικό.