H Τοyota Gazoo Racing πήρε μια πειστική νίκη στη Βραζιλία, χάνοντας όμως από νωρίς το «1-2», αφού το δεύτερο αγωνιστικό της είχε πρόβλημα με τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου.
Η Toyota κυριάρχησε στο Interlagos, πραγματοποιώντας τη δεύτερη νίκη της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της φετινής αγωνιστικής περιόδου. Το GR010 Hybrid Le Mans Hypercar του Ιάπωνα κατασκευαστή με τον αριθμό 8, το οποίο μοιράζονται οι Brendon Hartley, Ryo Hirakawa και Sebastien Buemi, πήρε τις δάφνες της νίκης στις 6 Ώρες του Σάο Πάολο, με σαφή διαφορά από τις δύο εργοστασιακές Porsche 963 LMDh της Penske Motorsport.
Ο Buemi πέρασε τη γραμμή ένα λεπτό και οκτώ δλ. μπροστά από την Porsche των Laurens Vanthoor, Andre Lotterer και Kevin Estre (αρ.6), η οποία με τη σειρά της ήταν επτά δλ. μπροστά από το αδελφό αυτοκίνητο των Frederic Makowiecki, Michael Christensen και Matt Campbell.
Η Toyota είχε το προβάδισμα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και είχε πολύ μεγάλες πιθανότητες να τερματίσει στο 1-2, αν δεν υπήρχε ένα σπάνιο τεχνικό πρόβλημα για το hypercar των Mike Conway, Nyck de Vries και Kamui Kobayashi (αρ.7). Ήταν το ταχύτερο από τις δύο GR010 στον πέμπτο γύρο του WEC 2024, μέχρι που εμφανίστηκε ένα πρόβλημα με έναν αισθητήρα πίεσης καυσίμου, όταν ο Conway παρέδωσε το μονοθέσιο στον de Vries, στις αρχές της τρίτης ώρας.
Ο De Vries και στη συνέχεια ο Kobayashi κατάφεραν να ανεβάσουν το μονοθέσιο στην κατάταξη, με τον Ιάπωνα να φέρνει το μονοθέσιο πρώτα στην πρώτη εξάδα και στη συνέχεια στην τέταρτη θέση την τελευταία ώρα. Ο Ιάπωνας οδηγός προσπέρασε τη Ferrari 499P LMH του Alessandro Pier Guidi πέντε λεπτά πριν από το τέλος, λίγο αφότου ο Jenson Button είχε σταματήσει από την τέταρτη θέση για μια ποινή διέλευσης για παράβαση της πίεσης των ελαστικών, με την πελατειακή Porsche της Jota (αρ.38).
Οι δύο Toyota GR010 έτρεξαν αποκλειστικά με τη μαλακότερη από τις δύο διαθέσιμες γόμες ελαστικών της Michelin στο Σάο Πάολο, ενώ η Porsche και η Ferrari χρησιμοποίησαν και τη σκληρή κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Και οι δύο συμμετοχές της Porsche Penske Motorsport αντιμετώπισαν μικρές καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια των έξι ωρών. Η συμμετοχή αρ.6 υπέστη ένα κλαταρισμένο ελαστικό νωρίς, αφού ο Vanthoor είχε μια σύγκρουση με τον Will Stevens στην Jota Porsche, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να τιμωρηθεί με ποινή 30 δλ. Όσο για την Ferrari, ο Iταλός κατασκευαστής δεν έδειξε ποτέ ότι θα επαναλάμβανε τη νίκη του στις 24 ώρες του Le Mans, τον περασμένο μήνα.
Η δεύτερη από τις εργοστασιακές 499P της AF Corse, η συμμετοχή που κέρδισε το Le Mans και την οποία μοιράζονται οι Antonio Fuoco, Nicklas Nielsen και Miguel Molina, συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα σε μια ημέρα που δεν μπόρεσε να φτάσει σε απόδοση το αδελφό αυτοκίνητο.
Η Porsche πήρε την τέταρτη νίκη στην κατηγορία LMGT3 σε πέντε αγώνες και η Manthey PureRxing Porsche 911 GT3-R που μοιράστηκαν οι Klaus Bachler, Joel Sturm και Alex Malykhin τη δεύτερη της σεζόν.
Στον υπερσύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις βαθμολογίες των πρωταθλημάτων, τροπαίων και κυπέλλων των οδηγών και των ομάδων που συμμετέχουν στο WEC https://www.fiawec.com/en/season/result