Η Ferrari πήρε με επιβλητικό τρόπο τη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στο Κατάρ, καταλαμβάνοντας όλες τις θέσεις του βάθρου των νικητών για πρώτη φορά μετά τη θρυλική Daytona του 1967.
Τα τρία ιταλικά πρωτότυπα, δύο της επίσημης Ferrari και ένα ημιεργοστασιακό, επιβλήθηκαν των αντιπάλων τους στα 1.812 χιλιόμετρα του Κατάρ χωρίς να συναντήσουν πολλές δυσκολίες, παρά μόνο από τα Toyota περίπου στα μέσα του δεκάωρου αγώνα. Η Ferrari 449P με τον αριθμό #51 και πλήρωμα τους James Calado, Alessandro Pier Guidi και Giovinazzi έδειχνε να έχει τον έλεγχο μέχρι το ένα τρίτο της διαδρομής, ώσπου να δεχτεί ποινή για παράβαση σε συνθήκες εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ρίχνοντάς την στο τέλος της πρώτης δεκάδας.
Από την όγδοη θέση της εκκίνησης η ημιεργοστασιακή συμμετοχή #83 της AF Corse πήρε στη συνέχεια την πρωτοπορία, έχοντας προσπεράσει το «εργοστασιακό» αγωνιστικό της Ferrari, όταν εκείνο αντιμετώπιζε την πίεση από το hypercar της BMW. Οι τρεις Ferrari αναμετρήθηκαν στη συνέχεια σε μια μονομαχία για την επικράτηση, με την καθεμία να φαίνεται πιθανή νικήτρια σε διαφορετικά στάδια. Με το αγωνιστικό που μοιραζόταν με τους Nicklas Nielsen και Miguel Molina, ο Antonio Fuoco έκανε ένα εκπληκτικό stint για να ξεπεράσει τον Robert Kubica στην τελευταία φάση των pit-stop, μετά την οποία ανταπεξήλθε με επιτυχία στην πίεση του Πολωνού μέχρι την πτώση της σημαίας, για να σφραγίσει την πρώτη νίκη της σεζόν. «Πρώτα από όλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για τη δουλειά όλων κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Προετοιμαστήκαμε πολύ καλά και ενώ είχαμε κάποια σκαμπανεβάσματα στον αγώνα, στο τέλος, προφανώς όλα πήγαν καλά. Η κατάκτηση της πρώτης, της δεύτερης και της τρίτης θέσης είναι ένα ιστορικό αποτέλεσμα και πλέον θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε αυτή τη δυναμική για τον επόμενο αγώνα» δήλωσε ο νικητής.
Αντιστεκόμενος στη συνεχή πίεση που ασκήθηκε στο τελευταίο στάδιο του αγώνα από τον Pier Guidi με την δεύτερη εργοστασιακή Ferrari 499P και την πιο φρέσκια γόμα της Michelin, ο γνωστός μας από τη θητεία του στην Formula 1 Robert Kubica άντεξε και εξασφάλισε τη δεύτερη θέση για την AF Corse μαζί με τον Yifei Ye και τον νPhilip Hanson, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Ιταλό και μόλις δύο δευτερόλεπτα μακριά από τη νίκη. Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν ένας εντυπωσιακός τερματισμός στις τρεις πρώτες θέσεις για τη Ferrari, για πρώτη φορά από το 1967 και τις 24 ώρες της Daytona.
Η BMW M Team WRT κατέλαβε την τέταρτη θέση με το #15 M Hybrid V8 με οδηγούς τους Dries Vanthoor, Raffaele Marciello και τον πρώην της Formula 1 Kevin Magnussen, παρά το γεγονός ότι το γερμανικό hypercar έπεσε από νωρίς στην κατάταξη, λόγω προβλήματος στον περιοριστή ταχύτητας μετά από σύγκρουση στα πιτ και σύγκρουσης με ένα αγωνιστικό της κατηγορίας LMGT3. Η Toyota Gazoo Racing κατέκτησε τελικά την πέμπτη και την έκτη θέση με τις δύο υβριδικές GR010.
Οι άνθρωποι της Cadillac Hertz Team JOTA είχαν τους περισσότερους λόγους να είναι δυσαρεστημένοι στο τέλος του αγώνα, με την όγδοη θέση για το #12 V-Series.R Hypercar της να μην είναι καθόλου αντιπροσωπευτική του ρυθμού τoυς. Ο Earl Bamber ανέβηκε από την 17η θέση στην τρίτη τις πρώτες ώρες του αγώνα, όμως οι Alex Lynn και Jenson Button ήρθαν σε επαφή μεταξύ τους ενώ βρίσκονταν στην πρώτη και δεύτερη θέση, καταστρέφοντας τις πιθανότητες επιτυχίας και των δύο πληρωμάτων. Η Alpine Endurance Team φάνηκε ομοίως δυνατή, ενώ η περσινή νικήτρια του Κατάρ Porsche απέσπασε έναν μοναδικό βαθμό για τη δέκατη θέση με την #5 της Penske Motorsport, καθώς η Τyp 963 «πάλευε» για να βρει την ταχύτητά της σε όλη τη διάρκεια. Μια συναρπαστική μάχη έλαβε χώρα στα 1.812 χιλιόμετρα του Κατάρ για την επικράτηση στην LMGT3, καθώς ο Daniel Juncadella με την Corvette #33 της TF Sport απέκρουσε την τελευταία ώρα την επίθεση του Grégoire Saucy με την McLaren της United Autosports, με λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο να χωρίζει τους δυό τους, μετά από μια αγωνιώδη πορεία προς τη σημαία.
Επόμενος αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA WEC του 2025 είναι οι 6 Ώρες της Imola στην Ιταλία, οι οποίες θα διεξαχθούν στις 18-20 Απριλίου.