Μία ανάσα πριν το μεγάλο φινάλε του πανευρωπαϊκού & παγκόσμιου πρωταθλήματος «Drift Kings», στις 5/6 Οκτωβρίου, στις Σέρρες. Βρείτε την ανασκόπηση του 2018 με ένα κλικ εδώ.
Μετράμε 2 εβδομάδες και κάτι για τον μεγάλο φινάλε της αγωνιστικής χρονιάς του Πρωταθλήματος Drift Kings International Series (πρώην King of Europe & King of Nations), και οι fans της αυθεντικής πλαγιολίσθησης έχουν ήδη ξεσηκωθεί! Μικροί και μεγάλοι πιστοί ακόλουθοι του drift, αναμένουν με ανυπομονησία τον τελικό στις 5/6 Οκτωβρίου, στις Σέρρες, που αναμένεται να γράψει ιστορία στην 15ετή πορεία της ‘ιστορικής’, θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς, αυτής Διοργάνωσης.
Λίγο πριν την τελική ευθεία της ολοκλήρωσης του Πρωταθλήματος λοιπόν, και μία ανασκόπηση στα κυριότερα αγωνιστικά νέα του τελικού της περσινής χρονιάς 2018, αιτιολογεί όλο αυτό τον σάλο και την ανυπομονησία του κοινού που θα ταξιδέψουν από κάθε περιοχή της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης, αναζητώντας μία πολυπόθητη θέση στις κερκίδες του αυτοκινητοδρομίου των Σερρών.
Τόσο την περσινή όσο και την προπέρσινη χρονιά (2017–2018), οι τελικοί του Πρωταθλήματος, που έλαβαν μέρος διαδοχικά στην πίστα των Σερρών, δεν αποτυπώθηκαν στις μνήμες των παρευρισκομένων μονομερώς για τις δυνατές δόσεις θέαματος, αλλά και για το ειδυλλιακό σκηνικό που προσέφερε απλόχερα η τοποθεσία της πίστας. Σχεδόν βγαλμένο από ταινία, το σκηνικό των προπονήσεων της Παρασκευής ντύθηκε στα κοκκινόχρυσα χρώματα του ηλιοβασιλέματος, μαγεύοντας τόσο τους αγωνιζόμενους όσο και τους θεατές, που ένιωθαν αμφότεροι λες και έπαιρναν μέρος σε γύρισμα χολιγουντιανής ταινίας δράσης.
Και κάπως έτσι, σε μία από τις – ομολογουμένως – καλύτερες διαδρομές drift στην Ευρώπη, ολοκληρώθηκαν τα βαθμολογημένα του Σαββάτου. Ο ταλαντούχος Χρήστος Χατζαράς, νικητής του αγώνα των Σερρών την χρονιά του 2017, έκανε και πέρσυ ένα πολύ δυναμικό ξεκίνημα που τον έφερε αισίως στην 1η θέση των βαθμολογημένων. Στην 2η θέση ακολούθησε ο Ελβετός Yves Meyer, μέσα στην εντυπωσιακή του Μ3, ενώ την 3η και 4η θέση στα προκριματικά κατέλαβαν τα πολυαναμενόμενα φαβορί, ο Ιαπωνικής καταγωγής Daigo Saito και ο Τσέχος Marco Zakouril, αντίστοιχα.
Στο ξεκίνημα της Κυριακής, ο MTS Δημήτρης Παρασκευόπουλος, με το πηγαίο και αδιαμφισβήτητο ταλέντο του ως εκφωνητής του αγώνα, αλλά και με τον επιβλητικό του χαρακτήρα, ξεσήκωσε το κοινό συντάσσοντας τα αγωνιστικά οχήματα μπροστά στην κερκίδα, δημιουργώντας έτσι ηχηρό παλμό με αποτέλεσμα η αδρεναλίνη να ανέβει στα ύψη! Η κατάμεστη ελληνική κερκίδα δεν άργησε να εκφράσει την ζωντάνια, το πάθος και τον πληθωρικό της χαρακτήρα, μεταδίδοντας τον ομόφωνο παλμό της από τα pits στην κερκίδα, και από την κερκίδα στον αγωνιστικό χώρο, με έναν αφοπλιστικό ρυθμό που κατέκλυζε την πίστα, ενώ κατάφερε να συγκινήσει ακόμη και τους οδηγούς των άλλων χωρών και πολιτισμών. Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα οδηγών από το Κουβέιτ, την Ιαπωνία και την Αυστραλία, οι οποίοι στις μετέπειτα συνεντεύξεις τους αναφέρθηκαν χαρακτηριστικά στο ξεχωριστό αυτό αίσθημα που γεννά μόνο η ελληνική κερκίδα.
