Σύμφωνα με δημοσίευμα από το εξωτερικό, ο Carlos Sainz εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο συμμετοχής στο Extreme E, νεοσύστατο θεσμό με αμιγώς ηλεκτρικά SUV που θα ξεκινήσει το 2021.
Η αντίστροφη μέτρηση για το Extreme E, πρωτάθλημα που θα διεξάγεται με ηλεκτρικά SUV σε απομακρυσμένα σημεία του πλανήτη που πλήττονται από μόλυνση του περιβάλλοντος, αρχής γενομένης από τον Μάρτιο του 2021, έχει αρχίσει. Μετά τη δημιουργία ομάδων από τους Lewis Hamilton και Nico Rosberg (συνέντευξη του οποίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ), καθώς και την εμπλοκή της Cupra ως πρώτου κατασκευαστή του θεσμού με οδηγό τον Mattias Ekstrom (μπορείτε να διαβάσετε συνέντευξη του Σουηδού εδώ), δημοσίευμα του motorsport.com αναφέρει πως ακόμη μια σημαντική μορφή του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Carlos Sainz, επεξεργάζεται τη συμμετοχή του στο θεσμό.
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ (1990, 1992) και 3 φορές νικητής του Dakar (2010, 2018, 2020), θα επιστρέψει στον κορυφαίο αγώνα αντοχής τον ερχόμενο Ιανουάριο με X-raid Mini Buggy . Έπειτα από αυτό, μόνο απίθανη δεν είναι η συμμετοχή του στο Extreme E, αφού άλλωστε o Sainz συνδέεται με μακροχρόνια φιλία με τον ιδρυτή του θεσμού και συμπατριώτη του, Alejandro Agag (διαβάστε τη συνέντευξη που μας παραχώρησε).
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Sainz, που είχε δει το αυτοκίνητο πριν την τελευταία ειδική διαδρομή στο περσινό Dakar, όπου έκανε μια παρουσία υπό μορφή επίδειξης με οδηγό τον Ken Block, πραγματοποίησε δοκιμές με το Odyssey 21 στη Γαλλία, πριν από λίγο καιρό. Σε αυτές τις δοκιμές, συμμετείχαν αρκετοί ακόμη οδηγοί, μεταξύ των οποίων και οι Valtteri Bottas, Sebastien Loeb.
“Το Extreme E είναι ένα νέο πρωτάθλημα στην ειδικότητά μου: τα cross country rally raids. Είναι ενδιαφέρον γιατί εισάγει τη θεματική της ηλεκτροκίνησης”, δήλωσε στο motorsport.com ο Carlos Sainz. “Δεν έχω κατανοήσει πλήρως τη δομή των αγώνων, αλλά το κοιτάζω. Αναλύουμε τα πάντα, όμως το Dakar παραμένει η πρώτη προτεραιότητα”.
Πάντως, το δημοσίευμα το πηγαίνει ακόμη παραπέρα, αφού πέραν της συμφωνίας του Sainz για συμμετοχή στο Extreme E, αναφέρει ότι teammate του Matador θα είναι, στο πλαίσιο του κανονισμού που επιβάλλει κάθε ομάδα να αποτελείται από έναν άνδρα και μια γυναίκα οδηγό, η Ισπανίδα Laia Sanz, που έχει τερματίσει 10 φορές στο Dakar με μοτοσικλέτα, ενώ έχει κάνει και περιστασιακές εμφανίσεις σε αγώνες πίστας με αυτοκίνητα.