Μπορεί στo Dirt Games πρωταγωνιστές να είναι οι χωμάτινες φόρμουλες, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο τρεις σύγχρονες γαλλικές κατασκευές με τέσσερις οδηγούς, θα συγκεντρώσουν και αυτές με τη σειρά τους το ενδιαφέρον του κοινού στον 5ο γύρο του θεσμού που θα διεξαχθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Dirt Games δεν είναι μόνο οι χωμάτινες φόρμουλες! Μπορεί σε κάθε γύρο του θεσμού μέχρι και σήμερα, οι κατασκευές αυτού του είδους να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά σχεδόν σε κάθε αναμέτρηση μία σειρά από αγωνιστικά αυτοκίνητα υποστηρίζουν ιδανικά τον εκάστοτε αγώνα. Έτσι και στον τελευταίο γύρο του θεσμού για το 2018, ο οποίος θα διεξαχθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, μόνο λίγες δεν είναι οι συμμετοχές με αυτοκίνητα που διακρίνονται για την ποιότητα τους. Ανάμεσα τους, ξεχωρίζουν τρία σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα, προδιαγραφών “R”, τα οποία έχουν κοινό παρανομαστή τη γαλλική τους προέλευση. Ο λόγος για τα Citroen DS3 R3T, Renault Clio R3 και Peugeot 208 R2, τα οποία πρωταγωνιστούν στους ελληνικούς αγώνες και θα δούμε στα Μέγαρα δια χειρός τεσσάρων οδηγών! Και σίγουρα, η παρουσία του καθένα ξεχωριστά για διαφορετικούς λόγους αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη για όσους θα βρεθούν το Σαββατοκύριακο στον αγώνα.
Το πρώτο από αυτά, είναι το δίλιτρο ατμοσφαιρικό Clio προδιαγραφών R3, με το οποίο οι “El-Nak Jr.” και Ανδρέας Βίγκος, κατέκτησαν το Παν.Π.Ράλλυ στην κατηγορία F2 τη χρονιά που πέρασε. Η ευχάριστη έκπληξη είναι πως στο εσωτερικό του δεν θα βρεθεί ο συνήθης ύποπτος “El-Nak Jr.”, αλλά ο Χρήστος Πλατής! Ο 65χρονος οδηγός, εδώ και μία πενταετία βρίσκεται μακριά από τους αγώνες, αλλά στα Μέγαρα θα κάνει και πάλι την εμφάνιση του και μάλιστα στο εσωτερικό μίας σύγχρονης κατασκευής. Ο Πλατής, που παραδοσιακά διακρινόταν για την ταχύτητα του στο χώμα, τελευταία φορά συμμετείχε το 2013 στους αγώνες, όταν και ακολούθησε το Πρωτάθλημα Ιστορικών με το Toyota Starlet. Σήμερα, ο “El-Nak Jr.”, που στο δεξί του μπάκετ του Χρήστου έκανε τα πρώτα του βήματα στο χώρο των αγώνων, του προσφέρει τη δυνατότητα να απολαύσει μία σύγχρονη καθαρόαιμη αγωνιστική κατασκευή.
Κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Χρυσόστομου Καρέλλη, που μετά από αρκετό διάστημα θα βρεθεί και πάλι στο εσωτερικό του Citroen DS3 R3T. Ο ταλαντούχος Λαμιώτης οδηγός, μετά το ασφάλτινο Φθιώτιδος και το Ράλλυ Ακρόπολις, ετοιμάζεται για την 3η του εμφάνιση με το αυτοκίνητο, αυτή τη φορά σε μικτές συνθήκες. Ο Καρέλλης αρχικά έγινε γνωστός στο χώρο των αγώνων με το Ford Escort RS της κατηγορίας των Ιστορικών.
Το οδηγικό του ταλέντο τον έκανε να ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή, ακόμα και όταν σποραδικά οδήγησε ισχυρότερες κατασκευές όπως Mitsubishi Lancer. Την περσινή χρονιά, επέλεξε να αγωνιστεί με Peugeot 208 R2, αλλά φέτος προτίμησε το κάτι παραπάνω. Και συγκεκριμένα το επίσης καθαρόαιμο, αλλά ισχυρότερο Citroen DS3 R3, και μάλιστα προδιαγραφών Max.
Στην περίπτωση του Peugeot μπορεί η ισχύς να είναι υποδεέστερη, αλλά ο χαρακτήρας είναι αντίστοιχος. Το κατά πολλούς κορυφαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας R2, διαθέτει ό,τι χρειάζεται σήμερα για να χαρακτηριστεί ως σύγχρονη καθαρόαιμη κατασκευή. Κάτι που γνωρίζουν οι “Στρατισίνο” και Σάββας Λευκαδίτης που θα το μοιραστούν στον αγώνα των Μεγάρων. O δικός μας “Σ.Χ.” επιστρέφει μετά από δύο χρόνια στο μπάκετ αγωνιστικού αυτοκινήτου, αφού η τελευταία φορά που τον είχαμε δει και πάλι με αγωνιστική φόρμα ήταν το 2016, και μάλιστα πάλι στο Dirt Games. Τότε με Mitsubishi Lancer EVO IX, σήμερα με Peugeot 208 R2, αλλά κοινό παρανομαστή την ταχύτητα. Στοιχείο που τον διέκρινε σε όλη του την καριέρα, αλλά μέχρι και σήμερα.
Κάτι που χαρακτηρίζει και τον Σάββα Λευκαδίτη, με τον οποίο θα μοιραστούν το γαλλικό “όπλο”. Ο απόφοιτος της σχολής του “Γίνε Πρωταθλητής”, θα βρεθεί δίπλα στον “δάσκαλο” του και θα οδηγήσει για πρώτη φορά μία κατασκευή του είδους. Ο Λευκαδίτης, έχει λάβει μέρος και με Lancer EVO στο παρελθόν, αλλά τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί στους ελληνικούς αγώνες με το εξαιρετικά προσεγμένο Peugeot 206 που προετοιμάζει ο ίδιος και η ομάδα του.
Είναι εύκολα αντιληπτό, λοιπόν, ότι οι λόγοι για να βρεθεί κανείς αυτό το Σαββατοκύριακο στα Μέγαρα είναι αρκετοί. Από τη μία πλευρά είναι οι μάχες στα φορμουλάκια, όπου και έχουμε αριθμό ρεκόρ συμμετοχών, από τις οποίες μάλιστα θα κριθούν οι νικητές των φετινών τίτλων. Αλλά και από την άλλη, σύγχρονες κατασκευές με εξαιρετικούς οδηγούς όπως οι προαναφερθέντες, αλλά και αρκετοί ακόμα, όπως οι Λάμπρος Κύρκος και Κώστας Κόρακας. Ραντεβού στα Μέγαρα!_Π.Τ.