top icon
Αγώνες

Dirt Games: Με το φακό

Στην χωμάτινη πίστα της Χαλκίδας, πραγματοποιήθηκε το 1ο Dirt Games, μίας φιλικής αναμέτρησης που κέρδισε όσους την έζησαν ως αγωνιζόμενοι, αλλά και ως θεατές.

Το 1ο Dirt Games ήταν μία απλή ιδέα, που όπως αποδείχθηκε ήταν κάτι περισσότερο από έξυπνη. Στη χωμάτινη πίστα της Χαλκίδας, και συγκεκριμένα περιφερειακά της πίστας του Μότο-κρος, η λέσχη της ΑΣΜΑ σχεδίασε μία διαδρομή συνολική μήκους περίπου 2,5 χλμ., στην οποία και αναμετρήθηκαν οι οδηγοί με αντίπαλο το χρονόμετρο. Ο αγώνας που είχε φιλικό χαρακτήρα, δέχθηκε τόσο αγωνιστικά αυτοκίνητα, όσο και τις χωμάτινες φόρμουλες. Ο συνδυασμός προκάλεσε το ενδιαφέρον τόσο των οδηγών, όσο και των θεατών, αφού μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που βρέθηκαν στην πίστα την Κυριακή πρωί. Οι οδηγοί απελευθερωμένοι από το άγχος, μέσα σε ένα εξαιρετικό κλίμα, πρόσφεραν πλούσιο θέαμα απολαμβάνοντας και οι ίδιοι τον αγώνα. Η επιτυχία του εγχειρήματος είναι αδιαμφισβήτητη, και μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που στο τέλος σχεδίαζαν και κουβέντιαζαν από τώρα την επόμενη και δεύτερη εκδοχή του Dirt Games. Μέχρι τότε, σας μεταφέρουμε μέσα από τον φακό του Θ.Η., σε όσα έγινε εντός και εκτός πίστας την Κυριακή στην πίστα της Χαλκίδας._Π.Τ.

Υπόθεση του Lancer EVO IX στα χρώματα της RON ήταν οι πρώτες τρεις θέσεις στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ.

Οι χωμάτινες φόρμουλες, αλλά και τα Polaris της Motostuff του Μάνου Κουτσουνάκη, συγκέντρωσαν τα βλέμματα, όπως και το χειροκρότημα των θεατών.

Ο Γιώργος Ζυμαρίδης με το εντυπωσιακό Lahoz των 750 κ.εκ., κέρδισε στις χωμάτινες φόρμουλες, σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας με 2:01.63

Ο πάντα χαμογελαστός Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης, ήταν αυτός που στο τέλος επικράτησε στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ., πραγματοποιώντας ένα εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο πέρασμα από τη διαδρομή.

Ο Ντίνος Αντωνίου με το Ford Escort RS2000 επικράτησε στον τελικό επί του Γιώργου Δήμου με ίδιο αυτοκίνητο, κερδίζοντας στην κατηγορία των 1.600-2.000 κ.εκ.

Ο Γιάννης Χεκιμιάν με το τετρακίνητο Daihatsu Sirion, κέρδισε το χειροκρότημα αλλά και την κατηγορία από τα 1.400 έως 1.600 κ.εκ., επικρατώντας στον τελικό επί του Αντώνη Κωτσόπουλου με το Citroen Saxo.

Θέαμα και ουσία συνδύασε ο Γιάννης Σερεσιώτης με το πισωκίνητο Toyota Starlet, που στον τελικό αποδείχθηκε ταχύτερος του Λάζαρου Καλύβα με ίδιο αυτοκίνητο.

Επιστροφή στο μπάκετ, και σαν να μην πέρασε μια μέρα, ο δικός μας “Στρατισίνο” πυροβόλησε μετά το πρώτο αναγνωριστικό πέρασμα, αποδεικνύοντας ότι η τέχνη δεν ξεχνιέται…

Με δύο χωμάτινες φόρμουλες βρέθηκε στον αγώνα η ART και με τα SR KartCross, για τους Λάμπρο Αθανασούλα, Κώστα Σωτηρόπουλο, αλλά και τον συνάδελφο Μιχάλη Γεωργιάδη του περιοδικού Drive!

Μόνο λίγοι δεν ήταν οι αγωνιζόμενοι που παρόλο δεν συμμετείχαν, βρέθηκαν στη Χαλκίδα! Εδώ, η παρέα των συνοδηγών, “ΕΛ-ΕΜ”, Γιώργος Πολυζώης και Δημήτρης Σαΐνης, μαζί με τον Σωτήρη Σκαλτσά.

