X
Αγώνες

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ – Από το μπάκετ: Σπύρος Καραστεφάνου

Ολυμπιακό Ράλλυ, με πενήντα συμμετοχές. Όλοι πρωταθλητές, όπως ταιριάζει στους ελληνικούς αγώνες, όπου η υποστήριξη είναι όραμα απατηλό, πλην εξαιρέσεων…

Απόδοση : Σ.Χ.
Φωτογραφίες: PIT, FB-Spyros Karastefanou

Χωρίς εσάς, τι; Ο ερασιτέχνης, ο εραστής των αγώνων αυτοκινήτου με υποστήριξη το πάθος του, κάνει τη διαφορά σε ένα χώρο, δυναμόμετρο και των οικονομικών δυνάμεων του καθενός. Ειδικά σήμερα που κυρίαρχος χορηγός είναι ο «Παντελονίδιος».

Τα πλήκτρα, στον 48χρονο Σπύρο Καραστεφάνου, που τον γνωρίσαμε με τον Χάρρυ Μανουσαρίδη και τον ζούμε σχεδόν καθημερινά. Είτε ηλεκτρονικά μέσω του εξαιρετικού γκρουπ HRC με μέλη του gentlemen του χώρου, είτε και live. Σε μεταπτυχιακό με professors, Άγγελο Ζήβα, Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη, Γρηγόρη Πιερουτσάκο και Σωτήρη Σκαλτσά.

Στους αγώνες, η πιο πρόσφατη συμμετοχή του με τον gentleman Αλέξανδρο Μουρίκη, στο επετειακό Ολυμπιακό Ράλλυ, με την Clio “Ragnoti” της Power Boost Gas Station, του αξιόπιστου Θανάση Κρασούλη και της οικογένειας του με εξαιρετικούς συνεργάτες: dream team.

Aπό τον Σπύρο Καραστεφάνου, σε πρώτο πρόσωπο:

Κάπως έτσι ξεκινάμε, με SMS:
Μουρίκης: Θέλεις να τρέξουμε στον Πύργο; Στο Ολυμπιακό Ραλλυ;
Σπύρος: Με τι;
Μουρίκης: Με το Clio του Κρασούλη.
Σ.Κ.: Δεν έχω ξανατρέξει Πύργo.
Α.Μ.: Μη νομίζεις και εγώ έχω πολύ καιρό…
Σ.Κ.: Δώσε μου 3 δευτερόλεπτα να το σκεφτώ… ΟΚ, φύγαμε.

Κυριακή 12 Μαΐου

Στο δάσος της Φολόης, για αναγνωρίσεις…

Τραπεζάκι, κριτής, καρνέ για την καταγραφή διελεύσεων και GPS! Αλήθεια, πόσο μισητός είναι αυτός ο «ρουφιάνος», το περίφημο tracker, αλλά ο δρόμος είναι ανοιχτός και πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην ασφάλεια. Γεγονός ότι τα 70 χλμ./ώρα ως επιτρεπτό όριο (!) προκύπτουν εύκολα.

Ξεκινάμε γράψιμο λοιπόν στο μαγικό σκηνικό της Φολόης με τα λάστιχα δρόμου να σε ταξιδεύουν με μηδενική πρόσφυση όπου είχε λάσπη.

Συνολικά περάσματα τέσσερα, αντί έξι σε κάθε ε.δ.

Φτάνουν άραγε τα τέσσερα; Νομίζω πως αρκούν. Αντίστοιχα, είτε με τέσσερα, είτε με έξι, περισσεύουν χρήματα για καύσιμα, ώστε να κάνεις παραπάνω περάσματα στις αναγνωρίσεις, εσύ που έχεις στερηθεί για να συμμετάσχεις;

Κακά τα ψέματα, ακριβό πολύ το σπορ, οι χορηγίες ανύπαρκτες και ουσιαστικά όλοι ερασιτέχνες που παλεύουν ώστε να καταφέρουν να τρέξουν στον όποιο αγώνα.

Το Σάββατο18 Μαΐου

Πανηγυρική η εκκίνηση στην κεντρική πλατεία του Πύργου.

Ράμπα, χορευτικά, βεγγαλικά φωτογράφηση και παρουσίαση των πληρωμάτων με τον κόσμο να χειροκροτεί όλα τα πληρώματα.