Ωστόσο, παρά το πανηγυρικό κλίμα και το πολλά υποσχόμενο ντεμπούτο των ελληνικών συμμετοχών στα βαθμολογημένα του Σαββάτου, οι μάχες της Κυριακής είχαν διαφορετική εξέλιξη από την αναμενόμενη. Τα δύο ελληνικά φαβορί, ο Σταύρος Γρύλλης και ο Χρήστος Χατζαράς, βρέθηκαν από νωρίς αντιμέτωποι στις μάχες με νικητή τον πρώτο, λόγω αιφνιαδιαστικών μηχανικών προβλημάτων που παρουσίασε η BMW του Χατζαρά. Και κάπως έτσι, με την ένταση των μαχών να κορυφώνεται και τους fans να υποστηρίζουν τους αγαπημένους τους οδηγούς με ξέφρενο τρόπο στην κερκίδα, έφτασε η ώρα του μικρού τελικού. Με περίτεχνα περάσματα και εντυπωσιακές δεξιότητες, ο Κύπριος Άνδρος Αντωνίου αντιμετώπισε αποτελεσματικά τον Γερμανό Gerson Junginger, αφήνοντας το «σύννεφο καπνού» του να τον ανεβάσει στην 3η θέση του πολυπόθητου βάθρου.
Ο μεγάλος τελικός δεν θα μπορούσε παρά να βρει αντιμέτωπους τους δύο πρωταθλητές, Marco Zakouril και Daigo Saito, οι οποίοι μέσα από μία συγκλονιστική μάχη μπροστά στα μάτια του κοινού, παρέδωσαν παράλληλα μαθήματα κορυφαίων οδηγικών ικανοτήτων. Νικητής της μονομαχίας στέφηκε ο Daigo Saito, με την πολύκροτη Lexus SC430, με τα 1300 bhp!
Άξια αναφοράς στην κατηρία Pro2, ήταν και η νίκη του Βούλγαρου Pavlin Penev απέναντι στον Έλληνα Λάμπρο Πετρόπουλο, μέσα από μία δυνατή μάχη που κάθε άλλο παρά απαρατήρητη πέρασε από τα μάτια του κοινού, αναδεικνύοντας έτσι το υψηλό επίπεδο σε κάθε αγωνιστική κατηγορία του πρωταθλήματος.
Όπως έχει αποδειχθεί, οι τελικοί των Σερρών δεν παρουσιάζουν απλώς μεγάλο αγωνιστικό ενδιαφέρον, αλλά μπορούν να αποδειχθούν και ιδιαίτερα ανατρεπτικοί για τους πρωτοπόρους, λόγω της διπλής τους βαθμολογίας που μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε ανακατάταξη των αποτελεσμάτων στον πίνακα των βαθμολογιών.
Ο περσινός τελικός έληξε με τρόπο που δημιούργησε πολλές προσδοκίες για το μεγάλο φινάλε της φετινής χρονιάς. Όλα θα δείξουν στις 5 και 6 Οκτωβρίου, στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, όπου και θα ανοίξει η αυλαία της «τελικής παράστασης» του νέου, αναβαθμισμένου «Drift Kings», που μένεται να χαρίσει αστείρευτο θέαμα στους μικρούς και μεγάλους φίλους της κορυφαίας παγκόσμιας αυτοκίνησης!
Δελτίο Τύπου