Διαδρομή 50 ετών και επιλέγουμε την πρώτη ομάδα, με 11 Έλληνες, εξαιρετικούς οδηγούς Ράλλυ, που έλαμψαν στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Οι περισσότεροι και σ’ αυτές του Ράλλυ Ακρόπολις, που μας λείπει.
Η σειρά είναι συνδεδεμένη με τη χρονική περίοδο που “έδρασαν”: Γιώργος Ραπτόπουλος, Σιρόκο, Γιώργος Μοσχούς, Γάκης Καλεμτζάκης, Ιαβέρης, Τζίγγερ, Λεωνίδας Κύρκος, Αρμόδιος Βωβός, Γιάννης Παπαδημητρίου, Πάνος Χατζητσοπάνης, Λάμπρος Αθανασούλας. Μείνετε συντονισμένοι…
Γιώργος Ραπτόπουλος (RIP)
Ο κ. Γιώργος. Για όλους τους παλιούς, ο καλύτερος. Για όλους όμως. Για τους ώριμους, ο δάσκαλος του Τζίγγερ, ο ασυμβίβαστος σε σχέση με τους διοικούντες, ο ιδρυτής του ΣΒΟΑΑ, που δε δίσταζε να ρισκάρει οδηγώντας την κλούβα Transporter εκτός ορίων. Σε σχέση με το ελληνικό motorsport, στο πρόσωπό του εκφράζεται και το “τι 50, τι 60, τι 70;”, χάρη στο… τέρμα γκάζι με τα DKW, τα Audi και την 911, μέχρι και το Golf. Mόνο στα χέρια του βγήκαν στο δρόμο οι συλλεκτικές Mercedes της Βιαμάξ του κ. Κώστα Φωστηρόπουλου. Η τέχνη του οδήγησης και η προσωπικότητά του ξεπέρασαν τα ελληνικά σύνορα. Από τους ελάχιστους κοινής αποδοχής. Ο μοναδικός τότε, τη δεκαετία του 1960, που ανταγωνιζόταν ξένους και εκτός έδρας, οδηγώντας όπως κανείς στον κόσμο το δίχρονο DKW με το ιδιαίτερο σύστημα μετάδοσης. Λάτρευε τη Β. Ελλάδα, αλλά στην Αθήνα έλαμψε και ως τεχνικός, ως μετρ για την 911 και όχι μόνο. Τον έντιμο τρόπο του, με τη γλώσσα της αλήθειας που αποτελούσε σημείο αναφοράς, όπως και την τέχνη του, τα άφησε κληρονομιά στον γιο του, Κώστα, που συνεχίζει αποτελεσματικά και με την ίδια σεμνή συμπεριφορά, στο αρχηγείο τους, στην κάτω Κηφισιά.