Ο Guillaume de Mevius ήταν ο επικεφαλής του «1-2» για την X-raid Mini στην 6η ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ντακάρ, ενώ το προβάδισμα του Henk Lategan της Toyota στη γενική κατάταξη του αγώνα μειώθηκε στα επτά λεπτά.
Το Ράλλυ Ντακάρ 2025 συνεχίστηκε μετά την ημέρα ξεκούρασης στο Hail. Οι αγωνιζόμενοι αντιμετώπισαν μια δοκιμασία μήκους 605 χιλιομέτρων στο δρόμο προς το Al Duwadimi, με τα 171 από αυτά να μη χρονομετρούνται. Ο οδηγός της Toyota Guy Botterill ήταν επικεφαλής από νωρίς με το εργοστασιακό Hilux, επεκτείνοντας το προβάδισμά του έναντι του οδηγού της X-raid Mini de Mevius. Ο Νοτιοαφρικανός φαινόταν να οδεύει προς την παρθενική του ημερήσια νίκη στο Ράλλυ Ντακάρ, μέχρι που ξαφνικά έχασε πέντε λεπτά, κατευθυνόμενος προς το τρίτο και τελευταίο σημείο ελέγχου χρόνου, πέφτοντας από την πρώτη στην πέμπτη θέση της ημερήσιας κατάταξης. Ο μεγαλύτερος ωφελημένος από αυτή την πτώση ήταν ο de Mevius, ο οποίος ακολουθούσε στενά τον Botterill. Πλοηγώντας με ευκολία στο τελευταίο τμήμα των 100 χιλιομέτρων, ο de Mevius πήρε τη δεύτερη ημερήσια νίκη στην καριέρα του στο Ράλλυ Ντακάρ με διαφορά 1m34s από τον team-mate του Joao Ferreira.
Ο Πορτογάλος της X-Raid Mini ήταν έως και πέντε λεπτά πίσω από τους πρωτοπόρους στις πρώτες φάσεις της ειδικής διαδρομής, αλλά κινήθηκε γρήγορα όσο προχωρούσε η μέρα, ξεπερνώντας τον Yazeed Al-Rajhi της Overdrive Toyota στα τελευταία 28 χιλιόμετρα για να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση.
Ο οδηγός της Dacia Nasser Al-Attiyah, ακολουθούσε επίσης τον Al-Rajhi στο προτελευταίο σημείο ελέγχου χρόνου και η επίθεσή του τον οδήγησε στην τρίτη θέση στο τέλος της ειδικής διαδρομής, μόλις 2m01s πίσω από τον νικητή de Mevius. Ο Al-Rajhi, ο οποίος είχε δανειστεί έναν εφεδρικό τροχό από τον Saood Variawa, υποχώρησε τελικά στην πέμπτη θέση της ημερήσιας κατάταξης, πίσω από το εργοστασιακό Toyota του επί μακρόν πρωτοπόρου της ειδικής διαδρομής Botterill. Τους ακολούθησαν δύο ακόμη οδηγοί της Toyota, ο Rokas Bociuska της Overdrive και ο εργοστασιακός οδηγός Lategan.
Η Ford δεν μπόρεσε να δώσει μάχη με τις ταχύτερες συμμετοχές των Toyota και Mini το Σάββατο, καθώς ο Mattias Ekstrom κατέληξε 8m9s μακριά από το ρυθμό στην όγδοη θέση και ο team-mate του Nani Roma τερμάτισε πιο πίσω στη 10η θέση. Τους χώριζε το MP Sports Raptor του Martin Prokop. Δύο πρωτοπόροι έμειναν εκτός συναγωνισμού το Σάββατο. Ο Lucas Moraes της Toyota, ο οποίος βρισκόταν στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, έχασε μιάμιση ώρα με μηχανικά προβλήματα. Ο κορυφαίος της X-raid, Guerlain Chicherit, εν τω μεταξύ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει εντελώς την ειδική διαδρομή, αφού ανατράπηκε το νέο βενζινοκίνητο Mini του.
Στη γενική κατάταξη ο Lategan της Toyota Gazoo Racing συνέχισε να κρατάει την πρώτη θέση, αλλά η διαφορά του μειώθηκε κατά περίπου τρία λεπτά σε 7μ16 δευτερόλεπτα με έξι ειδικές διαδρομές να απομένουν. Ο Al-Attiyah, ο οποίος έχασε τη νίκη στην πέμπτη ειδική διαδρομή λόγω ποινής για έναν χαμένο τροχό, υπολείπεται πλέον του Lategan κατά 30m25s. Τα προβλήματα του Moraes ανέβασαν τον Mitch Guthrie Jr της Ford στην πέμπτη θέση, ενώ ο Mathieu Serradori ανέβηκε στην έκτη θέση με το Century CR7.