Ο Nasser Al Attiyah αγνόησε τα στρατηγικά παιχνίδια των αντιπάλων του και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, σχεδόν δύο λεπτά μπροστά από τον Guerlain Chicherit, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Στην κορυφή παραμένει ο Jazeed Al-Rajhi με το Hilux της Overdrive Racing.
Την πέμπτη ημέρα του αγώνα, πρωταγωνιστής ήταν η μικρότερη σε μήκος ειδική διαδρομή του Rally Dakar, γεμάτη εμπόδια και παγίδες. Ως αποτέλεσμα, οι πιθανότητες πολλών συμμετεχόντων να φτάσουν στον τερματισμό της πριν νυχτώσει είναι σχετικά μικρές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αντιμετωπίζουν τους αμμόλοφους του «The Empty Quarter». Το ρητό είναι γνωστό: σε αυτή τη διαδρομή δεν πρόκειται να κερδίσετε το Dakar, αλλά μπορείτε εύκολα να το χάσετε.
10 Ιανουαρίου 2024
Stage 5: Al-Hofuf – Shubaytah
Διαδρομή: 645 χιλιόμετρα
Ειδική διαδρομή: 118 χιλιόμετρα
Ο Nasser Al Attiyah αγνόησε τα στρατηγικά παιχνίδια των αντιπάλων του και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της πέμπτης ημέρας, σχεδόν δύο λεπτά μπροστά από τον Guerlain Chicherit της Overdrive Racing. Αυτή είναι η πρώτη νίκη του Al Attiyah πίσω από το τιμόνι ενός Prodrive Hunter, αυξάνοντας τον αριθμό των κατασκευαστών με τους οποίους έχει κερδίσει τουλάχιστον μία ημερήσια διαδρομή του Rally Dakar σε επτά. Πλέον βρίσκεται κοντά στον Stéphane Peterhansel, ο οποίος έχει 8 (με αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες).
Ο Stéphane Peterhansel «πρόσφερε» περισσότερα από 9 λεπτά στον Nasser Al Attiyah. Στον τερματισμό, ο Γάλλος αποκάλυψε ότι σταμάτησε για 5 λεπτά για να ξεκινήσει πιο πίσω αύριο. «Σταματήσαμε για 5 λεπτά, αλλά δεν νομίζω ότι κανείς είναι πραγματικά σίγουρος για το ποια είναι η σωστή στρατηγική».
Οι συμμετέχοντες στην κορυφαία κατηγορία Ultimate έπαιξαν σήμερα «σκάκι». Αύριο θα υπάρχουν δύο ξεχωριστές διαδρομές για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες, οπότε όποιος διεκδικήσει τη σημερινή ειδική δεν θα επωφεληθεί από τις διαδρομές, που θα έχουν δημιουργήσει οι μοτοσικλέτες και τα τετράτροχα στο πρώτο μέρος της ειδικής διαδρομής. Οι οδηγοί θα πρέπει να στηριχθούν σε μεγάλο βαθμό στους συνοδηγούς τους για να περιηγηθούν στην έρημο χωρίς να χάσουν χρόνο. Το διακύβευμα είναι υψηλό, παρόλο που ο αγώνας δεν έχει φτάσει καν στα μισά του δρόμου.
Ο Sébastien Loeb δέχθηκε ποινή 15 λεπτών επειδή έχασε ένα σημείο της διαδρομής στην ειδική, γεγονός που τον έριξε στα 43 λεπτά διαφοράς από την κορυφή.
OI 10 ΠΡΩΤΟΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 5ΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Aπομένουν 9 αγωνιστικές ημέρες, είμαστε μακριά ακόμη από το τέλος του δρόμου….
ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
Ο Pablo Quintanilla διέσχισε τη γραμμή του τερματισμού με τον ταχύτερο χρόνο και κατέκτησε την έβδομη νίκη του σε διαδρομή του Rally Dakar. Δεύτερη συνεχόμενη νίκη Χιλιανού, μετά την χθεσινή του Nacho Cornejo. O Ross Branch κράτησε το προβάδισμα στη γενική κατάταξη με 1′14″ διαφορά από τον Cornejo.
ΦΟΡΤΗΓΑ
Ο Janus van Kasteren συνεχίζει να προηγείται στο Rally Dakar, στην κατηγορία των φορτηγών, αφού σημείωσε με το Iveco την ταχύτερη επίδοση για τέταρτη φορά σε πέντε ημέρες αγώνα.
Ο φετινός αγώνας συγκεντρώνει 425 συμμετοχές, σε οκτώ συνολικά κατηγορίες οχημάτων: 73 αυτοκίνητα, 136 μοτοσικλέτες, 47 φορτηγά, 10 τετράτροχες μοτοσυκλέτες, 43 SxS-T3, 36 UTV-T4, 66 ιστορικά αυτοκίνητα και 15 ιστορικά φορτηγά (ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ 46ου RALLY DAKAR). Tην κατάταξη, για όλες τις κατηγορίες του διάσημου rally-raid, θα τη βρείτε στο https://www.dakar.com/en/rankings
DKR 2024 – O Sebastien Loeb στην αντεπίθεση
DKR 2024 – Η απάντηση των Τοyota
DKR 2024 – O Peterhansel κυρίαρχος της 2ης ημέρας
DKR 2024 – Νικητής της 1ης ημέρας ο de Mevius
DKR 2024 – Ταχύτερος ο Ekstrom στον «πρόλογο»
DKR 2024 – Oι ειδικές διαδρομές του
DKR 2024 – preview
Tι έγινε στο Rally Dakar του 2023
Rally Dakar – Ένας μοναδικός αγώνας