Η Audi ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια και του δεύτερου γύρου του DTM στο Hockenheim, με τον Mattias Ekstrom να σημειώνει την πρώτη του φετινή νίκη σε έναν αγώνα που διεξήχθη κάτω από έντονη βροχόπτωση.
Και ο δεύτερος γύρος του εναρκτήριου αγώνα της χρονιάς για το DTM είχε τον ίδιο πρωταγωνιστή. Ο λόγος για τα αυτοκίνητα της Audi που και σήμερα έδειξαν το δρόμο στον ανταγωνισμό κάνοντας με τον Mattias Ekstrom το «δύο στα δύο». Από εχθές τα RS5 έδειχαν ότι είναι ταχύτερα στην πίστα του Hockenheim και αυτή τους την ανωτερότητα την επέδειξαν τόσο σε στεγνές όσο και βρεγμένες συνθήκες. Μία πρώτη ιδέα πήραμε από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, όταν οι Mike Rockenfeller και Mattias Ekstrom κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις, σε μία διαδικασία που είχε τεράστιο ενδιαφέρον. Βλέπετε, αρχικά η πίστα ήταν βρεγμένη χωρίς να βρέχει, με αποτέλεσμα όσο πέρναγαν τα αγωνιστικά τόσο να καθαρίζει ο δρόμος και να κατεβαίνουν οι χρόνοι. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η τελική σειρά εκκίνησης να διαμορφωθεί στο τέλος της 20λεπτης διαδικασίας.
Στον αγώνα, και ενώ όλα έδειχναν ότι ίσως και να αποφεύγαμε τη βροχή, αμέσως μετά την εκκίνηση και κοντά στον 3ο γύρο, οι ουρανοί άνοιξαν και αμέσως όλα τα αυτοκίνητα μπήκαν στα πιτ για να αλλάξουν ελαστικά. Σε αυτού του είδους τις συνθήκες ο Mattias Ekstrom αποδείχθηκε ταχύτερος όλων και τέθηκε επικεφαλής περνώντας τους Rockenfeller και Witmann. Ο πρώτος έχασε αρκετές θέσεις στην εκκίνηση, αλλά και στη συνέχεια τερματίζοντας εν τέλει 6ος. Ο Ekstrom από την στιγμή που τέθηκε επικεφαλής δεν έχασε ποτέ την πρώτη θέση και παρέμεινε εκεί ως το τέλος επικρατώντας δίκαια. Ούτε ο Edoardo Mortara με ακόμα ένα RS5 δεν κατάφερε να τον απειλήσει, παραμένοντας δεύτερος, και συμπληρώνοντας ένα ιδανικό 1-2 για την Audi.
Ο Ιταλός οδηγός της Audi, όμως, είχε να αντιμετωπίσει ακόμα έναν πονοκέφαλο που δεν ήταν άλλος από τον Βρετανό Gary Paffet. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes ήταν αναμφίβολα ο άνθρωπος του αγώνα, αφού κατάφερε να τερματίσει τρίτος και ενώ εκκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση! Τόσο ο ίδιος, όσο και ο Andrien Tambay δεν έφεραν στην πίσω αεροτομή ένα εξάρτημα που εξασφαλίζει ότι δεν θα χρησιμοποιήσουν το DRS, με αποτέλεσμα να αποκλειστούν. Ο Paffet εξαπέλυσε μία απίστευτη επίθεση από την στιγμή που άρχισε να βρέχει και προσπέρασε όποιον βρέθηκε μπροστά του, τερματίζοντας τρίτος, κλέβοντας τις εντυπώσεις και χαρίζοντας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ένα βάθρο στην Mercedes.
Πιο πίσω, οι Martin Tomczyk και Marco Wittman συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα με τις δύο BMW M4, χωρίς όμως να καταφέρουν να απειλήσουν τους πρώτους. Ο Witmann, ο περσινός κάτοχος του τίτλου, προσπάθησε να μπει στη μάχη της κορυφής αρχικά, αλλά μόλις έβρεξε έχασε έδαφος και μαζί θέσεις στην κατάταξη. Τουλάχιστον στο τέλος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Mike Rockenfeller με το Audi RS5. Ο Πρωταθλητής του 2013 έκανε πολύ κακή εκκίνηση, και από νωρίς έχασε την επαφή με την κορυφή παρόλο που ξεκίνησε από την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Τέλος, ακόμα μία πολύ ενδιαφέρουσα μάχη είχαμε για την 7η θέση, ανάμεσα στους Robert Wickens, PascalWehrlein και Bruno Spengler, η οποία και κρίθηκε στους τελευταίους γύρους, με τους οδηγούς της Mercedes να περιορίζουν τον Καναδό οδηγό της BMW στην 9η θέση._Π.Τ.