Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις άστατες καιρικές συνθήκες, σήμερα ήταν η σειρά της Audi να επικρατήσει δια χειρός Jamie Green.
Οι καιρικές συνθήκες έκριναν μεγάλο μέρος του σημερινού δεύτερου γύρου που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Hockenheim. Εχθές στην αυλαία του θεσμού, ο Lucas Auer ήταν αυτός που χάρισε τη νίκη στη Mercedes, αλλά σήμερα στις μικτές συνθήκες που αντιμετώπισαν οι οδηγοί, ο Jamie Green ήταν ο ταχύτερος όλων καταφέρνοντας να επικρατήσει για λογαριασμό της Audi, καταφέρνοντας μάλιστα να ξεπεράσει και την ποινή πέντε δευτερολέπτων που χρεώθηκε νωρίτερα. Ο Βρετανός ξεκίνησε στην πρώτη σειρά της εκκίνησης δίπλα στην BMW του Timo Glock, ενώ λίγο αργότερα οι διαφορές εξανεμίστηκαν με την είσοδο του safety car. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που διέπουν το DTM από το 2017, κατά την έξοδο του safety car τα αυτοκίνητα πρέπει να ξεκινούν σε δίπλα-δίπλα σε σχηματισμό. Σε εκείνο το σημείο ο Green τιμωρήθηκε με ποινή πέντε δευτερολέπτων, αφού θεωρήθηκε ότι πραγματοποίησε πρόωρη εκκίνηση. Παρόλα αυτά, οι επιδόσεις του ήταν τέτοιες, που του επέτρεψαν να δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά, τέτοια ώστε όταν μπήκε στα πιτ επέστρεψε στην πίστα πρώτος. Ο οδηγός της Audi διατήρησε τη διαφορά του παρά τη βροχή που έπεσε στα τελευταία 30 περίπου λεπτά, τερματίζοντας μπροστά από την Mercedes του Gary Paffet.
Με αυτόν τον τρόπο, οι Βρετανοί κατάφεραν να σημειώσουν ένα επιβλητικό 1-2 στον δεύτερο γύρο του θεσμού. Ο Paffet βρισκόταν ανάμεσα σε μία σειρά από οδηγούς που ήθελαν και περίμεναν την βροχή. Όταν αυτό συνέβη μπήκε στα pit και με τα κατάλληλα ελαστικά κατάφερε να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση για λογαριασμό της Mercedes. Για να γίνει αυτό, χρειάστηκε να πραγματοποιήσει ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα επί του περσινού Πρωταθλητή Marco Wittmann με την BMW M4. Οι δυο τους κράτησαν πίσω τους τον νικητή του χθεσινού αγώνα Lucas Auer, ο οποίος με τη δική του Mercedes τερμάτισε 4ος μπροστά από τους Nico Muller και Paul di Resta που συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα.
Ο Mike Rockenfeller, όπως και αρκετοί άλλοι, προδόθηκε από την επιλογή του να μπει νωρίς στα pit για αλλαγή ελαστικών, όταν ακόμα δεν έβρεχε, με αποτέλεσμα να μπει και δεύτερη φορά χάνοντας κάθε ελπίδα για διάκριση, αλλά τερματίζοντας 7ος. Πιο ψηλά από οποιονδήποτε άλλο οδηγό που έκανε αντίστοιχη επιλογή. Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το διήμερο στο Hockenheim, αποδεικνύοντας ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν αποτέλεσμα και αντίκτυπο στο επίπεδο του ανταγωνισμού και του συναγωνισμού, επιφυλάσσοντας δύο άκρως ενδιαφέροντες αγώνες._Π.Τ.