Η αναγεννημένη ιταλική εταιρεία Isotta Fraschini αποκάλυψε το hypercar με το οποίο θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).
Η Isotta Fraschini Milano παρουσίασε το hypercar της την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου. Από το Μιλάνο ο Ιταλός κατασκευαστής παρουσίασε ένα Le Mans hypercar με μπλε, λευκό και κόκκινο χρώμα και τον αριθμό 11. Η Isotta Fraschini Milano, η οποία δεν έγινε δεκτή φέτος στο WEC και στις 24 ώρες του Le Mans, στοχεύει σε πλήρη εμπλοκή το 2024. Η ομάδα που θα υποστηρίξει αγωνιστικά την προσπάθειά της είναι η Vector Sport, η οποία ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη δεύτερη σεζόν της στην τελευταία χρονιά της κατηγορίας LMP2, με τον Γάλλο Gabriel Aubry. Το αυτοκίνητο της Isotta Fraschini, η Tipo 6 Competizione, θα κάνει μία εμφάνιση στις 6 ώρες της Monza τον Ιούλιο.
«Σήμερα βρισκόμαστε ακριβώς εκεί που είπαμε ότι θα βρισκόμαστε πριν από τέσσερις μήνες, όταν ανακοινώσαμε ότι η Isotta Fraschini θα επιστρέψει και ότι θα το κάνει, σύμφωνα με την παράδοση, με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το Tipo 6 LMH Competizione βρίσκεται πλέον στην πλήρη και πραγματική του διαμόρφωση και οι προθέσεις για τη σεζόν παραμένουν αυτές της συμμετοχής στο πρωτάθλημα, μόλις το αυτοκίνητο πιστοποιηθεί από τη FIA. Στο μεταξύ, θα κάνουμε χιλιόμετρα με την ομάδα Vector Sport για να είμαστε έτοιμοι το συντομότερο δυνατό» δήλωσε ο Claudio Berro, διευθυντής της Isotta Fraschini Motosport.
Η Isotta Fraschini Milano ανακοίνωσε επίσης ότι το hypercar της θα είναι διαθέσιμo και για ιδιωτικές ομάδες. Παράλληλα, μια έκδοση Pista θα προορίζεται για τους πελάτες που επιθυμούν να απολαύσουν το Tipo 6 σε διαφορετικές πίστες, χωρίς να ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Θα μπορούν να το κάνουν αυτό μόνοι τους ή σε εκδηλώσεις με άλλους ιδιοκτήτες αυτού του hypercar. Τέλος, θα υπάρχει η έκδοση Strada, που προορίζεται για τους πελάτες που το θέλουν για την προσωπική τους συλλογή ή για να το οδηγήσουν νόμιμα στο δρόμο σε όλες τις χώρες όπου θα επιτρέπεται η ελεύθερη κυκλοφορία του. Η τιμή του αυτοκινήτου θα ξεκινά από τα 2.750.000 ευρώ, χωρίς τους φόρους.
Το τετρακίνητο υβριδικό hypercar διαθέτει ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, ενώ στο κέντρο βρίσκεται ένας 90° υπερτροφοδοτούμενος, τρίλιτρος V6 κινητήρας άμεσου ψεκασμού. Αυτό το μηχανικό σύνολο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τους Γερμανούς της HWA και την Michelotto Engineering, αλλά η πνευματική ιδιοκτησία ανήκει στην Isotta Franchini. Σε αυτή την έκδοση, η μέγιστη ισχύς βρίσκεται στους 700 ίππους, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 270 ίππους. Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.000 κιλά.
Το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε στην αεροδυναμική σήραγγα της Williams στη Μεγάλη Βρετανία. Το πλαίσιο και το αμάξωμα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την Isotta Fraschini και κατασκευάστηκαν από την ARS Technologies. Άλλα βασικά εξαρτήματα παρέχονται από σημαντικούς εταίρους, όπως η Brembo (φρένα), η PWR (σύστημα ψύξης), η Multimatic (ανάρτηση), η XTrac (κιβώτιο ταχυτήτων), η Williams (σύστημα μπαταρίας), η Pankl (μετάδοση κίνησης) και η Bosch (ηλεκτρονικά).
Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου που αναπτύχθηκε από την Michelotto Engineering σημαίνει ότι η Isotta Franchini πέτυχε τον δηλωμένο στόχο της, που ήταν να ολοκληρώσει το αυτοκίνητο μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Monterosa, το «κύκνειο άσμα» της Isotta-Fraschini