Πρώτη νίκη, στο «Circuit Of The Americas» του Austin, για την κίτρινη πελατειακή 499Ρ της «ΑF Corse» ύστερα από συναρπαστική μάχη με την Τoyota. H εργοστασιακή Ferrari, που κέρδισε το Le Mans, συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.
Η Ferrari κατέκτησε την πρώτη της νίκη σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής με την πελατειακή 499P της «AF Corse» που οδηγούσαν οι Robert Kubica, Yifei Ye και Robert Shwartzman στο Austin. Ο Ιταλός κατασκευαστής, δύο φορές νικητής στις 24 ώρες του Le Mans με την 499P Le Mans Hypercar, έδωσε συνέχεια στη νίκη του Charles Leclerc στο Grand Prix της Monza μετά από ένα συναρπαστικό φινάλε στον εξάωρο αγώνα «Lone Star Le Mans» της Κυριακής στο «Circuit of The Americas» του Austin.
Στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε το #7 Toyota GR010 Hybrid LMH των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Nyck de Vries. Ο Iάπωνας οδηγός εξακολουθούσε να πλησιάζει στο τέλος, καταλήγοντας μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από την κίτρινη Ferrari των νικητών.
Η Toyota φαινόταν να έχει εξασφαλίσει τη νίκη καθώς ο αγώνας πλησίαζε στο τέλος του, αφού κατάφερε να υποσκελίσει την κίτρινη Ferrari, η οποία προηγούνταν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο Kobayashi πήρε το τιμόνι για τις δύο τελευταίες ώρες και απομακρύνθηκε από τον Shwartzman που οδηγούσε την κίτρινη Ferrari 499P, δημιουργώντας μια διαφορά 10 δευτερολέπτων, για να τη χάσει μετά από ποινή για αγνόηση της κίτρινης σημαίας στη στροφή 11.
Την τρίτη θέση στο «Circuit Of The Americas» κατέλαβε το πλήρωμα της εργοστασιακής Ferrari που κέρδισε το Le Mans, οι Miguel Molina, Nicklas Nielsen και Antonio Fuoco. Δεν είχαν τον ρυθμό της πελατειακής Ferrari, αλλά ούτε και της αδελφής εργοστασιακής 499P των Antonio Giovinazzi, James Calado και Alessandro Pier Guidi, η οποία τελικά εγκατέλειψε τον αγώνα.
Η Cadillac κατέλαβε την τέταρτη θέση, το καλύτερο αποτέλεσμά της για την φετινή αγωνιστική περίοδο, με την V-Series.R που οδηγούσε ο Ganassi και μοιράζονταν οι Earl Bamber και Alex Lynn.
Η Alpine ακολούθησε στην πέμπτη θέση, με το A424 LMDh που μοιράστηκαν οι Ferdinand Habsburg, Paul-Loup Chatin και Charles Milesi.
Στην έκτη και στην έβδομη θέση της τελικής κατάταξης ολοκλήρωσαν οι Porsche 963 της Penske Motorsport, με πλήρωμα τους K. Estre, A. Lotterer, L. Vanthoor και τους M. Campbell, M. Christensen, F. Makowiecki, σε μια ημέρα που στο σύνολό της δεν ήταν θετική για τις Porsche.
Στην κατηγορία LMGT3 κυριάρχησε η ομάδα «Heart of Racing», καθώς μια δική της Aston Martin Vantage GT3 με πλήρωμα τους Ian James, Daniel Mancinelli και Alex Riberas πέρασε τη γραμμή του τερματισμού με σχεδόν μισό λεπτό διαφορά από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή της και πήρε τη νίκη. Ο Βρετανός Ian James μετέτρεψε την pole position σε πρωτιά στον αγώνα και ξέφυγε από τη Sarah Bovy με τη Lamborghini Huracan EVO2 της Iron Dames.
Eπόμενος αγώνας οι 6 ώρες του Fuji στις 15 Σεπτεμβρίου
Στον υπερσύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις βαθμολογίες των πρωταθλημάτων, τροπαίων και κυπέλλων των οδηγών και των ομάδων που συμμετέχουν στο WEC https://www.fiawec.com/en/season/result