Η πρώτη ημέρα της 48ωρης δοκιμασίας του Ντακάρ ευνόησε τους οδηγούς από τη Μέση Ανατολή με τον Al-Rajhi να προηγείται του Al-Attiyah, ενώ οι Sainz και Loeb αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Ο ιδιώτης οδηγός της Toyota Yazeed Al-Rajhi πέρασε στην πρώτη θέση του Ράλι Ντακάρ μετά το πρώτο μισό της 48ωρης χρονομετρικής διαδρομής την Κυριακή, με τον Nasser Al-Attiyah της Dacia να τον καταδιώκει στη δεύτερη θέση. Μετά από ένα επιτυχημένο ντεμπούτο το 2024, η οργάνωση του αγώνα εφάρμοσε και αυτή τη φορά τη νέα μορφή μαραθώνιου, με τους αγωνιζόμενους να αντιμετωπίζουν μια επίπονη δοκιμασία 947 χιλιομέτρων την Κυριακή και τη Δευτέρα με περιορισμένη εξωτερική βοήθεια. Αντί όμως το πρόγραμμα να χωρίζεται απλά σε δύο ημέρες με βάση την απόσταση, οι οδηγοί έπρεπε να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερο έδαφος μπορούσαν πριν από τις 5 το απόγευμα της Κυριακής, πριν σταματήσουν στο επόμενο διαθέσιμο bivouac. Θα πρέπει να ολοκληρώσουν το υπόλοιπο της διαδρομής από τις αντίστοιχες θέσεις εκκίνησης τη Δευτέρα. Όταν η δράση ξεκίνησε στην Bisha γύρω στις 6 π.μ. τοπική ώρα, οι Al-Rajhi και Al-Attiyah, οι οποίοι είχαν σημειώσει πανομοιότυπους χρόνους στην εναρκτήρια ειδική του Σαββάτου, έφτασαν αμέσως στην κορυφή, από χαμηλότερα στην κατάταξη.
Και οι δύο είχαν πολύ έδαφος να καλύψουν, αφού είχαν χάσει περισσότερα από 10 λεπτά χθες και ξεκίνησαν την ημέρα από την 22η και 21η θέση αντίστοιχα. Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής ο Σαουδάραβας οδηγός Al-Rajhi ήταν αυτός που διατήρησε το πλεονέκτημα με το Toyota Hilux που οδηγούσε η Overdrive, αν και ο Al-Attiyah κατάφερε για λίγο να πάρει την πρωτοπορία στα 231 χιλιόμετρα. Ωστόσο, η γνώση της χώρας του Al-Rajhi αποδείχθηκε καθοριστική κατά το δεύτερο μισό της ημέρας και ανέκτησε την πρωτοπορία στο έβδομο σημείο ελέγχου χρόνου, που βρίσκεται στα 373 χιλιόμετρα της διαδρομής. Παρά τις καλύτερες προσπάθειες του Al-Attiyah να ανακτήσει την πρωτοβουλία των κινήσεων, ο Al-Rajhi κατάφερε να διατηρήσει προβάδισμα 1m19s καθώς έφτασαν στο Bivouac E. Θα περάσουν το υπόλοιπο της ημέρας κατασκηνώνοντας στο ίδιο σημείο της ερήμου, πριν ξεκινήσουν και πάλι το πρωί της Δευτέρας. Ενώ οι Al-Rajhi και Al-Attiyah δέχτηκαν ανταγωνισμό από αρκετούς οδηγούς κατά τη διάρκεια του πρώιμου μέρους του σταδίου, είχαν ξεφύγει από τους υπόλοιπους πολύ πριν από την ώρα τερματισμού στις 5μμ.
Ο πιο κοντινός οδηγός στο δίδυμο σε εκείνο το σημείο ήταν ο Mattias Ekstrom της Ford, ο οποίος τερμάτισε οκτώ λεπτά πίσω στην τρίτη θέση, με το καλύτερο από τα Raptor T1+. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο εργοστασιακός οδηγός της Toyota Henk Lategan, οδηγώντας ένα πλήθος άλλων οδηγών Hilux, μεταξύ των οποίων ο Juan Cruz Yacopini της Overdrive, ο team-mate Guy Botterill και ο Toby Price. Ο Price, δύο φορές πρωταθλητής του Ντακάρ με την KTM, κατέληξε μόλις 16m20s πίσω από τον Al-Rajhi στην παρθενική του εμφάνιση σε τέσσερις τροχούς με την Overdrive Toyota.
Ο νεοφερμένος στη Ford Nani Roma, ο οποίος έχασε χρόνο το Σάββατο με μηχανικό πρόβλημα, κατέληξε όγδοος μπροστά από τον Giniel de Villiers της Toyota, ο οποίος έκανε έξι τα Hilux μέσα στην πρώτη δεκάδα. Οι Mathieu Serradori και Brian Baragwanath της Century Racing κατατάχθηκαν 10οι και 12οι αντίστοιχα, με ανάμεσά τους την κορυφαία συμμετοχή της X-raid Mini του Guillaume de Mevius.
Ένας από τους κορυφαίους διεκδικητές του Ντακάρ, ο Sebastien Loeb είχε μια δύσκολη μέρα στη Σαουδική Αραβία, με το Dacia Sandrider του να σταματά για περίπου εννέα λεπτά με πρόβλημα στον κινητήρα. Ο Γάλλος κατατάχθηκε προσωρινά στην 15η θέση αφού έφτασε στο Bivouac E, αλλά έχει ήδη χάσει πάνω από 30 λεπτά από τους πρωτοπόρους. Ο πρώην αντίπαλος του Loeb στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, Carlos Sainz Sr, υπέστη ακόμη μεγαλύτερο πλήγμα στις ελπίδες του για νίκη, με το Ford Raptor του να αναποδογυρίζει και να προσγειώνεται ανάποδα πάνω στην άμμο στο 327ο χιλιόμετρο.
Αφού έλαβε βοήθεια από τον team-mate του Mitch Guthrie Jr, ο Sainz μπόρεσε να συνεχίσει το ράλι, αλλά τερμάτισε την ημέρα εκτός της πρώτης 20άδας και με σχεδόν μία ώρα διαφορά από τον πρωτοπόρο Al-Rajhi. Μετά από δύο πλήρεις ημέρες αγώνα στο 2025 Dakar, οι Al-Rajhi και Al-Attiyah κατέχουν τις πρώτες θέσεις στη γενική κατάταξη, με τον χρόνο του Lategan από την πρώτη ημέρα να τον διατηρεί στην τρίτη θέση μπροστά από τον κορυφαίο της Ford, τον Ekstrom. Ο Botterill βρίσκεται στην πέμπτη θέση μπροστά από τους Price και Roma.
1 Yazeed Al-Rajhi Toyota 11h45m24s
2 Nasser Al-Attiyah Dacia +1m19s
3 Henk Lategan Toyota +2m12s
4 Mattias Ekstrom Ford +3m44s
5 Guy Botterill Toyota +8m07s
6 Toby Price Toyota +9m05s
7 Nani Roma Ford +14m29s
8 Guillaume de Mevius Mini +17m40s
9 Giniel de Villiers Toyota +17m45s
10 Brian Baragwanath Century +20m45s