Απίστευτη ατμόσφαιρα. Συγχαρητήρια στο ΑΟΛΑΠ, στο Σωματείο-οργανωτής που υποστηρίζει με συνέπεια τη διαδικασία, με πολύ κόσμο στην πλατεία και τους γύρω δρόμους. Εισπράττεις αγάπη από τους ντόπιους, που έχουν το motorsport στο DNA τους!

Κυριακή πρωί, SS1: Φολόη!

5,4,3,2,1 GO και συνειδητοποιείς ότι όσα είναι τα δέντρα τόσοι και οι θεατές που χειροκροτούν τα περάσματα. Ωραίο συναίσθημα. Τέρμα γκάζι ο Άλεξ αλλά γρήγορα διαπιστώνουμε ότι το προσθιοκίνητο θα δυσκολευτεί πολύ να κινηθεί ανάμεσα στα λούκια που έχουν αφήσει οι προηγούμενοι.

Απώλειες, όταν έχουν περάσει πριν από σένα είκοσι τετρακίνητα και παλεύεις να τερματίσεις.

SS2: Γραίκα

Με καλή διάθεση και έχοντας δέσει σαν πλήρωμα αφού δεν είχαμε ξανατρέξει μαζί πριν, ορμάμε δίχως άγχος για κάτι καλύτερο. Σκληρή διαδρομή, «σπαστήρι» κατά γενική ομολογία. Μία πέτρα που έχει βγει στην επιφάνεια από τα σκαψίματα των προηγούμενων, μας καταστρέφει τον εμπρός αριστερό τροχό επηρεάζοντας και το σύστημα διεύθυνσης, στερώντας και τις ελπίδες για την καλή επίδοση.

Μεγάλη η απόσταση που κινηθήκαμε έτσι μέχρι το τέλος και ο χρόνος που χάθηκε πολύτιμος.

Με πληγωμένο αυτοκίνητο αλλά υψηλό ηθικό πέρασε και η Αλφειούσα. Μαλακό πολύ το χώμα, τύπου πούδρα παντού και δυστυχώς πολλές εγκαταλείψεις. Σταθμευμένα στην άκρη του δρόμου και αυτοκίνητα με πρωτοκλασάτα πληρώματα.

Φτάνοντας στο service ο Θανάσης (Κρασούλης) ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει. Oμάδα, καλά κουρδισμένο ρολόι, με εμπειρία πολλών χρόνων. Οι Powerboost, Θανάσης, Βίκυ, Εβελίνα και Νίκος, επισκευάζουν το αυτοκίνητο και απλά παρακολουθείς με εμπιστοσύνη, εισπράττοντας την ασφάλεια που απαιτείται στο Motorsport.

Στο ίδιο μοτίβο και το δεύτερο loop με το Clio να περνάει δύσκολα το κακό αφού οι διαδρομές είχαν γίνει χειρότερες στα δεύτερα περάσματα.

Τα καταφέραμε…

Ολοκληρώσαμε και φτάσαμε στη ράμπα του τερματισμού, με το χαμόγελο της ικανοποίησης. Στην περίπτωση μας, άθλος η καρό σημαία. Τα είχε όλα αυτός ο αγώνας.

Εν κατακλείδι, ερώτηση: Μπορεί να διασκεδάσει ο ερασιτέχνης σήμερα; Ναι, μπορεί!

Η εξασφάλιση αυτοκινήτου-ομάδας με ενοικίαση είναι μία καλή λύση αν θες να αισθανθείς όπως ο Ogier για μια μέρα. Ειδικότερα, με ομάδα όπως η Powerboost, το πιο πιθανό είναι να φύγεις με χαμόγελο.

Γεγονός ότι υπάρχουν ομάδες για όλα τα βαλάντια και με ανάλογα αυτοκίνητα.

Αλεξ (Μουρίκης), ευχαριστώ για το «ταξίδι». Είσαι πολύ ωραίος τύπος.

Δευτέρα 20 Μαΐου, νωρίς το πρωί! SMS

Μουρίκης: Φθινοπωρινό με την ίδια ομάδα;
Σπύρος: Δώσε μου 3 δευτερόλπετα να το σκεφτώ…_Σ.Κ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!