X
Διεθνείς αγώνες

WEC Prologue: Tαχύτερη η Toyota, εντυπωσίασε η Cadillac

Τα πρωτότυπα της Toyota ήταν ταχύτερα στις τρεις από τις τέσσερις περιόδους του τεστ προετοιμασίας (Prologue) στην πίστα του Sebring, όπου την Παρασκευή θα διεξαχθεί ο πρώτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) του 2023.

Το τεστ προετοιμασίας (prologue) προηγήθηκε της εβδομάδας του αγώνα για τον εναρκτήριο γύρο του World Endurance Championship 2023, που είναι τα 1.000 μίλια του Sebring. Τα επίσημα δοκιμαστικά ξεκινούν την Τετάρτη πριν από τον αγώνα της Παρασκευής, ο οποίος προηγείται των 12 ωρών του Sebring, που διεξάγονται στο πλαίσιο του πρωταθλήματος IMSA SportsCar.

Σε ό,τι αφορά στις πρώτες εντυπώσεις από την κατηγορία των hypercars ο Ιάπωνας κατασκευαστής ήταν ταχύτερος σε τρεις από τις τέσσερις περιόδους δοκιμών συνολικής διάρκειας 12,5 ωρών στην πίστα, με το 1.48,208 δλ. του Jose Maria Lopez με το #7 της πρώτης περιόδου το πρωί του Σαββάτου να αποτελεί την καλύτερη επίδοση του Σαββατοκύριακου. Αυτό ήταν οριακά ταχύτερο από το 1m48.216s που σημείωσε ο Brendon Hartley με το #8 Le Mans Hypercar το απόγευμα της Κυριακής.

Συνολικά, τα αγωνιστικά της Toyota Gazoo Racing εμφανίζονται περισσότερο έτοιμα και ετοιμοπόλεμα για τον πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, καθώς η ταχύτητά τους στην πίστα είναι αναμφισβήτητη. Aξίζει να αναφερθεί ότι έκαναν το 1-2 στις τρεις από τις τέσσερις περιόδους. Πέραν των Ιαπώνων, τις εντυπώσεις έκλεψαν τα πρωτότυπα της Cadillac, που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο του τεστ προετοιμασίας και γενικότερα ήταν ό,τι ταχύτερο στην πίστα μετά την Toyota. Με την εμφάνισή τους αυτή, έδωσαν πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια.

Σε ό,τι αφορά την μεγάλη επιστροφή της Ferrari, τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς όπως ήθελαν οι Ιταλοί και φάνηκε πως χρειάζεται δουλειά ακόμη. Η 499Ρ ήταν το τέταρτο ταχύτερο πρωτότυπο σε δύο από τις τέσσερις περιόδους, ενώ το ένα από τα αγωνιστικά της (#51) βγήκε εκτός μάχης νωρίς το πρωί της Κυριακής και η προσπάθειά του τελείωσε εκεί.

Οι Porsche της Penske Motorsport και τα 9×8 της Peugeot TotalEnergies ακολούθησαν σε χρόνους. Tην κατάταξη των hypercars σε συνολικές εντυπώσεις έκλεισαν τα αγωνιστικά της Glickenhaus Racing και της Floyd Vanwall Racing Team, με επιδόσεις παρεμφερείς με εκείνων της κατηγορίας LMP2.

Δείτε τους χρόνους όλων των αυτοκινήτων που έλαβαν μέρος στο Prologue

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

FIA WEC 2023: Αναγέννηση εν όψει

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!