Ο γνωστός μας από την παρουσία του στο Pirelli Star Driver, στο Κυπριακό, αλλά και Παν.Πρωτάθλημα Ράλλυ Νίκος Θωμά, ήρθε από την Κύπρο και οδήγησε ένα Semog της ομάδας του Βαγγέλη Σωτήρχου.

Η διαδρομή του 1ου Dirt Games, την οποία και επιμελήθηκε ο Αντώνης Χατζημιχάλης και η ομάδα του, είχε σημαντικό οδηγικό ενδιαφέρον.

Πάντα με τη φωτογραφική του μηχανή, ο Πέτρος Καστορίνης στα πιτ μαζί με τον Άγγελο Ζήβα.

Ακόμα ένα διαφορετικό είδους χωμάτινης φόρμουλας, τα Semog!

“Πέταγε” ο Λάμπρος Αθανασούλας με το SR Κrosscart…

Λάμπρος Αθανασούλας και Γιώργος Ζυμαρίδης αναδείχθηκαν σε μετρ των χωμάτινων φόρμουλων.

Όπως πάντα με το χαμόγελο και με έντονη αίσθηση του χιούμορ, είδαμε και πάλι τον Βασίλη Παπαφιλλίπου που οδήγησε μία χωμάτινη φόρμουλα.

Το πανέμορφο Subaru Impreza 555 στα χρώματα της Prodrive, κέρδισε το χειροκρότημα στα χέρια του πάντα θεαματικού Σταμάτη Αθανάσουλα.

Απαρτία για την Halivelakis Racing, με τον Στρατισίνο να πλαισιώνει στο Dirt Games τους Μανώλη, Νικόλα και Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη. Μαζί τους και ο Θοδωρής Μαθιός που έχει την ευθύνη προτετοιμασίας των αυτοκινήτων της ομάδας.

Από το ασφάλτινο Citroen Saxo, στο χωμάτινο Polaris βρέθηκε ο Σωτήρης Μαλακτάρης, που απέδειξε ότι μπορεί να είναι αντίστοιχα γρήγορος και σε αυτού του είδους τις επιφάνειες.

Τελείως διαφορετική εμπειρία για τον Ανδρέα Καροτσιέρη που οδήγησε το διθέσιο Polaris της Motostuff, και μεταφέρει τις εντυπώσεις του στον Μάνο Κουτσουνάκη.

Έκαστος έχει διαφορετική προσέγγιση για τις πρωινές ανάγκες και επιθυμίες…

Η ισχύς εν τη ενώσει! Χαμόγελα από τους “Στρατισίνο”, Λάμπρο Αθανασούλα και Μιχάλη Γεωργιάδη, με τον συνάδελφο από το Drive να οδηγεί πολύ γρήγορα τη χωμάτινη φόρμουλα με τα χρώματα τόσο του Drive, όσο και των 4ΤΡΟΧΩΝ, στην πρώτη του σε αυτού του είδους τις επιφάνειες.

Με τρεις οδηγούς σε ένα αυτοκίνητο, ο Θοδωρής Μαθιός της Halivelakis Racing αποδείχθηκε σε άνθρωπο ορχήστρα στο σέρβις.

Ο Ευθύμης Σάσσαλος, κουβεντιάζει με τον Αντώνη Γιοβά στο χώρο του σέρβις.

Όπου μπάκετ και ο Λάμπρος Αθανασούλας μέσα! Εκτός από το “δικό του” KrossCart, οδήγησε και το διθέσιο Polaris!

Είπαμε, σύσσωμη η οικογένεια Χαλιβελάκη στον αγώνα, με τον Μανώλη “Καψάσκη” Χαλιβελάκη να συμμετέχει στο τιμόνι μιας πανέμορφης Alfa Romeo Veloce. Στη φωτό με τον ξάδερφο του, γνωστό μας “Ron”, Μανώλη.

Το δικό της χώρο είχε η Yamaha στην πίστα, όπου και μπορούσε κανείς να γνωρίσει από κοντά τις κατασκευές της, χωρίς όμως να συμμετέχουν στον αγώνα. Την επόμενη φορά!

Χρονοκάψουλα! Η ομάδα μας των 4Τ στο Ράλλυ Παλάδιο του 2004, με τους Ακη Τεμπερίδη, Γιάννη Χαρπίδη, Μανώλη Σαλούρο, Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη και Θάνο Ηλιόπουλο…

Δώδεκα χρόνια αργότερα, ελαφρώς γερασμένοι, και χωρίς τον Άκη Τεμπερίδη που ήταν αδύνατο να παραβρεθεί, όντας στην Ιταλία. Μεγαλώσαμε!

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