Ο οδηγός της Dacia Nasser Al-Attiyah έχασε τη νίκη του στην πέμπτη ειδική διαδρομή του Ράλι Ντακάρ λόγω ποινής, με τον οδηγό της Toyota Seth Quintero να ανεβαίνει στην πρώτη θέση της σημερινής δοκιμασίας
Ο πέντε φορές νικητής του Ράλλυ Ντακάρ Nasser Al-Attiyah είχε επικρατήσει στην πέμπτη ειδική διαδρομή μεταξύ Al Ula και Hail την Πέμπτη και κέρδισε με διαφορά 10 δευτερολέπτων, αλλά μια ποινή 10 λεπτών για την απώλεια του εφεδρικού τροχού του αυτοκινήτου του τον άφησε ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Quintero. Η Dacia διαθέτει ένα πρωτότυπο σύστημα όπου ο εφεδρικός τροχός είναι εγκιβωτισμένος μέσα στο αυτοκίνητο. Υπάρχει ένας μηχανισμός ταχείας απελευθέρωσης που κάνει τη ζωή των πληρωμάτων του ευκολότερη σε περίπτωση κλαταρίσματος, αλλά αυξάνει επίσης τον κίνδυνο να πέσει ο τροχός όταν το αυτοκίνητο χτυπήσει σε κάποιο χτύπημα.
Με τον Al-Attiyah να υποβιβάζεται στη δεύτερη θέση, ο Quintero σημείωσε τη δεύτερη νίκη του σε ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ντακάρ για το 2025, έχοντας επίσης κερδίσει την εναρκτήρια δοκιμή στην Bisha το Σάββατο. Τότε, του δόθηκε καθυστερημένα επιπλέον χρόνος από τη διοργανώτρια ASO επειδή βοήθησε το ακινητοποιημένο Ford του τετράκις νικητή του διασημότερου rally-raid στον κόσμο Carlos Sainz Sr.
Το αποτέλεσμα και της Πέμπτης καθιστά σαφές ότι η Toyota έχει πλέον σαρώσει την πρώτη εβδομάδα του Ράλλυ Ντακάρ, με την εργοστασιακή της ομάδα και την πελατειακή Overdrive να έχουν κερδίσει μέχρι στιγμής όλες τις ειδικές διαδρομές του φετινού αγώνα.
Όλα τα πληρώματα θα σταματήσουν για την ημέρα ξεκούρασης στο Hail, πριν ξεκινήσουν για το Al Duwadimi το Σάββατο. Το δεύτερο μέρος του αγώνα περιλαμβάνει συνολικά επτά ειδικές διαδρομές, περιλαμβανομένης μιας «επίσκεψης» στη διάσημη έρημο Empty Quarters στη Σαουδική Αραβία.
Ράλλυ Ντακάρ
Μετά την 7η ημέρα
Οι 10 πρώτοι
1 Henk Lategan Toyota
2 Yazeed Al-Rajhi Toyota
3 Mattias Ekstrom Ford
4 Nasser Al-Attiyah Dacia
5 Lucas Moraes Toyota
6 Mitch Guthrie Jr Ford
7 Matthieu Serradori Century
8 Juan Cruz Yacopini Toyota
9 Seth Quintero Toyota
10 Guerlain Chicherit Mini