X
Διεθνείς αγώνες

Στο Misano ο 2ος γύρος του Ιταλικού F.4 Championship Powered by Abarth

Περισσότερα από 30 μονοθέσια θα βρεθούν στην πίστα του Misano για να παλέψουν στους 3 αγώνες του 2ου γύρου του Ιταλικού θεσμού F.4 Championship Powered by Abarth στις 3-6 Ιουνίου.

Από το συγκεκριμένο αγώνα θα απουσιάσει ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Tim Tramnitz, αλλά και ο Έλληνας Τζώρτζης Μαρκογιάννης που θα επιστρέψει στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στον 3ο γύρο του θεσμού στις 25 Ιουνίου στην πίστα της Vallelunga.

Στην πίστα που φέρει το όνομα του αδικοχαμένου Marco Simoncelli, θα πραγματοποιηθεί ο 2ο γύρος του ιδιαίτερα ανταγωνιστικού θεσμού Italian F.4 Championship Powered by Abarth. Από την Πέμπτη 3 Ιουνίου έως και την Κυριακή 6 Ιουνίου, οι νεαροί οδηγοί θα πιέσουν για ακόμα μια φορά τα μονοθέσια που εφοδιάζονται με το Turbo κινητήρα της Abarth 414TF T-Jet, απόδοσης 160 ίππων.

Τα φώτα θα τραβήξει πάνω του ο Sebastian Montoya (Prema Powerteam), γιος του πρώην οδηγού της Formula 1, ο οποίος θα βρεθεί απέναντι και από την Maya Weug, την πρώτη γυναίκα οδηγό από την Ferrari Driver Academy. Η νεαρή Ολλανδέζα εντυπωσίασε με την απόδοση και τη σταθερότητα της στον αγώνα στην πίστα του Paul Ricard, δείχνοντας να είναι ένα από τα φαβορί ανάμεσα από τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς.

Η δράση θα ξεκινήσει την Πέμπτη 3 Ιουνίου με τα πρώτα δοκιμαστικά, ενώ οι αγώνες θα διεξαχθούν το Σάββατο 5/6 (στις 13:50 και 19:35 ώρα Ελλάδας) και την Κυριακή 6/6 στις 13:25. Όλοι οι αγώνες θα μεταδοθούν σε ζωντανή μετάδοση από το κανάλι του θεσμού στο YouTube.

Η πίστα του Misano στη σύγχρονη διαμόρφωση της έχει μήκος 4.662 μέτρων. Είναι μια ιστορική πίστα με το σχεδιασμό της να ολοκληρώνεται το 1969 και η λειτουργία της να ξεκινά το 1972, με την τότε διαδρομή να έχει μήκος 3.488 μέτρα. Εκτός του ότι αποτελεί μία από τις πίστες που πραγματοποιείται το MotoGP, η τεχνική διαδρομή της φιλοξενεί μια πλούσια γκάμα εκδηλώσεων με αγωνιστικά αυτοκίνητα και μηχανές.

Το ρεκόρ γύρου με μονοθέσιο της F.4 και κινητήρα της Abarth είναι στο 1:34.550, δηλαδή μόλις 2’’ χειρότερο σε σχέση με τις κορυφαίες μηχανές του MotGP και περίπου στο ίδιο επίπεδο με εκείνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike.

Δελτίο Τύπου

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!